ارسال بار به ورشو

ارسال بار به ورشو با ارزان ترین قیمت + مشاوره تخصصی

حمل بار و کالا به ورشو

یکی از خدمات برتر الوبار نسبت به دیگر شرکت های باربری ، ارسال بار به ورشو در تمام روزهای هفته می باشد. در باربری بین المللی الوبار حمل بار و کالا به ورشو در تمام روزهای هفته با بهترین کیفیت در مدت زمان کاملا کوتاه انجام می شود.

 

روش های ارسال بار به ورشو شامل موارد زیر می باشند :

  1. ارسال به صورت هوایی
  2. حمل به صورت زمینی 
  3. ارسال به صورت دریایی

 

نکته مهم : شما مشتریان گرامی باید برای ارسال بار به ورشو ، باید فرم اظهارنامه گمرکی را با تمام جزئیات محتویات بسته خود تکمیل نمایید. اگر تخصصی در این زمینه ندارید ، بهتر است از شرکت باسابقه الوبار کمک بگیرید.

 

یکی از خدمات رایگان الوبار برای ارسال بار به ورشو ، صادر کردن بیمه نامه بین المللی رایگان تا سقف 500 میلیون تومان می باشد.

 

الوبار برای ارسال بار به ورشو ، مشاوره تخصصی ارائه می دهد و با مشاوره تمام اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهد و فرایند گمرکی از ایران به ورشو در کمترین زمان انجام می دهد.

 

مدارک لازم برای ارسال بار به ورشو

 

وورشو پایتخت لهستان به عنوان یک شهر بزرگ، مکانی بسیار مناسب و زیبا برای جوانان می باشد. این شهر حدود 1.7 میلیون نفر جمعیت دارد که بیش از 200000 نفر از آن ها را دانشجویان تشکیل می دهند. دانشگاه ها و آکادمی ها در ورشو با تمرکز بر خلاقیت و نوآوری، زندگی اجتماعی و فرهنگی شهر را بهبود می بخشند. جالب است بدانید از ورشو گاهی به عنوان شهر ققنوس یاد می کنند زیرا پس از اینکه در طی جنگ جهانی دوم نابود شد، جانی دوباره گرفت و به زندگی خود ادامه داد. به همین دلیل این شهر قدیمی زیبا در واقع نسبتا جوان است و تنها 50 سال عمر دارد.

برای ارسال بار به ورشو و ارسال بار به لهستان ، داشتن یک سری مدارک الزامی می باشد که این مدارک شامل :

  1. اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  2. اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  3. آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی ، Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  4. پکینگ لیست

 

یکی از نکات مهم برای ارسال بار به ورشو در روش هوایی این می باشد که در بعضی مواقع حضور مسافر به هنگام بازرسی کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی می باشد.

 

ارسال بار به ورشو
ارسال بار به ورشو

 

مراحل ارسال بار به ورشو

 

مراحل ارسال بار به ورشو و حتی دیگر شهرها مثل ارسال بار به پاریس شامل موارد زیر می باشند :

  1. مشاوره تخصصی
  2. تهیه لیست بسته بندی قبل از ارسال بار به ورشو
  3. صدور بیمه نامه بین المللی رایگان برای ارسال بار به ورشو
  4.  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام حمل محموله هوایی
  5. تشریفات گمرکی
  6. ارسال بار به گمرک یا فرودگاه
  7. تحویل بار به هواپیمایی یا باربری زمینی و دریایی

 

مراحل ارسال بار به ورشو
مراحل ارسال بار به ورشو

 

هزینه ارسال بار به ورشو 

 

هزینه ارسال بار به ورشو را نمی توان به طور دقیق اعلام کرد ، چرا که عوامل مختلفی وجود دارد که بر قیمت باربری به ورشو تاثیر می گذارد.

 

عوامل تاثیر گذار بر هزینه ارسال بار به ورشو عبارتند از :

  1. نوع کالا
  2. وزن محملوله
  3. شهر مقصد
  4. تشریفات گمرکی
  5. دریافت مجوزها
  6. نوع روش ارسال ( هوایی – زمینی – دریایی )
  7. حمل بار به صورت گروپاژ یا فول تراک

 

قیمت فریت بار هوایی به ورشو شامل هزینه های مربوط به بسته بندی ، حمل محموله تا فرودگاه امام خمینی ، هزینه های مربوط به بارگیری ، هزینه ‌دریافت مجوزها و تشریفات گمرکی می باشد. در روش هوایی ارسال بار به ورشو ، وزن بار و نوع کالا ، بیش ترین تاثیر در افزایش و یا کاهش هزینه دارند.

 

هزینه حمل بار زمینی به ورشو ، بستگی به نوع کالا و نوع ماشین باربری دارد ولی الوبار ، اصلا نگران هزینه نباشید چرا که تخفیفات ویژه ای را برای ارسال بار به ورشو در نظر گرفته است.

 

برای اطلاع از قیمت ارسال بار به ورشو با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید و باربری الوبار خدمات ارسال بار به لندن را هم با کمترین هزینه برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

ارسال بار به ورشو با استفاده از روش هوایی

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات ارسال بار به ورشو با استفاده از روش هوایی را در کوتاه ترین زمان برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

ورشو WAW (یاتا) همچنان مرکز اصلی فرودگاه بین المللی کشور لهستان می باشد. این تنها فرودگاهی است که پروازهای مستقیم بین قاره ای را ارائه می دهد – LOT به پکن، تورنتو، نیویورک و شیکاگو پرواز می کند، در حالی که قطار ایرلاینز و امارات پروازهای خود را به هاب های خود در خاورمیانه ارائه می دهند.

 

در باربری هوایی به ورشو ، به دلیل این که محموله ها را بر اساس حجم و وزن محاسبه می کنند باعث می شود که قیمت حمل بار و کالا به ورشو افزایش یابد و به خاطر همین مورد اکثر مشتریان روش زمینی را ترجیح می دهند.

 

در روش هوایی ارسال بار به ورشو و حتی دیگر شهرها مثل ارسال بار به رم ، بارهای شما با استفاده از خطوط بین المللی هواپیمایی بارگیری و بین 3 تا 4 روز در شهر ورشو به شما عزیزان تحویل داده می شود.

 

شما کافی است برای ارسال بار به ورشو با روش هوایی ، باربری المللی الوبار را انتخاب نمایید و برای ثبت سفارش تماس بگیرید.

 

ارسال بار به ورشو با استفاده از روش هوایی
ارسال بار به ورشو با استفاده از روش هوایی

 

انجام سمپاشی در حمل کالا به ورشو با استفاده از روش هوایی

 

در بسته بندی حمل بار به ورشو با استفاده از روش هوایی ممکن است که از جعبه و پالت های چوبی استفاده شود به همین دلیل پس از پایان بسته بندی با استفاده از گاز و قرص های مخصوص سم پاشی انجام می شود.

 

این کار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محموله تا زمان رسیدن به مقصد انجام می شود و پس از آن ، گواهینامه ی معتبر صادر می شود.

 

سمپاشی بار به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن آفات در محموله صورت می گیرد و از این بابت نگرانی در مورد ارسال بار به ورشو با استفاده از روش هوایی نداشته باشید.

 

ارسال بار به ورشو با استفاده از روش زمینی

 

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای ارسال بار به ورشو ، حمل زمینی می باشد.

 

در روش زمینی حمل محموله به ورشو ، محموله ها در تمام نقاط ایران بارگیری و به صورت جاده ای به نقاط مختلف کشور لهستان ارسال می شوند.

برای ارسال بار به ورشو با استفاده از روش زمینی ، شرکت الوبار در تمام روزهای هفته ، تریلی های ترانزیت را به صورت مجهز در اختیارتان قرار می دهد و تمام بارهایتان را بارگیری و پس از انتقال آن به گمرک و انجام فرایند های گمرکی ، به سمت اروپا و شهر ورشو ارسال می نماید.

 

 ارسال بار به برلین و ارسال بار به بوداپست با استفاده از روش زمینی از دیگر خدمات مجموعه الوبار می باشد که به صورت همه روزه در مدت زمان کاملا کوتاه همانند ارسال بار به ورشو انجام می دهد.

 

موارد ممنوعه در ارسال بار به ورشو

 

یکی از نکات مهم برای ارسال بار به ورشو ، اطلاع از موارد ممنوعه می باشد. ما در لیست زیر به موارد ممنوعه باربری به ورشو اشاره کرده ایم : 

  1. مواد آرایشی
  2. سبزیجات 
  3. عرقیجات
  4. آثار اصیل ایرانی
  5. مواد خوراکی
  6. سلاح سرد
  7. سلاح گرم
  8. عطر و ادکلن
  9. تنباکو
  10. قهوه

حمل این گونه بارها به ورشو از نظر قانونی ممنوعیت دارد و در صورتی که در وسایل شما باشد با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

 

نکته مهم برای ارسال بار به ورشو این است که ، اگر مواد غذایی ذکر شده در بارهای شما وجود داشته باشد اداره گمرک آن ها را ضبط خواهد کرد.

 

موارد ممنوعه برای ارسال بار به مسکو هم همین عوامل بالا می باشد.

 

ارائه مشاوره تخصصی برای ارسال بار به ورشو

 

یکی از خدمات برتر الوبار ، نسبت به دیگر شرکت های بین المللی ، ارائه مشاوره تخصصی برای ارسال بار به ورشو می باشد.

 

برای انجام باربری به هر روشی در مرحله اول ، باید با کارشناسان متخصص صحبت نمایید. کارشناسان می توانند بر اساس تمام صحبت های شما ، راهنمایی کامل را در جهت ارسال بار به ورشو انجام دهند.

 

بر اساس نوع بار و ارزش آن مشاوران حرفه ای الوبار ، آن ها را بررسی کرده و توضیحات لازم را برای ارسال بار به ورشو ارائه خواهند داد.

 

برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان در جهت ارسال بار به ورشو با شماره تلفن 02140333723 تماس بگیرید.

 

برای ارسال بار به آمستردام هم مشاوره به صورت تخصصی در تمام روزهای هفته همانند ارسال بار به ورشو ارائه می شود.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

شرکت بین المللی الوبار تمام تلاشش را می کند که رضایت مشتریان محترم را برای ارسال بار به ورشو جلب نماید و به خاطر همین خدمات ارسال بار به ورشو را با کمترین هزینه ، بیمه نامه بین المللی به صورت هوایی ، زمینی ، دریایی در مدت زمان کاملا کوتاه ارائه می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید