حمل اثاث به ترکیه

حمل اثاثیه به ترکیه

ارسال اثاثیه به ترکیه با کمترین هزینه

 

حمل اثاثیه به ترکیه و اثاث کشی از کارهای تخصصی می باشد که حمل آن نیازمند مهارت و تجربه می باشد و اگر ارسال اثاثیه به ترکیه و خارج از کشور باشد سخت تر هم می شود و بهتر است این کار را به شرکت هایی بسپارید که متخصص در این زمینه هستند و با کمترین هزینه این کار را انجام می دهند.

 

این را می دانیم که اکثر مشتریان دنبال این هستند که از سختی های اثاث کشی به ترکیه کم بشود و به خاطر دنبال اطلاعات مفید می گردند.

 

ما در این مقاله به توضیحات کامل پرداخته ایم و به صورت کامل خدمات باربری بین المللی الوبار و حمل اثاثیه به ترکیه را توضیح داده ایم.

 

ممنوعیات برای حمل اثاثیه به ترکیه 

 

یک سری بارها هستند که ممنوع هستند نمی توان آن را ارسال کرد چرا که این نوع بار ها از نظر گمرک ممنوع می باشد و ارسال کردن آن ها دارای جرم می باشد.

 

موارد ممنوعه برای حمل اثاثیه به ترکیه و حمل بار شامل موارد زیر می باشند :

 

  • مواد بهداشتی و دارویی از هر نوع
  • سبزیجات و عرقیجات
  • موارد خوراکی مثل شکلات
  • دخانیات و تنباکو
  • سلاح سرد
  • سلاح گرم
  • مواد آرایشی
  • آثار اصیل ایرانی

 

این موارد برای هنگام ارسال اثاثیه به ترکیه ممنوع می باشد و خیلی از مشتریان می پرسند که این ها را باید چکار کنیم که در جواب باید بگوییم که می توانید آن ها را به صورت مسافری حمل نمایید.

ممنوعیات برای ارسال اثاثیه به ترکیه 
ممنوعیات برای ارسال اثاثیه به ترکیه

 

 

مدارک های مورد نیاز برای حمل اثاثیه به ترکیه

 

برای حمل اثاثیه به ترکیه داشتن یک سری مدارک بسیار لازم و ضروری می باشد که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

 

1- کیملیک : کیملیک از مهمترین مدارکی هست که برای ارسال اثاثیه منزل به ترکیه لازم می باشد و گمرک ترکیه از شما آن را می خواهد و بدون کیملیک ترخیص اثاثیه منزلتان خیلی سخت می باشد.

 

کیملیک همان کارت اقامت ترکیه می باشد و یکی از نکات این است که کیملیک اگر به اسمتان نباشد مهم نیست و فردی که کیملیک به نام آن هست می تواند برای ترخیص کالا در گمرک اقدام نماید ولی فقط بار در صورت مراجعه دارنده کیملیک مرخص خواهد شد.

 

حمل اثاثیه منزل به ترکیه

 

2- پکینگ لیست : پکینگ لیست یعنی این که شما لیست از اثاثیه منزلتان را به دو زبان ترکی و فارسی تهیه کنید تا بشود آن را در گمرک ارائه کرد. 

 

برای هر بار مثل بارهای کارتنی و غیر کارتنی یک شماره اختصاص دهید و در جلوی هر شماره ، اسم آن را ذکر کنید و حتما باید این کار به صورت دقیق انجام شود.

 

بازرسی ها به صورت تصادفی صورت می گیرد پس اگر بر حسب اتفاق بین آنچه که در پکینگ لیست و محتویات اختلافی وجود داشته باشد باعث مشکلات خواهد شد.

 

حمل اثاثیه به ترکیه

 

3- مدارک هویتی شما : مدارک هویتی شما شامل کارت ملی پاسپورت و شناسنامه می باشد که وجودشان الزامی می باشد.

 

این موارد مدارک نیاز برای حمل اثاثیه به ترکیه می باشد و برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با کارشناسان بین المللی الوبار با شماره تلفن 02140333723تماس بگیرید.

 

مدارک های مورد نیاز برای حمل اثاثیه به ترکیه
مدارک های مورد نیاز برای حمل اثاثیه به ترکیه

 

روش حمل اثاثیه به ترکیه چیست ؟

 

مهم ترین نکته در شرکت ما، ایجاد ایمنی لازم برای حمل و انتقال اثاثیه های شما و حمل اثاثیه به ترکیه است.

 

در حمل اثاثیه به ترکیه شرکت دو روش وجود دارد که شرکت بین المللی الوبار به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد.

 

  1. روش زمینی برای ارسال اثاثیه به ترکیه
  2. روش هوایی برای حمل اثاثیه به ترکیه

 

روش های زمینی حمل اثاثیه به ترکیه بیشترین کاربرد را نسبت به روش هوایی دارد و اکثر افراد برای ارسال اثاثیه منزل به ترکیه روش زمینی را انتخاب می کنند.

 

ما در ادامه به توضیح کامل این دو روش برای حمل اثاثیه به ترکیه می پردازیم.

 

حمل اثاثیه منزل به ترکیه توسط شرکت بین المللی در تمام روزهای هفته با ارزان ترین قیمت ها به همراه تخفیف ویژه انجام می شود.

 

روش حمل اثاثیه منزل به ترکیه
روش حمل اثاثیه منزل به ترکیه

 

حمل اثاثیه منزل به ترکیه به صورت زمینی 

 

در روش زمینی ارسال اثاثیه منزل به ترکیه، شرکت بین المللی الوبار مجهزترین کامیون ها و تریلی های ترانزیت را برای شما در نظر می گیرد.

 

به دلیل این که باربری اثاثیه منزل به ترکیه به صورت زمینی هزینه کمتری نسبت به هوایی دارد اکثر افراد این روش را انتخاب می نمایند.

 

ما حمل اثاثیه منزل به ترکیه به صورت زمینی را از تهران و تمام نقاط ایران به مرز بازرگان و سپس به ترکیه ارسال می کنیم.

 

روش حمل اثاث به ترکیه به صورت زمینی خودش دو نوع حمل دارد :

1- حمل زمینی دربست

2- حمل زمینی به صورت کنار باری

 

همانگونه که از اسم حمل اثاثیه به ترکیه به روش زمینی به روش دربست و کنار باری بر می آید ، یک روش کامیون یا کامیونت را به صورت انحصاری و دربست در اختیار شما قرار می دهد و روش دیگر بار شما را در کنار بار دیگران قرار داده و به مقصد ترکیه ارسال می کند.

 

بدیهی است که کرایه دربست از کرایه کنار باری بیشتر است و تصمیم انتخاب مدل بار به عهده شماست و شما بنا به حجم ، ابعاد ، وزن ، کرایه ، زمان و فرصت ارسال تصمیم می گیرید که کدام روش را برای اسباب کشی به ترکیه و حمل اثاثیه به ترکیه انتخاب نمایید.

 

 

ارسال اثاثیه به ترکیه از تمام نقاط ایران

 

نکته های بسیار مهم برای حمل اثاثیه به ترکیه

 

برای ارسال اثاثیه به ترکیه دانستن چند نکته بسیار مهم و ضروری می باشد.

 

فقط خاطر شریفتان باشد که اگر کامیون را دربست انتخاب کردید حتما نظارت کنید که کامیون را به صورت دربست در اختیار شما قرار گیرد نه اینکه کرایه دربست بدهید و بار شما را به صورت کنار بار حمل کنند.

 

بیمه مخصوص بار شما و مدارک گمرکی بار شما اعم از اظهار – پته می تواند به نوعی تایید حمل دربست بار شما باشد یا کامیونی که بار شما را تحویل می گیرد همان کامیونی باشد که در ترکیه بار را به شما تحویل دهد.

 

کامیون حامل شما باید پلاک بین الملل هم داشته باشد در کنار پلاک داخلی و از همه مهمتر در قرارداد روش حمل قید گردد و اعتبار شرکت حمل را مورد بررسی قرار دهید.

 

شرکت الوبار تضمین می نماید و در قرارداد قید می کند که بار شما به صورت دربست و فول تراک به ترکیه حمل می گردد و الوبار متخصص حمل اثاثیه به ترکیه می باشد.

 

حمل اثاثیه منزل به ترکیه به صورت زمینی 
حمل اثاثیه منزل به ترکیه به صورت زمینی 

 

ارسال اثاثیه به ترکیه به صورت هوایی

 

در حمل اثاثیه منزل به ترکیه به صورت هوایی به دلیل این که قیمت بر اساس وزن اثاث و حجم اثاث محاسبه می شود هزینه بیشتری نسبت به زمینی دارد.

 

به خاطر قیمت اکثرا باربری اثاثیه منزل به صورت زمینی را انتخاب می کنند ولی خوب باربری به صورت هوایی مدت زمان کمتری را در بر می گیرد.

 

اما ما تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته ایم و با ما نگران ارسال اثاثیه به ترکیه به صورت هوایی نباشید.

 

باربری اثاثیه منزل به ترکیه با ارزان ترین قیمت

 

شرکت بین المللی الوبار در نظر دارد که ارسال اثاثیه به ترکیه را با ارزان ترین قیمت ارائه بدهد تا رضایت مشتریان بین المللیشان را جذب نماید.

 

شرکت ما علاوه بر این که باربری اثاثیه منزل به ترکیه را با ارزان ترین قیمت ارائه می دهد کیفیت خوب و مناسبی را هم ارائه می دهد و هدف ما کیفیت خوب با کمترین قیمت می باشد.

 

شما می توانید برای انتخاب شرکت خوب در جهت حمل اثاثیه به ترکیه ما را انتخاب نمایید تا بهترین کیفیت را نیز تجربه نمایید.

 

با ما نگران قیمت نباشید و حمل اثاثیه به ترکیه را به شرکت بین المللی و با سابقه الوبار بسپارید که متخصص این کار می باشد.

 

 

 

ارسال اثاثیه به ترکیه ارسال اثاثیه به ترکیه ارسال اثاثیه به ترکیه

ارسال اثاثیه به ترکیه
ارسال اثاثیه به ترکیه

کارگران و طرز بسته بندی در باربری اثاثیه منزل به ترکیه

 

بسته بندی یکی از موارد مهم برای باربری اثاثیه منزل به ترکیه می باشد و بسته بندی درست اثاثیه باعث می شود که لوازم ها تا مقصد کاملا سالم بمانند.

 

پس توجه داشته باشید که نمی توان وسایلی همچون مبلمان را به سادگی روی هم قرار داد مبلمان و سایر اثاثیه باید کاملا برای حمل اثاثیه به ترکیه بسته بندی شوند.

 

بسته بندی باید به صورت کاملا محکم و با استفاده از جعبه های چوبی، پالت و نایلون حباب دار صورت بگیرد و پس از بسته بندی تمامی لوازم را در جعبه های خود قرار داده و روی یک پالت قرار می دهند. پالت های چوبی باعث درست قرار گرفتن اثاثیه روی یکدیگر خواهد شد.

 

کارگران شرکت حمل و نقل بین المللی الوبار دارای مهارت بسیار بالایی در زمینه بسته بندی ارسال اثاثیه به ترکیه هستند و به بهترین شکل این کار را انجام می دهند.

 

اگر به دنبال بسته بندی حمل اثاثیه به ترکیه هستید با ما تماس بگیرید و دیگر نگران بسته بندی اثاثتان اصلا نباشید.

 

کارگران و طرز بسته بندی در باربری اثاثیه منزل به ترکیه
کارگران و طرز بسته بندی در باربری اثاثیه منزل به ترکیه

 

حمل اثاثیه به ترکیه با بیمه بین المللی

 

یکی دیگر از مراحل ارسال اثاثیه به ترکیه تهیه ی یک بیمه ی بین المللی مطمئن است.توجه داشته باشید که بیمه یکی از مهمترین نکته برای اثاثیه ی شما حین باربری است و همانطور که می دانید نمی شود از هرگونه حوادث طبیعی جلوگیری کرد.

 

با داشتن بیمه نامه برای حمل اثاثیه به ترکیه، شرکت بیمه مؤظف است تمامی خسارت های شما را جبران کند و همچنین توجه داشته باشید که تمامی اثاثیه های شما باید به طور کامل بیمه شوند.

 

الوبار بیمه نامه بین المللی آسیا را برای حمل اثاثیه به ترکیه در نظر گرفته ایم تا شما مشتریان گرامی هیچ نگرانی نسبت به اثاثتان نباشید بیمه ما تمام خسارت ها را نیز جبران می نمایید.

 

جالب است که بدانید ما برای اینکه بار شما از همه جهت  برای حمل اثاثیه به ترکیه بیمه باشد علاوه بر بیمه بین المللی آسیا ، بیمه داخلی بیمه ایران و بیمه سی ام آر نیز می نماییم یعنی یک بار با سه بیمه به این می گویند محکم کاری.

 

مهمترین نکات در ارسال اثاثیه به ترکیه

 

اثاثیه های منزل نسبت به سایر کالاها به دقت بیشتری برای حمل احتیاج دارند. به دلیل اهمیت لوازم هایی چون یخچال ، لباسشویی، مبل و… باید روش های خاصی را برای آن در نظر گرفت.

 

حمل اثاثیه منزل به ترکیه در شرکت ما به کمک یک تیم حرفه ای صورت می گیرد و مجرب بودن تیم ما باعث جلب رضایت تمام مشتریان شده است.

 

ارسال اثاثیه به ترکیه به دلیل حساس بودن باید این کار شرکت هایی انجام بدهند که متخصص این کار باشند.

 

مهمترین نکاتی که باید به آن ها برای حمل اثاثیه به ترکیه توجه داشته باشید این است شرکتی را انتخاب کنید که شرایط زیر را دارا باشند :

 

  • داشتن بیمه نامه بین المللی برای حمل اثاثیه به ترکیه
  • داشتن سابقه و تجربه برای ارسال اثاثیه به ترکیه
  • داشتن تخصص لازم برای حمل اثاثیه به ترکیه 

 

این ها موارد مهمی می باشد که ضروری هست پس با انتخاب ما نگران حمل اثاثیه به ترکیه نباشید.

 

حمل اثاثیه به ترکیه کار معقولی است ؟

 

موضوع مهم دیگر :

بله وقتی تفاوت قیمت اسباب منزل در ایران و ترکیه را قیاس می کنیم به این نتیجه می رسیم که کرایه حمل اثاثیه به ترکیه در برابر این ما به التفاوت رقمی محسوب نمی گردد

پس منطقی است که بار خود را با سه معیار مهم حمل کنیم :

1- شرکت حمل معتبر 

2- بیمه نمودن اثاث

3- رعایت مقررات و قوانین دو کشور از جمله ممنوعیات

 

مقالات پیشنهادی :

کارگو ترکیه به ایران

باربری ترکیه به ایران

ارسال اثاثیه به ترکیه با مشاوره رایگان

 

افرادی که قصد مهاجرت و باربری اثاثیه منزل به ترکیه دارند معمولا برنامه ریزی مناسبی برای این کار انجام می دهند و شما می توانید از کارشناسان بین المللی ما مشاوره به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

کارشناسان بین المللی الوبار به خوبی شما را برای ارسال اثاثیه به ترکیه راهنمایی می کنند و موارد لازم را برای شما توضیح خواهند داد.

 

این موارد شامل نحوه ی بسته بندی، چگونگی حمل اثاثیه به ترکیه و حمل به صورت هوایی و زمینی … است.

 

همچنین کارشناسان و مشاوران الوبار قادر هستند که تمام روال کاری شرکت را برای شما توضیح دهند و این کار برای اطمینان مشتری برای حمل اثاثیه به ترکیه انجام می گیرد.

 

سعی کنید مشاوره بگیرید چرا که مشاوره تاثیر بسزایی دارد و به شما عزیزان کمک زیادی برای باربری اثاثیه منزل به ترکیه می کند.

 

برای دریافت مشاوره به صورت رایگان برای حمل اثاثیه منزل به ترکیه با شماره تلفن های شرکت ما تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

 

شرکت بین المللی ما بهترین خدمات با کمترین هزینه را برای ارسال اثاثیه به ترکیه ارائه می دهید.

 

ارسال خرده بار به ترکیه با مشاوره رایگان

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

خدمات شرکت بین المللی الوبار برای حمل اثاثیه منزل به ترکیه

 

 

الوبار آماده این هستیم که ارسال اثاثیه منزل به ترکیه را از تمام نقاط ایران برای شما مشتریان گرامی در سریع ترین زمان ممکن انجام بدهیم.

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات حمل اثاثیه به ترکیه را با بیمه نامه بین المللی برای شما عزیزان انجام می دهیم تا اگر در حین جابجایی مشکلی پیش بیاید بیمه ما آن را جبران می کند.

 

و مشاوره هم از دیگر خدمات شرکت ما می باشد که به صورت رایگان هم ارائه می دهیم و کارشناسان بین المللی الوبار برای ارسال اثاثیه به ترکیه بهترین مشاوره را به شما مشتریان عزیز می دهند تا بهترین کیفیت به همراه کمترین هزینه را با شرکت ما تجربه کنید.

 

شرکت بین المللی الوبار به دلیل امنیت بیشتر و طولانی بودن راه به تمام نکات توجه لازم را خواهد کرد و می توانید با تماس به شرکت بین المللی الوبار متوجه تمام خدمات موجود شوید و تمام اطلاعات در مورد ارسال بار به ترکیه را بدست بیاورید.

 

شرکت الوبار بیمه نامه بین المللی ارائه می دهد تا به دلیل طول مسافت مشکلی پیش آمد بیمه آن را جبران نماید.

 

ثبت سفارش برای حمل اثاثیه به ترکیه

 

شما مشتریان گرامی می توانید برای ثبت سفارش حمل اثاثیه به ترکیه در تمام روزهای هفته با الوبار تماس بگیرید و سفارشتان را انجام بدهید.

 

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم کارشناسان الوبار اول از همه مشاوره و تمام اطلاعات لازم را به شما برای ارسال اثاثیه به ترکیه در اختیارتان قرار می دهند و بعد سفارشتان را ثبت می نمایند.

 

باربری بین المللی الوبار متخصص حمل اثاثیه به ترکیه می باشد و خدمات خود را با تخفیف های ویژه انجام می دهد.

2 دیدگاه دربارهٔ «حمل اثاثیه به ترکیه»

  1. رضا بیجاری

    سلام وقت بخیر
    برای اثاث کشی به ترکیه ( استانبول اروپایی ) میخواستم کارشناس بصورت حضوری برای تخمین حجم اثاث و روش باربری بیان منزل . امکان پذیر هست ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید