ارسال بار به لندن

ارسال بار به لندن + تخفیف + مشاوره تخصصی

حمل بار و کالا به لندن

 

یکی از تخصص های شرکت معتبر و باسابقه الوبار ، ارسال بار به لندن می باشد. حمل بار و کالا به لندن با کمترین هزینه به همراه تخفیف ویژه توسط الوبار انجام می شود.

 

ارسال بار به لندن با استفاده از روش های : هوایی – زمینی – دریایی در مدت زمان کاملا کوتاه انجام می شود.

 

شما مشتریان عزیز باید برای ارسال بار به لندن ، باید فرم اظهارنامه گمرکی را با تمام جزئیات محتویات بسته خود تکمیل کنید. برای این که مشکلی پیش نیاید بهتر است از شرکت های باسابقه مثل باربری بین المللی الوبار کمک بگیرید.

 

یکی از خدمات برتر الوبار نسبت به دیگر شرکت ها ارائه بیمه نامه بین المللی رایگان تا سقف 500 میلیون تومان برای ارسال بار به لندن می باشد. بیمه نامه از موارد مهم و بسیار ضروری می باشد چرا که امکان دارد در هنگام حمل و نقل بار به لندن حوادثی رخ بدهد ، به خاطر همین وجود بیمه نامه الزامی می باشد.

 

نکته بسیار مهم برای ارسال بار به لندن : یک موضوعی که باید خیلی دقت داشته باشید این است که در بسته بندی بار و کالا به هیچ عنوان نباید اقلام ممنوعه وجود داشته باشد ، چرا که داشتن آن ها جرم و مشکلاتی را به وجود می آورد.

 

در باربری بین المللی الوبار برای ارسال بار به لندن ، مشاوره رایگان و تخصصی به صورت همه روزه ارائه داده می شود.

 

مدارک لازم برای ارسال بار به لندن

 

لندن پایتخت انگلستان می باشد که ، در کنار رودخانه تیمز قرار دارد و قدمت آن به دو هزار سال پیش می‌رسد. لندن ، یکی از پربازدیدترین شهرهای دنیا می باشد و برای هر سن و سلیقه ای ، جاذبه خاص خود را دارد. این شهر علاوه بر جاذبه های تاریخی، جاذبه های مدرن هم دارد. هر آنچه که فکر کنید از بناهای نمادین تا رستوران های بین المللی، مراکز خرید بزرگ، پارک های دیدنی و شهربازی های جذاب در این شهر پیدا می‌شود.

 

برای ارسال بار به انگلستان و ارسال بار به لندن ، داشتن یک سری مدارک الزامی می باشد که عبارتند از :

 

  1. اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  2. اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  3. آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی ، Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  4. ( پکینگ لیست )

 

یکی از موارد مهمی که باید خیلی دقت نمایید این است که برای حمل بار به لندن با استفاده از روش هوایی این است که در بعضی مواقع حضور مسافر به هنگام بازرسی محموله و کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی می باشد.

 

مراحل ارسال بار به لندن

 

مراحل ارسال بار به لندن از ابتدا تا انتها شامل موارد زیر می باشند :

 

  1. مشاوره رایگان و تخصصی
  2. تهیه لیست بسته بندی قبل از ارسال بار به لندن
  3. صدور بیمه نامه بین المللی
  4.  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام ارسال بار هوایی
  5. تشریفات گمرکی
  6. ارسال بار به گمرک یا فرودگاه
  7. تحویل بار به هواپیمایی یا باربری به صورت زمینی ، دریایی

 

مراحل ارسال بار به مونیخ هم ، همانند ارسال بار به لندن می باشد.

 

مراحل ارسال بار به لندن
مراحل ارسال بار به لندن

 

خصوصیات یک شرکت بین المللی معتبر برای ارسال بار به لندن

 

یک شرکت بین المللی معتبر برای ارسال بار به لندن باید دارای خصوصیات زیر باشند :

 

  1. مشاوره دلسوزانه و حرفه ای برای ارسال بار به لندن
  2. بیمه نامه معتبر بین المللی در جهت ارسال بار به لندن
  3. ارائه انواع کامیون و تریلی برای حمل بار زمینی به لندن

 

باربری بین المللی الوبار یکی از شرکت های معتبر می باشد که می تواند ارسال بار به لندن و هر کشوری را برای شما مشتریان گرامی در تمام روزهای هفته انجام دهد.

 
باربری الوبار سعی می کند از به وجود آمدن هرگونه هزینه اضافه برای مشتریان خودداری نماید و ارسال بار به لندن را با کمترین هزینه انجام بدهد.
 
در باربری بین المللی الوبار کارشناسانی متخصص حضور دارند که دارای سابقه کار بالایی هستند ، همین سابقه کار باعث شده که بتوانند بسیاری از مسائل مهم را برای شما در جهت ارسال بار به لندن و ارسال بار به انگلستان بیان نمایند.

 

خصوصیات یک شرکت بین المللی معتبر برای ارسال بار به لندن

 

هزینه حمل بار به لندن

 

تمام مشتریان همواره به دنبال این هستند که شرکت بین المللی را برای حمل بار به لندن انتخاب نمایند که ارزان ترین قیمت باشد.

 

عوامل مختلفی وجود دارد که بر هزینه ارسال بار به لندن تاثیر می گذارد. این موارد شامل :

  1. نوع کالا
  2. وزن محموله
  3. شهر مقصد
  4. تشریفات گمرکی
  5. دریافت مجوزها
  6. نوع روش ارسال ( هوایی – زمینی – دریایی )

 

هزینه فریت بار هوایی به لندن و انگلستان شامل هزینه های مربوط به بسته بندی ، ارسال بار تا فرودگاه امام خمینی ، هزینه های مربوط به بارگیری ، هزینه ‌دریافت مجوزها و تشریفات گمرکی می باشد. در روش هوایی ارسال بار به لندن ، وزن کالا و نوع محموله ، بیش ترین تاثیر در افزایش و یا کاهش قیمت دارند.

 

هزینه حمل بار زمینی به لندن ، بستگی به نوع محموله و نوع ماشین باربری دارد. برای اطلاع از قیمت ارسال بار به لندن با شماره تلفن 02140333726 تماس بگیرید.

 

ارسال بار به استکهلم از دیگر تخصص های الوبار می باشد که همانند ارسال بار به لندن در تمام روزهای هفته با ارزان ترین قیمت انجام می دهد.

 

ارسال بار به لندن با استفاده از روش هوایی

 

باربری بین المللی الوبار خدمات ارسال بار به لندن با استفاده از روش هوایی را در کمترین ترین زمان برای شما مشتریان محترم انجام می دهد.

 

در باربری هوایی به لندن ، به دلیل این که بارها را بر اساس حجم و وزن محاسبه می کنند باعث می شود که هزینه آن افزایش یابد و به خاطر همین مورد اکثر مشتریان روش زمینی را ترجیح می دهند.

 

در روش هوایی ارسال بار به لندن ، محموله های شما با استفاده از خطوط بین المللی هواپیمایی بارگیری و بین 3 تا 4 در انگلستان و شهر لندن به شما عزیزان تحویل داده می شود. 

 

شما کافی است برای ارسال بار هوایی به لندن و حمل اثاثیه به انگلستان با روش هوایی با شرکت حمل و نقل بین المللی الوبار تماس بگیرید و سفارشتان انجام بدهید کارشناسان الوبار در خدمت شما می باشند.

 

انجام سمپاشی در حمل بار به لندن با استفاده از روش هوایی

 

در بسته بندی حمل بار به لندن و انگلستان با استفاده از روش هوایی ممکن است که از پالت های چوبی استفاده شود به همین دلیل پس از پایان بسته بندی با استفاده از گاز و قرص های مخصوص سم پاشی انجام می شود.

 

این کار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محموله تا زمان رسیدن به مقصد انجام می شود و پس از آن ، گواهینامه ی معتبر برای ارسال بار به لندن صادر خواهد شد.

 

سمپاشی محموله به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن آفات در محموله صورت می گیرد و از این بابت نگرانی در مورد ارسال بار به لندن با استفاده از روش هوایی نداشته باشید.

 

ارسال بار به لندن با استفاده از روش زمینی

 

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای ارسال بار به لندن ، حمل زمینی می باشد.

 

در روش زمینی حمل بار به لندن و کشور انگلستان ، بارها در تمام نقاط ایران بارگیری و به صورت جاده ای به نقاط مختلف کشور انگلستان و شهر لندن ارسال می شوند . 

 

روش زمینی برای ارسال بار به لندن ممکن است حدود 20 الی 30 روز زمانبر باشد اما از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه تر از روش هوایی است.

برای ارسال بار به لندن با استفاده از روش زمینی ، شرکت الوبار به صورت همه روزه ، انواع تریلی را در اختیارتان قرار می دهد و تمام بارهایتان را بارگیری و پس از انتقال آن به گمرک و انجام فرایند های گمرکی ، از طریق مرز ترکیه به سمت اروپا حرکت می نماید.

 

ارسال بار به وین را هم به صورت تخصصی با کمترین هزینه مثل ارسال بار به لندن ، توسط شرکت الوبار تجربه نمایید.

 

ارسال بار به لندن با استفاده از روش زمینی
ارسال بار به لندن با استفاده از روش زمینی

 

موارد ممنوعه در ارسال بار به لندن

 

یکی از نکات مهم برای ارسال بار به لندن ، اطلاع دقیق از موارد ممنوعه می باشد. ما در لیست زیر به موارد ممنوعه ارسال بار به لندن اشاره کرده ایم : 

 

  1. سبزیجات و عرقیجات
  2. آثار اصیل ایرانی
  3. مواد خوراکی
  4. سلاح سرد
  5. لوازم آرایشی
  6. مواد دارویی
  7. سلاح گرم
  8. عطر و ادکلن
  9. تنباکو
  10. برنج

ارسال این گونه بارها به کشور انگلستان و شهر لندن از نظر قانونی ممنوعیت دارد و در صورتی که در وسایل شما باشد با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

 

نکته مهم و ضروری : اما اگر مواد غذایی ذکر شده در بارهای شما وجود داشته باشد اداره گمرک آن ها را ضبط می کند.

 

انتخاب شرکت معتبر و مناسب در باربری به لندن

 

همانطور که گفتیم انتخاب شرکت می تواند یکی از مهم ترین کار در ارسال بار به لندن می باشد.

 

با انتخاب یک شرکت معتبر و باسابقه کافی می توانید اطمینان خاطر کامل در ارسال بار به لندن داشته باشید و همچنین پیش از انتخاب آن ، اطلاعات کامل درباره نحوه کار آن ها کسب نمایید.

 

داشتن یک پرسنل مجرب مهم ترین قدم در باربری به لندن می باشد و شما با انتخاب شرکت بین المللی الوبار می توانید بهترین کیفیت ارسال بار به لندن را تجربه نمایید.

 

ارسال بار به آمستردام با کمترین هزینه به صورت تخصصی همانند ارسال بار به لندن انجام می شود.

 

انتخاب شرکت معتبر و مناسب در باربری به لندن
انتخاب شرکت معتبر و مناسب در باربری به لندن

 

ارائه مشاوره تخصصی برای ارسال بار به لندن

 

انجام مشاوره یکی از مراحل بسیار مهم در ارسال بار به لندن می باشد که باعث اطمینان کامل به کار باربری می شود.

 

برای انجام ارسال بار به لندن در مرحله اول ، نیاز به صحبت با مشاوران می باشد و کارشناسان می توانند بر اساس تمام صحبت های شما ، راهنمایی کامل را در جهت ارسال بار به لندن انجام دهند.

 

بر اساس نوع محموله و ارزش آن ، کارشناسان شرکت الوبار ، آن ها را بررسی کرده و توضیحات لازم را برای ارسال بار به لندن ارائه خواهند داد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در جهت ارسال بار به لندن با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز را بدست بیاورید.

 

ارسال بار به برلین در تمام روزها به همراه مشاوره رایگان و تخصصی توسط باربری بین المللی الوبار همانند ارسال بار به لندن انجام می شود.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

 یکی از نکات مهم برای ارسال بار به لندن این است که باید نام تمام محموله به زبان انگلیسی ترجمه شود و این کار برای اداره ی گمرک بسیار مهم می باشد.

 

در باربری به لندن ، نباید هیچ بار ممنوعه ای داشته باشید چرا که با سگ موادیاب تمام بارها به صورت کامل بررسی می شود.

 

ارسال بار به لندن با بیمه نامه بین المللی ، تخفیف ویژه ، کمترین هزینه ، بارنامه دولتی را با باربری الوبار تجربه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید