ارسال بار به آلمان

ارسال بار به آلمان + هوایی + دریایی + زمینی

حمل بار به آلمان با ارزان ترین قیمت

 

آلمان یکی از کشورهای پر طرفدار اروپا می باشد که افراد خیلی زیادی به آن مهاجرت می کنند. خیلی از افراد به دنبال باربری بین المللی خوب می گردند که ارسال بار به آلمان را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت انجام بدهد.

 

الوبار به عنوان یک شرکت معتبر و باسابقه خدمات حمل بار به آلمان را با ارزان ترین قیمت به همراه تخفیف ویژه انجام می دهد و روش های ارسال بار به آلمان شامل سه روش می باشد: ( روش زمینی – هوایی – دریایی )

 

شرکت بین المللی الوبار برای ارسال بار به آلمان ، بیمه نامه بین المللی در نظر گرفته است تا امنیت بار و محموله هایتان تضمین بشود.

 

شما مشتریان گرامی می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان کارشناسان الوبار برای حمل بار به آلمان برخوردار شوید.

 

شرکت الوبار متخصص در ارسال بار به اروپا می باشد و آماده خدمات رسانی به شما در جهت ارسال بار به آلمان با ارزانترین قیمت در کمترین زمان می باشد.

 

حمل بار به آلمان با ارزان ترین قیمت
حمل بار به آلمان با ارزان ترین قیمت

 

هزینه ارسال بار به آلمان چقدر می شود ؟

 

هزینه ارسال بار به آلمان ، بستگی به عوامل مختلفی دارد که باعث می شود نتوان به طور دقیق اعلام کرد.

  1. نوع محموله
  2. وزن بار
  3. شهر مقصد
  4. تشریفات گمرکی
  5. دریافت مجوزها
  6. نوع روش ارسال ( هوایی – زمینی – دریایی )

 

هزینه فریت بار هوایی به آلمان شامل هزینه های مربوط به بسته بندی ، حمل محموله تا فرودگاه امام خمینی ، هزینه‌های مربوط به بارگیری ، هزینه ‌دریافت مجوزها و تشریفات گمرکی می باشد. در روش هوایی ارسال بار به آلمان ، وزن بار و نوع بار ، بیش ترین تاثیر در افزایش و یا کاهش هزینه دارند.

 

هزینه حمل بار به آلمان با استفاده از روش دریایی با کانتینرهای 20 فوت و 40 فوت انجام می شود. هزینه ارسال بار به آلمان با استفاده از روش دریایی شامل موارد زیر می باشند :

  1. بسته بندی
  2. بارگیری
  3. گمرکی

 

هزینه حمل بار زمینی به آلمان ، بستگی به نوع بار و نوع ماشین باربری دارد ولی الوبار تخفیفات ویژه ای را در جهت ارسال بار به آلمان به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد ، چرا که یک شرکت ارزان بین المللی در کشور ایران می باشد.

 

برای اطلاع از قیمت ارسال بار به آلمان با شماره تلفن 02140333723 تماس بگیرید.

 

ارسال بار به فرانسه با کمترین هزینه همانند ارسال بار به آلمان در تمام روزها انجام می شود.

 

حمل بار به آلمان با ارزانترین قیمت
حمل بار به آلمان با ارزانترین قیمت

 

مراحل ارسال بار به آلمان

 

مراحل ارسال بار به آلمان از ابتدا تا انتها شامل موارد زیر می باشند :

 

  1. مشاوره تلفنی
  2. تهیه لیست بسته بندی قبل از ارسال بار به آلمان
  3. صدور بیمه نامه بین المللی
  4. ارسال بار به گمرک یا فرودگاه
  5.  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام ارسال بار هوایی
  6. تشریفات گمرکی
  7. تحویل بار به هواپیمایی یا باربری زمینی

 

مراحل ارسال بار به آلمان
مراحل ارسال بار به آلمان

 

انجام بسته بندی در باربری به آلمان

 

کار مهمی که می تواند در باربری به آلمان سلامت بار را تا حدود زیادی تضمین کند بسته بندی درست می باشد.

 

می توانید برای آسودگی خاطر کامل این کار را به تیم شرکت ما بسپارید و توجه داشته باشید شرکت هیچ مسئولیتی در برابر بارهای بسته بندی شده از طرف شما در جهت ارسال بار به آلمان نخواهد داشت.

 

شرکت ما سعی می کند از کارتن های مناسب و با وزن سبک این کار را انجام دهد و استفاده از برخی کارتن های بزرگ که سایز استاندارد ندارند ممکن است باعث آسیب رسیدن به بار شود.

 

همچنین اگر در ارسال بار به آلمان قرار است بارها روی پالت قرار بگیرند باید کارتن ها یک اندازه باشند و بسته بندی کالا با توجه به نوع بار شما انجام خواهد شد.

 

شرکت دارای تمامی تجهیزات لازم که شامل جعبه های چوبی، نایلون حباب دار، کارتن استاندارد می شود را در اختیار دارد.

 

بسته بندی ارسال بار به آلمان را به شرکت ما بسپارید و دیگر نگران بارهایتان نباشید چرا که شرکت ما متخصص در این زمینه هم می باشد.

 

بسته بندی ارسال بار به اسپانیا هم توسط باربری بین المللی الوبار همانند ارسال بار به آلمان انجام می شود.

 

ارسال بار زمینی به آلمان

 

در حمل بار زمینی به آلمان شرکت بین المللی الوبار کامیونت های مسقف و تریلی های ترانزیت را برای شما مشتریان محترم در نظر گرفته است.

 

شرکت بین المللی الوبار با داشتن رانندگان حرفه ای و آشنا به جاده خدمات ارسال بار به آلمان را به صورت زمینی از تمام نقاط ایران به کشور آلمان انجام می دهد.

 

ارسال لوازم منزل به آلمان را بهتر است ، با استفاده از روش زمینی انجام بدهید چرا که هزینه کمتری را نسبت به دیگر روش های حمل ( هوایی – دریایی ) پرداخت می نمایید.

برای ارسال بار به کانادا نیز می توانید از طریق شماره های ما بهترین خدمات را ثبت سفارش کنید.

 

ارسال بار زمینی به آلمان
ارسال بار زمینی به آلمان

 

حمل بار به آلمان با بیمه نامه بین المللی

 

وجود یک بیمه نامه ی معتبر و بین المللی برای ارسال بار به آلمان الزامی می باشد و توجه داشته باشید که در اینجا نمی توان یک هزینه مشخص برای شما ارائه دهیم چرا که هزینه بیمه با توجه به ارزش کالای شما مشخص خواهد شد.

 

در ارسال بار به آلمان تمامی محموله های شما را شرکت بین المللی الوبار به طور کامل بیمه می کند و نگرانی شما را از بابت حمل محموله هایتان از بین می برد.

 

ارسال بار به آلمان با استفاده از بیمه نامه داخلی و بیمه نامه خارجی انجام می شود و اگر مشکلی برای محموله ها پیش بیاید ، بیمه نامه الوبار تمام هزینه های خسارات را پرداخت می نماید.

 

ارسال بار به روسیه با بیمه نامه بین المللی و ارزان ترین قیمت توسط باربری الوبار انجام می شود.

 

مدارک های مورد نیاز برای ارسال بار به آلمان چیست ؟

 

مدارک های مورد نیاز برای ارسال بار به آلمان شامل موارد زیر می باشند :

  1. تصویر کارت ملی
  2. عکس پاسپورت
  3. آدرس تلفن گیرنده در ایران
  4. آدرس تلفن و تحویل گیرنده در آلمان
  5. پکینگ لیست
  6. فاکتور کالا

 

ارسال بار به آلمان با استفاده از روش هوایی

 

شرکت الوبار خدمات ارسال بار به آلمان با استفاده از روش هوایی را در کوتاه ترین زمان برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

در باربری هوایی به آلمان به دلیل این که بارها را بر اساس حجم و وزن نیز محاسبه می کنند باعث می شود که هزینه آن افزایش یابد و به خاطر همین مورد اکثر مشتریان روش زمینی را ترجیح می دهند.

 

شما برای کافی است برای ارسال بار به آلمان به صورت هوایی با شرکت حمل و نقل بین المللی الوبار تماس بگیرید و سفارشتان انجام بدهید کارشناسان ما در خدمت شما می باشند.

 

ارسال بار به آلمان با استفاده از روش هوایی
ارسال بار به آلمان با استفاده از روش هوایی

 

انجام سمپاشی در ارسال بار به آلمان با استفاده از روش هوایی

 

در بسته بندی ارسال بار به آلمان با استفاده از روش هوایی ممکن است که از جعبه و پالت های چوبی استفاده شود به همین دلیل پس از پایان بسته بندی با استفاده از گاز و قرص های مخصوص سم پاشی انجام خواهد شد.

 

این کار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بار تا زمان رسیدن به مقصد انجام می شود و پس از آن ، گواهینامه ی معتبر صادر خواهد شد.

 

سمپاشی بار به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن آفات در بار صورت می گیرد و از این بابت نگرانی در مورد ارسال به آلمان با استفاده از روش هوایی نداشته باشید.

انتخاب شرکت معتبر در باربری به آلمان

 

همانطور که گفتیم انتخاب شرکت می تواند یکی از مهم ترین کار در ارسال بار به آلمان باشد.

 

با انتخاب یک شرکت معتبر و با داشتن سابقه کافی می توانید اطمینان خاطر کامل در ارسال بار داشته باشید و همچنین پیش از انتخاب آن اطلاعات کامل درباره نحوه کار آن ها کسب کنید.

 

داشتن یک پرسنل مجرب مهم ترین قدم در باربری به آلمان می باشد و شما با انتخاب شرکت بین المللی الوبار می توانید بهترین کیفیت ارسال بار به آلمان را تجربه نمایید.

 

انتخاب شرکت معتبر در باربری به آلمان
انتخاب شرکت معتبر در باربری به آلمان

مشاوره در ارسال بار به آلمان

 

انجام مشاوره یکی از مراحلی است که در ارسال بار به آلمان باعث اطمینان کامل به کار حمل و نقل می شود.

 

برای انجام حمل و نقل بار به هر روشی در وهله اول ، نیاز به صحبت با مشاوران می باشد و مشاوران می توانند بر اساس تمام صحبت های شما ، راهنمایی کامل را در جهت حمل بار به آلمان انجام دهند.

 

بر اساس نوع بار و ارزش آن کارشناسان الوبار ، آن ها را بررسی کرده و توضیحات لازم را برای ارسال بار به آلمان ارائه خواهند داد.

 

حمل بار به آلمان در شرکت بین المللی الوبار به کمک کارشناسان با سابقه کاری بالا به درستی صورت می گیرد پس با باربری الوبار نگران هیچ چیزی نباشید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در جهت ارسال بار به آلمان با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

ارسال بار دربستی ( فول تراک ) به آلمان 

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات ارسال بار دربستی ( فول تراک ) را در تمام روزهای هفته در مدت زمان کوتاه و با کمترین هزینه به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد.

 

خدمات دربستی شرکت بین المللی الوبار برای ارسال بار به آلمان با تخفیف های ویژه انجام می شود پس بهتر است برای این کار الوبار را انتخاب نمایید تا هزینه کمتری را پرداخت نمایید.

 

در روش دربستی ارسال بار به آلمان، کالا و محموله هایتان در داخل یک ترانزیت قرار می گیرد ولی در روش گروپاژ یا خرده بار ، محموله ها در کنار دیگر محموله دیگر قرار می گیرد.

 

ارسال بار به آلمان با استفاده از روش دربستی را با شرکت بین المللی الوبار تجربه کنید و بارهایتان را سالم در مقصد مورد نظرتان تحویل بگیرید. باربری بین المللی الوبار خدمات ارسال بار به انگلستان را هم با استفاده از روش دربستی انجام می دهیم چرا که متخصص این کار می باشیم.

 

ارسال بار دربستی ( فول تراک ) به آلمان 
ارسال بار دربستی ( فول تراک ) به آلمان 

 

نکات مهم در ارسال بار به آلمان

 

در ارسال بار به آلمان باید نام تمام کالاها به زبان کشور مقصد ترجمه شود و این کار برای اداره ی گمرک بسیار ضرورت دارد.

 

در باربری به آلمان تمامی کالاهای بسته بندی شده با سگ های مواد یاب چک خواهند شد و شرکت بین المللی الوبار هیچ بار ممنوعی را انجام نمی دهد.

 

در حمل بار به آلمان به هر روشی تنظیم بیمه نامه بین المللی لازم و ضروری می باشد و شرکت الوبار بدون بیمه نامه این کار را انجام نمی دهد.

 

یک سری بارها هستند که هنگام ارسال بار به آلمان ممنوع می باشند و برای کسب اطلاعات دقیق تر با شرکت ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

 

شرکت باربری ما با توجه به سابقه ی بالایی که دارد می تواند تمامی این خدمات را ارائه دهد و متخصص در ارسال بار به آلمان می باشد و علاوه بر آلمان، خدمات ارسال بار به هلند را هم با بهترین کیفیت انجام می دهد و تخفیف های ویژه ای را ارائه می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید