ارسال بار به براگا

ارسال بار به براگا با کمترین هزینه

حمل بار و کالا به براگا

 

ارسال بار به براگا کاری بسیار تخصصی می باشد که فقط شرکت های معتبر می توانند آن را برای شما عزیزان انجام بدهند. حمل بار و کالا به براگا در باربری بین المللی الوبار با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام می شود.

 

ارسال بار به براگا با استفاده از روش های : هوایی – زمینی – دریایی و ریلی انجام می شود.

 

نکته مهم : شما مشتریان عزیز باید برای ارسال بار به براگا ، باید فرم اظهارنامه گمرکی را با تمام جزئیات محتویات بسته خود تکمیل نمایید. برای اینکه این کار بهتر است شرکت معتبر و باسابقه الوبار کمک بگیرید تا مشکلی پیش نیاید.

 

شرکت بین المللی الوبار ، کامل ترین بیمه نامه را برای ارسال بار به براگا ارائه می دهد. بیمه نامه از مواردی بسیار مهم هنگام ارسال بار به براگا می باشد ، چرا که اگر مشکلی برای محموله هایتان پیش بیاید با بیمه نامه می شود آن را جبران کرد.

 

نکته مهم برای ارسال بار به براگا : در بسته بندی کالا و محموله به هیچ عنوان نباید اقلام ممنوعه و دارای محدودیت وجود داشته باشد ، چرا که داشتن آن ها جرم حساب می شود و مشکلاتی را به وجود می آورد.

 

ارائه مشاوره رایگان در تمام روزهای هفته از دیگر خدماتی می باشد که الوبار برای ارسال بار به براگا ارائه می دهد.

 

مدارک لازم برای ارسال بار به براگا

 

براگا سومین شهر بزرگ پرتغال می باشد، براگا شهری شیک با کوچه‌ ها و میدان‌های باستانی و کلیساهایی باشکوه است و صدای ناقوس‌ها، ارتباط قدیمی این شهر با جهان معنوی را یادآوری می‌کند.

 

برای ارسال بار به براگا ، داشتن یک سری مدارک الزامی است. مدارک های مورد نیاز برای ارسال بار به براگا و ارسال بار به پرتغال عبارتند از :

 

  1. اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  2. اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  3. آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی ، Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  4. ( پکینگ لیست )

 

از موارد مهم برای حمل بار به براگا این است که در بعضی مواقع حضور مسافر به هنگام بازرسی بار و کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی می باشد.

 

مراحل ارسال بار به براگا

 

مراحل ارسال بار به براگا از ابتدا تا انتها شامل موارد زیر می باشند :

 

  1. مشاوره رایگان و تخصصی
  2. تهیه لیست بسته بندی قبل از ارسال بار به براگا
  3. صدور بیمه نامه بین المللی
  4.  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام ارسال بار هوایی
  5. تشریفات گمرکی
  6. ارسال بار به گمرک یا فرودگاه
  7. تحویل محموله به هواپیمایی یا باربری به صورت زمینی

 

مدارک های مورد نیاز برای ارسال بار به لیسبون هم ، همین مواردی که در بالا برای براگا اشاره کردیم می باشد.

 

مراحل ارسال بار به براگا
مراحل ارسال بار به براگا

هزینه حمل بار به براگا

 

تمام افراد و کسانی که قصد حمل بار به براگا را دارند به دنبال شرکت هایی می گردند که خدماتشان را با کمترین هزینه انجام بدهند.

 

عوامل مختلفی بر هزینه ارسال بار به براگا تاثیر می گذارد که شامل موارد زیر می باشند :

  1. نوع بار
  2. وزن محموله
  3. شهر مقصد
  4. تشریفات گمرکی
  5. دریافت مجوزها
  6. نوع روش ارسال ( هوایی – زمینی – دریایی )

 

هزینه فریت بار هوایی به براگا و پرتغال شامل هزینه های مربوط به بسته بندی ، ارسال بار تا فرودگاه امام خمینی ، هزینه‌هزینه های مربوط به بارگیری ، هزینه ‌دریافت مجوزها و تشریفات گمرکی می باشد. در روش هوایی ارسال بار به براگا ، وزن کالا و نوع محموله ، بیش ترین تاثیر در افزایش و یا کاهش قیمت دارند.

 

هزینه حمل بار زمینی به براگا ، بستگی به نوع محموله و نوع ماشین باربری دارد. برای اطلاع از قیمت ارسال بار به براگا با شماره تلفن 02140333723 تماس بگیرید.

 

ارسال بار به پورتو در مدت زمان کوتاه با تخفیف ویژه و ارزان ترین قیمت ، همانند ارسال بار به براگا توسط شرکت معتبر الوبار انجام می شود.

 

هزینه حمل بار به براگا
هزینه حمل بار به براگا

 

ارسال بار به براگا با استفاده از روش هوایی

 

باربری بین المللی الوبار خدمات ارسال بار به براگا با استفاده از روش هوایی را در کمترین ترین زمان برای شما مشتریان محترم انجام می دهد.

 

در باربری هوایی به براگا ، به دلیل این که کالاها را بر اساس حجم و وزن محاسبه می کنند باعث می شود که هزینه آن افزایش یابد و به خاطر همین مورد اکثر مشتریان روش زمینی را ترجیح می دهند.

 

در روش هوایی ارسال بار به براگا ، محموله های شما با استفاده از خطوط بین المللی هواپیمایی بارگیری و بین 3 تا 4 در پرتغال و شهر براگا به شما عزیزان تحویل داده می شود. 

 

شما کافی است برای ارسال بار هوایی به براگا با شرکت حمل و نقل بین المللی الوبار تماس بگیرید و سفارشتان انجام بدهید کارشناسان الوبار در خدمت شما می باشند.

 

باربری الوبار خدمات ارسال بار به مارسی را هم با روش هوایی در مدت زمان کوتاه همانند ارسال بار به براگا برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

انجام سمپاشی در حمل بار به براگا با استفاده از روش هوایی

 

در بسته بندی حمل بار به براگا و کشور پرتغال با استفاده از روش هوایی ممکن است که از پالت های چوبی استفاده شود به همین دلیل پس از پایان بسته بندی با استفاده از گاز و قرص های مخصوص سم پاشی انجام می شود.

 

این کار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کالا تا زمان رسیدن به مقصد انجام می شود و پس از آن ، گواهینامه ی معتبر برای ارسال بار به براگا صادر خواهد شد.

 

سمپاشی بار به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن آفات در محموله صورت می گیرد و از این بابت نگرانی در مورد ارسال بار به براگا با استفاده از روش هوایی نداشته باشید.

 

ارسال بار به براگا با استفاده از روش زمینی

 

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای ارسال بار به براگا ، حمل زمینی می باشد.

 

در روش زمینی حمل بار به براگا و کشور پرتغال ، محموله ها در تمام نقاط ایران بارگیری و به صورت جاده ای به نقاط مختلف کشور پرتغال و شهر براگا ارسال می شوند . 

در روش زمینی ارسال بار به براگا ، بارها بعد 20 روز به دستتان می رسد که از نظر هزینه خیلی باصرفه تر از روش هوایی می باشد.

برای ارسال بار به براگا با استفاده از روش زمینی ، شرکت الوبار در تمام روزهای هفته ، انواع تریلی را در اختیارتان قرار می دهد و تمام محموله هایتان را بارگیری و پس از انتقال آن به گمرک و انجام فرایند های گمرکی ، از طریق مرز ترکیه به سمت اروپا حرکت می نماید.

 

ارسال بار به لوزان را هم به صورت تخصصی با ارزان ترین قیمت مثل ارسال بار به براگا ، توسط شرکت الوبار تجربه نمایید.

 

ارسال بار به براگا با استفاده از روش زمینی
ارسال بار به براگا با استفاده از روش زمینی

 

موارد ممنوعه در ارسال بار به براگا

 

یکی از نکات مهم برای ارسال بار به براگا و حتی دیگر شهرها مثل ارسال بار به تورین، اطلاع دقیق از موارد ممنوعه می باشد. ما در لیست زیر به موارد ممنوعه باربری به براگا اشاره کرده ایم : 

 

  1. سبزیجات و عرقیجات
  2. آثار اصیل ایرانی
  3. مواد خوراکی
  4. سلاح سرد
  5. لوازم آرایشی
  6. سلاح گرم
  7. عطر و ادکلن
  8. تنباکو
  9. برنج

ارسال این گونه بارها به کشور پرتغال و شهر براگا از نظر قانونی ممنوعیت دارد و در صورتی که در وسایل شما باشد با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

 

نکته مهم و ضروری : اما اگر مواد غذایی ذکر شده در محموله های شما وجود داشته باشد اداره گمرک آن ها را ضبط می کند.

 

ارائه مشاوره تخصصی و رایگان برای ارسال بار به براگا

 

انجام مشاوره یکی از مراحل بسیار مهم در ارسال بار به براگا می باشد که باعث اطمینان کامل به کار حمل و نقل می شود.

 

برای انجام حمل کالا به براگا در مرحله اول ، نیاز به صحبت با مشاوران می باشد و کارشناسان می توانند بر اساس تمام صحبت های شما ، راهنمایی کامل را در جهت ارسال بار به براگا انجام دهند.

 

بر اساس نوع محموله و ارزش آن ، کارشناسان شرکت الوبار ، آن ها را بررسی کرده و توضیحات لازم را برای ارسال بار به براگا ارائه خواهند داد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در جهت ارسال بار به براگا با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

 

ارسال بار به هامبورگ و ارسال بار به لیورپول هم در تمام روزها به همراه مشاوره رایگان و تخصصی توسط الوبار همانند ارسال بار به براگا انجام می شود.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

در بالا به تمام موارد مهم در جهت ارسال بار به براگا به طور کامل اشاره کردیم. یکی از نکات مهم برای ارسال بار به براگا این است که باید نام تمام بارها به زبان کشور پرتغال مقصد ترجمه شود چرا که این کار برای اداره ی گمرک بسیار ضرورت دارد.

 

در ارسال بار به براگا ، باید دقت نمایید که هیچ بار و کالای ممنوعه نداشته باشید چرا داشتن بار ممنوعه مشکلاتی را برایتان به وجود می آورد.

 

ارسال بار به براگا با ارزان ترین قیمت به همراه تخفیف ویژه و بیمه نامه بین المللی را با شرکت متخصص و معتبر الوبار تجربه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید