ارسال بار به مادرید

ارسال بار به مادرید با کمترین هزینه

حمل بار و کالا به مادرید

 

اگر به دنبال شرکتی بین المللی می گردید که ارسال بار به مادرید را با ارزان ترین قیمت به همراه تخفیف ویژه و بهترین کیفیت انجام بدهد آن شرکت معتبر و متخصص الوبار می باشد. حمل بار و کالا به مادرید کاری بسیار تخصصی می باشد پس بهتر است شرکت هایی را انتخاب نمایید که متخصص در این زمینه باشند.

 

ارسال بار به مادرید با استفاده از سه روش زیر توسط باربری بین المللی الوبار انجام می شود :

  1. ارسال به صورت هوایی
  2. حمل به صورت زمینی 
  3. ارسال به صورت دریایی

 

نکته بسیار مهم : شما مشتریان محترم باید برای ارسال بار به مادرید ، باید فرم اظهارنامه گمرکی را با تمام جزئیات محتویات بسته خود تکمیل نمایید. اگر تخصصی در این زمینه ندارید ، بهتر است از شرکت باسابقه الوبار کمک بگیرید.

 

برای ارسال بار به مادرید ، شرکت الوبار بیمه نامه بین المللی رایگان تا سقف 500 میلیون تومان ارائه می دهد و با بیمه نامه اگر مشکلی پیش بیاید به راحتی برطرف می شود.

 

یکی دیگر از خدمات رایگان الوبار برای ارسال بار به مادرید ، ارائه مشاوره تخصصی می باشد. مشاوران حرفه ای الوبار به صورت صفر تا صد تمام اطلاعات حمل بار به مادرید را در اختیارتان قرار می دهند.

 

مدارک های مورد نیاز برای ارسال بار به مادرید

 

مادرید، پایتخت شهر اسپانیا و یکی از بزرگترین شهرهای اروپا می باشد. مادرید سومین شهر بزرگ اتحادیه‌ اروپا است. تنوع جاذبه‌های گردشگری و شور و هیجان حاکم بر مادرید، از مهم‌ترین دلایلی است که مهاجران و گردشگران سراسر دنیا را به این شهر می‌ کشاند.

برای ارسال بار به مادرید و ارسال بار به اسپانیا ، داشتن یک سری مدارک الزامی می باشد که این مدارک شامل :

  1. اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  2. اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  3. آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی ، Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  4. پکینگ لیست

 

یکی از نکات مهم برای ارسال بار به مادرید در روش هوایی این است که در بعضی مواقع حضور مسافر به هنگام بازرسی کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی می باشد.

 

مراحل ارسال بار به مادرید چگونه می باشد ؟

 

مراحل ارسال بار به مادرید و دیگر شهرها مثل ارسال بار به لیسبون شامل موارد زیر می باشند :

  1. مشاوره تخصصی
  2. تهیه لیست بسته بندی قبل از ارسال بار به مادرید
  3. صدور بیمه نامه بین المللی رایگان برای ارسال بار به مادرید
  4.  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام حمل محموله هوایی
  5. تشریفات گمرکی
  6. ارسال بار به گمرک یا فرودگاه
  7. تحویل بار به هواپیمایی یا باربری زمینی و دریایی
مراحل ارسال بار به مادرید
مراحل ارسال بار به مادرید

 

خصوصیات یک شرکت معتبر برای حمل بار به مادرید

 

خصوصیات شرکت بین المللی معتبر و باسابقه برای حمل بار به مادرید شامل موارد زیر می باشند :

 

  1. مشاوره حرفه ای و تخصصی برای ارسال بار به مادرید
  2. بیمه نامه معتبر بین المللی در جهت ارسال بار به مادرید
  3. ارائه انواع کامیونت و تریلی ترانزیت برای حمل بار زمینی به مادرید

 
شرکت بین المللی الوبار تمام سعی خود را می کند از به وجود آمدن هرگونه هزینه ی اضافه برای مشتریان هنگام حمل بار به مادرید خودداری کند و ارسال بار به مادرید را با کمترین قیمت برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.
 
در باربری بین المللی الوبار ، کارشناسان متخصصی حضور دارند که دارای سابقه کار بالایی هستند ، همین سابقه کار باعث شده که بتوانند بسیاری از مسائل مهم را برای شما در جهت ارسال بار به مادرید بیان کنند.

 

ارسال بار به مادرید
ارسال بار به مادرید

 

هزینه ارسال بار به مادرید

 

هزینه ارسال بار به مادرید را نمی توان به طور دقیق اعلام کرد ، چرا که عوامل مختلفی وجود دارد که بر قیمت حمل بار به مادرید تاثیر می گذارد.

 

عوامل تاثیر گذار بر هزینه ارسال بار به مادرید عبارتند از :

  1. نوع بار
  2. وزن کالا
  3. شهر مقصد
  4. تشریفات گمرکی
  5. دریافت مجوزها
  6. نوع روش ارسال ( هوایی – زمینی – دریایی )
  7. حمل بار به صورت گروپاژ
  8. ارسال بار به صورت فول تراک

 

قیمت فریت بار هوایی به مادرید شامل هزینه های مربوط به بسته بندی ، حمل محموله تا فرودگاه امام خمینی ، هزینه های مربوط به بارگیری ، هزینه ‌دریافت مجوزها و تشریفات گمرکی می باشد. در روش هوایی ارسال بار به مادرید ، وزن بار و نوع بار ، بیش ترین تاثیر در افزایش و یا کاهش هزینه دارند.

 

هزینه حمل بار زمینی به مادرید ، بستگی به نوع بار و نوع ماشین باربری دارد ولی الوبار ، اصلا نگران هزینه نباشید چرا که تخفیفات ویژه ای را برای ارسال بار به مادرید در نظر گرفته است.

 

برای اطلاع از قیمت ارسال بار به مادرید با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید.

 

خدمات ارسال بار به لندن هم توسط الوبار همانند ارسال بار به مادرید با کمترین هزینه در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

 

ارسال بار به مادرید با روش هوایی

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات ارسال بار به مادرید با استفاده از روش هوایی را در کوتاه ترین زمان برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

در باربری هوایی به مادرید ، به دلیل این که محموله ها را بر اساس حجم و وزن محاسبه می کنند باعث می شود که قیمت حمل بار و کالا به مادرید افزایش یابد و به خاطر همین مورد اکثر مشتریان روش زمینی را ترجیح می دهند.

 

در روش هوایی ارسال بار به مادرید ، بارهای شما با استفاده از خطوط بین المللی هواپیمایی بارگیری و بین 3 تا 4 روز در شهر مادرید به شما عزیزان تحویل داده می شود.

 

شما کافی است برای ارسال بار هوایی به مادرید با باربری المللی الوبار تماس بگیرید و سفارشتان در کمترین زمان انجام بدهید.

 

خدمات ارسال بار به پاریس هم در تمام روزهای هفته به صورت هوایی همانند ارسال بار به مادرید انجام می شود.

ارسال بار به مادرید با روش هوایی
ارسال بار به مادرید با روش هوایی

 

انجام سمپاشی در حمل بار به مادرید با استفاده از روش هوایی

 

در بسته بندی حمل بار به مادرید با استفاده از روش هوایی ممکن است که از جعبه و پالت های چوبی استفاده شود به همین دلیل پس از پایان بسته بندی با استفاده از گاز و قرص های مخصوص سم پاشی انجام می شود.

 

این کار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بار تا زمان رسیدن به مقصد انجام می شود و پس از آن ، گواهینامه ی معتبر صادر خواهد شد.

 

سمپاشی محموله به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن آفات در محموله صورت می گیرد و از این بابت نگرانی در مورد ارسال بار به مادرید با استفاده از روش هوایی نداشته باشید.

 

ارسال بار به مادرید با استفاده از روش زمینی

 

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای ارسال بار به مادرید ، حمل زمینی می باشد.

 

در روش زمینی حمل محموله به مادرید ، بارها در تمام نقاط ایران بارگیری و به صورت جاده ای به نقاط مختلف کشور اسپانیا ارسال می شوند.

برای ارسال بار به مادرید با استفاده از روش زمینی ، شرکت الوبار در تمام روزهای هفته ، تریلی های ترانزیت را به صورت مجهز در اختیارتان قرار می دهد و تمام بارهایتان را بارگیری و پس از انتقال آن به گمرک و انجام فرایند های گمرکی ، به سمت اروپا و شهر مادرید ارسال می نماید.

 

 ارسال بار به برلین با استفاده از روش زمینی از دیگر خدمات مجموعه الوبار می باشد که به صورت همه روزه در مدت زمان کاملا کوتاه همانند ارسال بار به مادرید انجام می دهد.

 

موارد ممنوعه در ارسال بار به مادرید

 

یکی از نکات مهم و قابل توجه برای ارسال بار به مادرید ، اطلاع از موارد ممنوعه می باشد. ما در لیست زیر به موارد ممنوعه باربری به مادرید اشاره کرده ایم : 

  1. مواد آرایشی
  2. سبزیجات 
  3. عرقیجات
  4. آثار اصیل ایرانی
  5. مواد خوراکی
  6. سلاح سرد
  7. سلاح گرم
  8. عطر و ادکلن
  9. تنباکو
  10. قهوه
  11. برنج

حمل این گونه بار و محموله به شهر مادرید از نظر قانونی ممنوعیت دارد و در صورتی که در وسایل شما باشد با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

 

نکته مهم برای ارسال بار به مادرید این است که ، اگر مواد غذایی ذکر شده در بارهای شما وجود داشته باشد اداره گمرک آن ها را ضبط خواهد کرد.

 

ارائه مشاوره تخصصی برای ارسال بار به مادرید

 

ارائه مشاوره رایگان و تخصصی برای ارسال بار به مادرید از دیگر خدمات شرکت الوبار می باشد.

 

برای انجام حمل بار به مادرید به هر روشی ابتدا ، باید با مشاوران و کارشناسان متخصص صحبت نمایید. مشاوران می توانند بر اساس تمام صحبت های شما ، راهنمایی کامل را در جهت ارسال بار به مادرید انجام دهند.

 

بر اساس نوع بار و ارزش آن مشاوران حرفه ای الوبار ، آن ها را بررسی کرده و توضیحات لازم را برای ارسال بار به مادرید ارائه خواهند داد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در جهت ارسال بار به مادرید کافی است با شماره تلفن 02140333723 تماس بگیرید.

 

برای ارسال بار به ورشو و ارسال بار به یونان هم الوبار مشاوره به صورت تخصصی در تمام روزهای هفته همانند ارسال بار به مادرید ارائه می شود.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

در بالا سعی کردیم به تمام موارد در مورد ارسال بار به مادرید اشاره کنیم. خدمات ارسال بار به مارید با کمترین قیمت به همراه بیمه نامه بین المللی توسط باربری معتبر الوبار انجام می شود و شرکت الوبار تمام سعی و تلاش خود را می کند که رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید