ارسال بار به پراگ

ارسال بار به پراگ با کمترین هزینه

حمل بار و محموله به پراگ

 

ارسال بار به پراگ در کمترین زمان ممکن به صورت تخصصی با کمترین هزینه توسط شرکت بین المللی الوبار انجام می شود. حمل بار و محموله به پراگ حتما به شرکت هایی بسپارید که متخصص باشند تا بارهایتان را به صورت سالم در مقصد مورد نظرتان دریافت نمایید.

 

باربری بین المللی الوبار با استفاده از دو روش ارسال بار به پراگ را برای شما مشتریان محترم انجام می دهد.

  1. ارسال به صورت هوایی
  2. حمل به صورت زمینی 

 

یکی از نکات مهم برای ارسال بار به پراگ این است که حتما از قوانین کشور چک اطلاع داشته باشید تا هنگام حمل بار به پراگ به مشکلی بر نخورید.

 

شرکت بین المللی الوبار با داشتن مشاوران و کارشناسانی متخصص و حرفه ای ، به صورت همه روزه در خدمت تمام مشتریان عزیز می باشند و تمام موارد ارسال بار به پراگ را به صورت تخصصی و کامل توضیح می دهند.

 

صادر کردن بیمه نامه 500 میلیونی از دیگر خدمات الوبار برای ارسال بار به پراگ می باشند و با بیمه نامه نگرانی مشتریان محترم را برطرف می نماییم.

 

مدارک لازم برای ارسال بار به پراگ

 

جمهوری چک کشوری واقع در قسمت اروپای مرکزی و یکی از اعضای اتحادیه اروپا می باشد. پایتخت و بزرگ ترین شهر آن پراگ است. جمهوری چک به دریا راه ندارد و سه ناحیه تاریخی بوهم، موراوی، و بخش کوچکی از سیلزی ‏را شامل می‌شود. مردم چک از تبار اسلاو و از مردمان هندواروپایی هستند. این ‏شهر در شمال غربی کشور چک بر روی رودخانه ولتاوا بنا شده است. پراگ یکی از بزرگترین شهرهای اروپایی است و بزرگترین قلعه تاریخی جهان را در خود جای داده است.

 

برای ارسال بار به پراگ و ارسال بار به چک ، داشتن یک سری مدارک الزامی می باشد که این مدارک شامل :

 

  1. اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  2. اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  3. آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی ، Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  4. لیست بسته بندی بار و کالا

 

یکی از نکات مهم برای ارسال بار به پراگ در روش هوایی این است که در بعضی مواقع حضور مسافر به هنگام بازرسی محموله و کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی می باشد.

 

مراحل ارسال بار به پراگ چگونه می باشد ؟

 

شاید این سوال برای اکثر مشتریان عزیز پیش بیاید که مراحل ارسال بار به پراگ چگونه می باشد ؟

 

مراحل ارسال بار به پراگ و حتی دیگر شهرها مثل ارسال بار به کپنهاگ شامل :

 

  1. مشاوره تخصصی و رایگان
  2. تهیه لیست بسته بندی قبل از ارسال بار به پراگ
  3. صدور بیمه نامه بین المللی برای ارسال بار به پراگ
  4.  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام حمل بار هوایی
  5. تشریفات گمرکی
  6. ارسال بار به گمرک یا فرودگاه
  7. تحویل بار به هواپیمایی یا باربری زمینی و دریایی

 

مراحل ارسال بار به پراگ
مراحل ارسال بار به پراگ

 

خصوصیات یک شرکت معتبر برای حمل بار به پراگ

 

خصوصیات شرکت بین المللی معتبر و باتجربه برای حمل بار به پراگ شامل موارد زیر می باشند :

 

  1. مشاوره رایگان و تخصصی برای ارسال بار به پراگ
  2. بیمه نامه معتبر بین المللی در جهت ارسال بار به پراگ
  3. ارائه انواع کامیونت و تریلی ترانزیت برای حمل بار زمینی به پراگ

 
باربری بین المللی الوبار سعی می کند از به وجود آمدن هرگونه هزینه ی اضافه برای مشتریان هنگام حمل بار به پراگ خودداری کند و ارسال بار به پراگ را با کمترین هزینه برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.
 
در مجموعه الوبار کارشناسانی حضور دارند که دارای سابقه کار بالایی هستند ، همین سابقه کار باعث شده که بتوانند بسیاری از مسائل مهم را برای شما در جهت ارسال بار به پراگ بیان کنند.

 

حمل بار به پراگ
حمل بار به پراگ

 

هزینه ارسال بار به پراگ

 

هزینه ارسال بار به پراگ ، به عوامل مختلف و بسیار زیادی بستگی دارد.

  1. نوع کالا
  2. وزن بار
  3. شهر مقصد
  4. تشریفات گمرکی
  5. دریافت مجوزها
  6. نوع روش ارسال ( هوایی – زمینی – دریایی )
  7. حمل بار به صورت گروپاژ یا فول تراک

 

قیمت فریت بار هوایی به پراگ و چک شامل هزینه های مربوط به بسته بندی ، حمل بار تا فرودگاه امام خمینی ، هزینه های مربوط به بارگیری ، هزینه ‌دریافت مجوزها و تشریفات گمرکی می باشد. در روش هوایی ارسال بار به پراگ ، وزن بار و نوع محموله ، بیش ترین تاثیر در افزایش و یا کاهش هزینه دارند.

 

هزینه حمل بار زمینی به پراگ ، بستگی به نوع محموله و نوع ماشین باربری دارد ولی الوبار ، اصلا نگران هزینه نباشید چرا که تخفیفات ویژه ای را برای ارسال بار به پراگ در نظر گرفته است.

 

برای اطلاع از قیمت ارسال بار به پراگ با کارشناسان متخصص الوبار تماس بگیرید.

 

خدمات ارسال بار به آمستردام هم با کمترین هزینه به همراه تخفیف ویژه مثل ارسال بار به پراگ انجام می شود.

 

ارسال بار به پراگ با استفاده از روش هوایی

 

باربری بین المللی الوبار خدمات ارسال بار به پراگ با استفاده از روش هوایی را در مدت زمان کاملا کوتاه برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

در باربری هوایی به پراگ ، به دلیل این که بارها را بر اساس حجم و وزن محاسبه می کنند باعث می شود که هزینه حمل بار به پراگ افزایش یابد و به خاطر همین مورد اکثر مشتریان روش زمینی را ترجیح می دهند.

 

در روش هوایی ارسال بار به پراگ ، کالاهای شما با استفاده از خطوط بین المللی هواپیمایی بارگیری و بین 3 تا 4 روز در کشور چک و شهر پراگ به شما تحویل داده می شود. 

 

شما کافی است برای ارسال بار هوایی به پراگ با باربری المللی الوبار تماس بگیرید و سفارشتان در کمترین زمان انجام بدهید.

 

الوبار خدمات ارسال بار به استکهلم را هم با روش هوایی همانند ارسال بار به پراگ در تمام روزهای هفته انجام می دهد.

 

ارسال بار به پراگ با استفاده از روش هوایی
ارسال بار به پراگ با استفاده از روش هوایی

 

انجام سمپاشی در حمل بار به پراگ با استفاده از روش هوایی

 

در بسته بندی حمل بار به پراگ و چک با استفاده از روش هوایی ممکن است که از جعبه و پالت های چوبی استفاده شود به همین دلیل پس از پایان بسته بندی با استفاده از گاز و قرص های مخصوص سم پاشی انجام می شود.

 

این کار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بار تا زمان رسیدن به مقصد انجام می شود و پس از آن ، گواهینامه ی معتبر صادر خواهد شد.

 

سمپاشی محموله به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن آفات در محموله صورت می گیرد و از این بابت نگرانی در مورد ارسال بار به پراگ با استفاده از روش هوایی نداشته باشید.

 

ارسال بار به پراگ با استفاده از روش زمینی

 

یکی از بهترین روش های ارسال بار به چک ، حمل به صورت  زمینی می باشد. در روش زمینی حمل محموله به پراگ ، بارها در تمام نقاط ایران بارگیری و به صورت جاده ای به نقاط مختلف کشور چک و شهر پراگ ارسال می شوند.

برای ارسال بار به پراگ با استفاده از روش زمینی ، شرکت الوبار در تمام روزهای هفته ، تریلی های ترانزیت را به صورت مجهز در اختیارتان قرار می دهد و تمام بارهایتان را بارگیری و پس از انتقال آن به گمرک و انجام فرایند های گمرکی ، به سمت اروپا و شهر پراگ ارسال می نماید.

 

ارسال بار به برین با استفاده از روش زمینی از دیگر خدمات الوبار می باشد که به صورت همه روزه در کمترین زمان ممکن همانند ارسال بار به پراگ انجام می دهد

 

 

موارد ممنوعه در ارسال بار به پراگ

 

یکی از نکات مهم برای ارسال بار به پراگ و دیگر شهرها مثل ارسال بار به مسکو ، اطلاع از موارد ممنوعه می باشد. ما در لیست زیر به موارد ممنوعه باربری به پراگ اشاره کرده ایم : 

  1. مواد آرایشی
  2. سبزیجات 
  3. عرقیجات
  4. آثار اصیل ایرانی
  5. مواد خوراکی
  6. سلاح سرد
  7. سلاح گرم
  8. عطر و ادکلن
  9. تنباکو
  10. دخانیات

حمل این گونه بار و محموله به پراگ از نظر قانونی ممنوعیت دارد و در صورتی که در وسایل شما باشد با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

 

نکته مهم برای ارسال بار به پراگ این است که ، اگر مواد غذایی ذکر شده در بارهای شما وجود داشته باشد اداره گمرک آن ها را ضبط خواهد کرد.

 

ارائه مشاوره تخصصی برای ارسال بار به پراگ

 

یکی از خدمات برتر الوبار ، نسبت به دیگر شرکت های باربری ، ارائه مشاوره تخصصی برای ارسال بار به پراگ می باشد.

 

برای انجام باربری به هر روشی در مرحله اول ، باید با مشاوران و کارشناسان متخصص صحبت نمایید. مشاوران می توانند بر اساس تمام صحبت های شما ، راهنمایی کامل را در جهت حمل بار به پراگ انجام دهند.

 

بر اساس نوع بار و ارزش آن مشاوران متخصص الوبار ، آن ها را بررسی کرده و توضیحات لازم را برای ارسال بار به پراگ ارائه خواهند داد.

 

ارسال بار به پراگ در مجموعه بین المللی الوبار به کمک کارشناسان با سابقه کاری بالا به درستی صورت می گیرد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در جهت ارسال بار به پراگ با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

 

خدمات ارسال بار به ورشو و ارسال بار به پاریس هم با کمترین هزینه به همراه مشاوره تخصصی همانند ارسال بار به پراگ انجام می شود.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

شرکت با سابقه الوبار در زمینه ارسال بار به پراگ تمام تلاشش را می کند که رضایت شما مشتریان گرامی را جلب نماید و تمام راهنمایی های لازم را به شما مشتریان گرامی برای ارسال بار به پراگ انجام می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید