ارسال بار به پاریس

ارسال بار به پاریس + مشاوره تخصصی ( هوایی – زمینی )

حمل بار و کالا به پاریس

 

اگر به دنبال یک شرکت بین المللی خوب برای ارسال بار به پاریس هستید ، آن شرکت بین المللی معتبر باربری الوبار می باشد. حمل بار و کالا به پاریس از تخصص های الوبار می باشد که با تخفیف ویژه و ارزان ترین قیمت در تمام روزهای هفته انجام می دهد.

 

ارسال بار به پاریس با استفاده از دو روش انجام می شود :

  1. ارسال به صورت هوایی
  2. حمل به صورت زمینی 

 

نکته مهم و ضروری : شما مشتریان محترم باید برای ارسال بار به پاریس ، باید فرم اظهارنامه گمرکی را با تمام جزئیات محتویات بسته خود تکمیل نمایید. اگر تخصصی در این زمینه ندارید ، بهتر است از شرکت باسابقه الوبار کمک بگیرید.

 

برای ارسال بار به پاریس ، باربری بین المللی الوبار بیمه نامه بین المللی رایگان ارائه می دهد که همین امر باعث می شود نگرانی مشتریان عزیز برطرف شود.

 

ارائه مشاوره تخصصی می باشد. مشاوران حرفه ای از دیگر خدمات الوبار برای ارسال بار به پاریس می باشد. باربری الوبار به صورت صفر تا صد تمام اطلاعات حمل بار به پاریس و ارسال بار به فرانسه را در اختیارتان قرار می دهند.

 

مدارک لازم برای ارسال بار به پاریس

 

یکی از شهرهای مهم در اروپا ، شهر زیبای پاریس می باشد که به دلیل جاذبه های گردشگری مختلفی که در دل خود دارد ، سالانه میزبان مسافران و گردشگران مختلفی می باشد. این شهر در طول تاریخ رویدادهای مختلفی به خود دیده است و می تواند شما را با تاریخ پر فراز و نشیب فرانسه به خوبی آشنا کند.

برای ارسال بار به پاریس ، داشتن یک سری مدارک الزامی می باشد که این مدارک شامل :

  1. اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  2. اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  3. آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی ، Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  4. پکینگ لیست

 

یکی از نکات مهم برای ارسال بار به پاریس و حتی دیگر شهرها ارسال بار به زوریخ هم در روش هوایی این است که در بعضی مواقع حضور مسافر به هنگام بازرسی بار و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی می باشد.

 

مراحل ارسال بار به پاریس

 

مراحل ارسال بار به پاریس شامل موارد زیر می باشند :

  1. مشاوره تخصصی
  2. تهیه لیست بسته بندی قبل از ارسال بار به پاریس
  3. صدور بیمه نامه بین المللی رایگان برای ارسال بار به پاریس
  4.  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام حمل محموله هوایی
  5. تشریفات گمرکی
  6. ارسال بار به گمرک یا فرودگاه
  7. تحویل محموله به هواپیمایی یا باربری زمینی و دریایی

 

مراحل ارسال بار به پاریس
مراحل ارسال بار به پاریس

 

خصوصیات یک شرکت معتبر برای حمل بار به پاریس

 

خصوصیات شرکت بین المللی معتبر و باسابقه برای حمل بار به پاریس و یا ارسال بار به رم شامل موارد زیر می باشند :

 

  1. مشاوره حرفه ای و تخصصی برای ارسال بار به پاریس
  2. بیمه نامه معتبر بین المللی در جهت ارسال بار به پاریس
  3. ارائه انواع کامیونت و تریلی ترانزیت برای حمل بار زمینی به پاریس

 
باربری بین المللی الوبار تمام سعی خود را می کند از به وجود آمدن هرگونه هزینه ی اضافه برای مشتریان هنگام حمل بار به پاریس خودداری کند و ارسال بار به پاریس را با کمترین هزینه برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.
 
در باربری بین المللی الوبار ، کارشناسانی حضور دارند که دارای سابقه کار بالایی هستند ، همین سابقه کار باعث شده که بتوانند بسیاری از مسائل مهم را برای شما در جهت ارسال بار به پاریس بیان کنند.

 

ارسال بار به پاریس
ارسال بار به پاریس

 

هزینه ارسال بار به پاریس چقدر است ؟

 

هزینه ارسال بار به پاریس را نمی توان به طور دقیق اعلام کرد ، چرا که عوامل مختلفی و زیادی وجود دارد که بر قیمت حمل بار به پاریس تاثیر می گذارد.

 

عوامل تاثیر گذار بر هزینه ارسال بار به پاریس عبارتند از :

  1. نوع محموله
  2. وزن بار
  3. شهر مقصد
  4. تشریفات گمرکی
  5. دریافت مجوزها
  6. نوع روش ارسال ( هوایی – زمینی – دریایی )
  7. حمل بار به صورت گروپاژ یا فول تراک

 

قیمت فریت بار هوایی به پاریس شامل هزینه های مربوط به بسته بندی ، حمل محموله تا فرودگاه امام خمینی ، هزینه های مربوط به بارگیری ، هزینه ‌دریافت مجوزها و تشریفات گمرکی می باشد. در روش هوایی ارسال بار به پاریس ، وزن بار و نوع کالا ، بیش ترین تاثیر در افزایش و یا کاهش هزینه دارند.

 

هزینه حمل بار زمینی به پاریس ، بستگی به نوع کالا و نوع ماشین باربری دارد ولی الوبار ، اصلا نگران هزینه نباشید چرا که تخفیفات ویژه ای را برای ارسال بار به پاریس در نظر گرفته است.

 

برای اطلاع از قیمت ارسال بار به پاریس با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید.

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات ارسال بار به برلین را هم همانند ارسال بار به پاریس با کمترین هزینه در تمام روزهای هفته انجام می دهد.

 

ارسال بار به پاریس با استفاده از روش هوایی

 

باربری بین المللی الوبار خدمات ارسال بار به پاریس با استفاده از روش هوایی را در کوتاه ترین زمان برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

در باربری هوایی به پاریس ، به دلیل این که محموله ها را بر اساس حجم و وزن محاسبه می کنند باعث می شود که قیمت حمل بار و کالا به پاریس افزایش یابد و به خاطر همین مورد اکثر مشتریان روش زمینی را ترجیح می دهند.

 

در روش هوایی ارسال بار به پاریس ، بارهای شما با استفاده از خطوط بین المللی هواپیمایی بارگیری و بین 3 تا 4 روز در شهر پاریس به شما عزیزان تحویل داده می شود.

 

شما کافی است برای ارسال بار هوایی به پاریس با باربری المللی الوبار تماس بگیرید و سفارشتان در کمترین زمان انجام بدهید.

 

خدمات ارسال بار به لندن هم به صورت همه روزه با روش هوایی همانند ارسال بار به پاریس انجام می شود.

 

ارسال بار به پاریس با استفاده از روش هوایی
ارسال بار به پاریس با استفاده از روش هوایی

انجام سمپاشی در حمل کالا به پاریس با استفاده از روش هوایی

 

در بسته بندی حمل بار به پاریس با استفاده از روش هوایی ممکن است که از جعبه و پالت های چوبی استفاده شود به همین دلیل پس از پایان بسته بندی با استفاده از گاز و قرص های مخصوص سم پاشی انجام می شود.

 

این کار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محموله تا زمان رسیدن به مقصد انجام می شود و پس از آن ، گواهینامه ی معتبر صادر خواهد شد.

 

سمپاشی محموله به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن آفات در محموله صورت می گیرد و از این بابت نگرانی در مورد ارسال بار به پاریس با استفاده از روش هوایی نداشته باشید.

 

ارسال بار به پاریس با استفاده از روش زمینی

 

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای ارسال بار به پاریس ، حمل زمینی می باشد.

 

در روش زمینی حمل بار به پاریس ، محموله ها در تمام نقاط ایران بارگیری و به صورت جاده ای به نقاط مختلف کشور فرانسه ارسال می شوند.

برای ارسال بار به پاریس با استفاده از روش زمینی ، شرکت الوبار در تمام روزهای هفته ، تریلی های ترانزیت را به صورت مجهز در اختیارتان قرار می دهد و تمام بارهایتان را بارگیری و پس از انتقال آن به گمرک و انجام فرایند های گمرکی ، به سمت اروپا و شهر پاریس ارسال می نماید.

 

 ارسال بار به مسکو با استفاده از روش زمینی از دیگر خدمات مجموعه الوبار می باشد که به صورت همه روزه در مدت زمان کاملا کوتاه همانند ارسال بار به پاریس انجام می دهد.

 

ارسال بار به پاریس با استفاده از روش زمینی
ارسال بار به پاریس با استفاده از روش زمینی

 

موارد ممنوعه در ارسال بار به پاریس

 

یکی از نکات مهم و قابل توجه برای ارسال بار به پاریس ، اطلاع از موارد ممنوعه می باشد. ما در لیست زیر به موارد ممنوعه باربری به پاریس اشاره کرده ایم : 

  1. مواد آرایشی
  2. سبزیجات 
  3. عرقیجات
  4. آثار اصیل ایرانی
  5. مواد خوراکی
  6. سلاح سرد
  7. سلاح گرم
  8. عطر و ادکلن
  9. تنباکو
  10. قهوه

 

حمل این گونه بارها به پاریس از نظر قانونی ممنوعیت دارد و در صورتی که در وسایل شما باشد با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

 

نکته مهم برای ارسال بار به پاریس این است که ، اگر مواد غذایی ذکر شده در بارهای شما وجود داشته باشد اداره گمرک آن ها را ضبط خواهد کرد.

 

انتخاب شرکت معتبر و مناسب در باربری به پاریس

 

خیلی از مشتریان عزیز به دنبال شرکت هایی می گردند که معتبر و مطمئن باشند. شما عزیزان با انتخاب یک شرکت معتبر و باسابقه می توانید اطمینان خاطر کامل در ارسال بار به پاریس داشته باشید و همچنین پیش از انتخاب آن اطلاعات کامل درباره نحوه کار آن ها را حتما کسب نمایید.

 

داشتن یک پرسنل مجرب ، مهم ترین قدم در ارسال بار به پاریس می باشد و شما با انتخاب شرکت بین المللی الوبار می توانید بهترین کیفیت را در ارسال بار به پاریس تجربه کنید.

 

ارسال بار به آمستردام با کمترین هزینه به همراه تخفیف ویژه توسط الوبار همانند ارسال بار به پاریس انجام می شود.

 

ارائه مشاوره تخصصی برای ارسال بار به پاریس

 

یکی از خدمات برتر الوبار ، نسبت به دیگر باربری های بین المللی ، ارائه مشاوره تخصصی برای ارسال بار به پاریس می باشد.

 

برای انجام باربری به هر روشی در مرحله اول ، باید با مشاوران و کارشناسان متخصص صحبت نمایید. مشاوران می توانند بر اساس تمام صحبت های شما ، راهنمایی کامل را در جهت ارسال بار به پاریس انجام دهند.

 

بر اساس نوع بار و ارزش آن مشاوران حرفه ای الوبار ، آن ها را بررسی کرده و توضیحات لازم را برای ارسال بار به پاریس ارائه خواهند داد.

 

ارسال بار به پاریس در شرکت بین المللی الوبار به کمک کارشناسان با سابقه کاری بالا به درستی صورت می گیرد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در جهت ارسال بار به پاریس با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیازتان را بدست بیاورید.

 

برای ارسال بار به استکهلم هم مشاوره به صورت تخصصی به صورت همه روزه همانند ارسال بار به پاریس ارائه می شود.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

باربری بین المللی الوبار با ارائه سرویس بسته بندی تخصصی و حرفه ای ، تخفیف ویژه ، بیمه نامه بین المللی رایگان تا سقف 500 میلیون تومان برای ارسال بار به پاریس تمام تلاشش را می کند که رضایت شما مشتریان گرامی را جلب نماید. کارشناسان الوبار در امور بسته بندی، در منزل شما حضور پیدا می کنند. در صورتی که محموله شما به مقداری باشد که ارسال بار به پاریس با روش هوایی مقرون به صرفه باشد، بار را برای حمل هوایی بسته بندی و آماده می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید