ارسال بار به استکهلم

ارسال بار به استکهلم + مشاوره تخصصی ( هوایی – زمینی )

حمل و نقل بار و کالا به استکهلم

 

یکی از تخصص های شرکت الوبار ، ارسال بار به استکهلم می باشد که در تمام روزهای هفته با کمترین هزینه انجام می دهد. ما در این مقاله می خواهیم صفر تا صد حمل و نقل بار و کالا به استکهلم را به طور دقیق و کامل بررسی نماییم.

 

الوبار ارسال انواع بار و کالای تجاری و خرده بار را در مدت زمان کامل کوتاه انجام می دهد و روش های ارسال بار به استکهلم شامل موارد زیر می باشند :

  1. ارسال بار هوایی به استکهلم
  2. ارسال بار زمینی به استکهلم

 

شرکت بین المللی الوبار برای ارسال بار به استکهلم ، کامل ترین بیمه نامه را ارائه می دهد. بیمه نامه از موارد بسیار مهم برای ارسال بار به استکهلم می باشد ، چرا که اگر مشکلی پیش بیاید با بیمه نامه می توان آن را جبران کرد.

 

یکی از مهمترین نکات برای ارسال بار به استکهلم این است که چگونه بار و محموله هایتان را باید بسته بندی نمایید تا در حین حمل آسیبی نبیند. بهترین کار این است که از کارتن های چند لایه استفاده نمایید و یا خدمات بسته بندی ارسال بار به استکهلم را به شرکت های معتبر و متخصص باربری، بسپارید تا بارهایتان آسیبی نبیند.

 

شما عزیزان می توانید برای ارسال بار به استکهلم ، از مشاوران و کارشناسان بین المللی الوبار به صورت تخصصی و رایگان مشاوره دریافت نمایید.

 

حمل و نقل بار و کالا به استکهلم

 

مدارک لازم برای ارسال بار به استکهلم

 

اِستُکهُلم (به سوئدی : Stockholm) پایتخت کشور سوئد و بزرگ‌ ترین شهر این کشور و پرجمعیت‌ترین شهر در سرزمین‌های نوردیک می باشد. شهر استکهلم در شهرستان استکهلم (به سوئدی: Stockholms län) قرار دارد. در تمام روزهای هفته ، ارسال بار به سوئد و ارسال بار به استکهلم با استفاده از روش هوایی و زمینی توسط الوبار انجام می شود.

 

مدارک های مورد نیاز برای ارسال بار به استکهلم شامل موارد زیر می باشند :

  1. اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  2. اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  3. آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی ، Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  4. پکینگ لیست یا لیست بسته بندی بار و کالا

 

نکته بسیار مهم برای ارسال بار به استکهلم و سوئد : در بیش تر موارد حضور صاحب بار و کالا به هنگام بازرسی و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی می باشد.

 

مراحل ارسال بار به استکهلم

 

یکی از مهمترین موارد برای مشتریان عزیز این است که بدانند مراحل ارسال بار به استکهلم و کشور سوئد چگونه می باشد.

 

مراحل ارسال بار به استکهلم شامل :

  1. مشاوره رایگان
  2. تهیه لیست بسته بندی قبل از ارسال بار به استکهلم
  3. صدور بیمه نامه بین المللی
  4.  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام ارسال بار هوایی
  5. ارسال بار به گمرک یا فرودگاه
  6. تحویل بار به هواپیمایی یا باربری زمینی
  7. تشریفات گمرکی

ارسال بار به برلین در مدت زمان کوتاه به صورت تخصصی همانند باربری به استکهلم انجام می شود.

 

مراحل ارسال بار به سوئد
مراحل ارسال بار به سوئد

 

خصوصیات یک شرکت معتبر برای ارسال بار به استکهلم

 

خصوصیات شرکت بین المللی معتبر برای ارسال بار به استکهلم شامل موارد زیر می باشند :

 

  • مشاوره حرفه ای و تخصصی برای ارسال بار به استکهلم
  • بیمه نامه معتبر بین المللی در جهت ارسال بار به استکهلم
  • ارائه انواع کامیون و تریلی برای حمل بار زمینی به استکهلم

 

الوبار یکی از شرکت های معتبر است که خدمات حمل و نقل بین المللی و ارسال بار به استکهلم را با بهترین کیفیت انجام می دهد و تمام بار و کالاها را به راحتی می تواند به هر کشوری حمل نماید.

 
باربری الوبار تمام سعی خود را می کند از به وجود آمدن هرگونه هزینه ی اضافه برای مشتریان خودداری شود و حمل و نقل بار به استکهلم را با ارزان ترین قیمت انجام می دهد.
 
در شرکت الوبار کارشناسان و مشاورانی حضور دارند که دارای سابقه کار بالایی هستند ، همین سابقه کار باعث شده که بتوانند بسیاری از مسائل مهم را برای شما در جهت ارسال بار به استکهلم و ارسال بار به سوئد بیان کنند.

 

از دیگر تخصص های الوبار به جز ارسال بار به استکهلم ، خدمات ارسال بار به استانبول در تمام روزها می باشد.

 

هزینه حمل بار به استکهلم

 

هزینه حمل بار به استکهلم ، به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل باعث می شوند نتوان به طور دقیق اعلام کرد.

  1. نوع کالا
  2. وزن بار
  3. شهر مقصد
  4. نوع روش ارسال ( هوایی – زمینی )
  5. تشریفات گمرکی
  6. دریافت مجوزها

 

هزینه فریت بار هوایی به استکهلم و سوئد شامل هزینه های مربوط به بسته بندی ، ارسال محموله تا فرودگاه امام خمینی ، هزینه‌های مربوط به بارگیری ، هزینه ‌دریافت مجوزها و تشریفات گمرکی می باشد. در روش هوایی ارسال بار به استکهلم ، وزن بار و نوع کالا ، بیش ترین تاثیر در افزایش و یا کاهش هزینه دارند.

 

هزینه حمل بار زمینی به استکلهم ، بستگی به نوع بار و نوع ماشین باربری دارد ولی الوبار ، تخفیفات ویژه ای را در جهت ارسال بار به استکهلم به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد ، چرا که یک شرکت ارزان بین المللی در کشور ایران و شهر تهران می باشد.

 

برای اطلاع از قیمت ارسال بار به استکهلم با شماره تلفن 02140333726 تماس بگیرید.

 

خدمات ارسال بار به آلمان هم با ارزان ترین قیمت به همراه تخفیف ویژه توسط الوبار همانند ارسال بار به استکهلم انجام می شود.

 

ارسال بار به استکهلم با استفاده از روش هوایی

 

شرکت بین المللی الوبار ، خدمات ارسال بار به استکهلم با استفاده از روش هوایی را در کوتاه ترین زمان برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

در باربری هوایی به استکهلم ، به دلیل این که محموله ها را بر اساس حجم و وزن محاسبه می کنند باعث می شود که هزینه آن افزایش یابد و به خاطر همین مورد اکثر مشتریان روش زمینی را ترجیح می دهند.

 

در روش هوایی ارسال بار به استکهلم ، کالاهای شما با استفاده از خطوط بین المللی هواپیمایی بارگیری و بین 3 تا 4 در سوئد و شهر استکهلم به شما عزیزان تحویل داده می شود. 

 

شما برای کافی است برای ارسال بار به استکهلم با استفاده از روش هوایی به شرکت حمل و نقل بین المللی الوبار تماس بگیرید و سفارشتان انجام بدهید کارشناسان ما در خدمت شما می باشند.

 

ارسال بار به استکهلم با استفاده از روش هوایی
ارسال بار به استکهلم با استفاده از روش هوایی

 

انجام سمپاشی در حمل محموله به استکهلم با استفاده از روش هوایی

 

در بسته بندی حمل محموله به استکهلم و کشور سوئد با استفاده از روش هوایی ممکن است که از جعبه و پالت های چوبی استفاده شود به همین دلیل پس از پایان بسته بندی با استفاده از گاز و قرص های مخصوص سم پاشی انجام می شود.

 

این کار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بار تا زمان رسیدن به مقصد انجام می شود و پس از آن ، گواهینامه ی معتبر صادر خواهد شد.

 

سمپاشی بار به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن آفات در محموله صورت می گیرد و از این بابت نگرانی در مورد ارسال بار به استکهلم با استفاده از روش هوایی نداشته باشید.

 

ارسال بار به سوییس در کمترین زمان ممکن با ارزان ترین قیمت توسط الوبار همانند ارسال بار به استکهلم انجام می شود.

 

ارسال بار به استکهلم با استفاده از روش زمینی

 

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای ارسال بار به استکهلم ، حمل زمینی می باشد.

 

در روش زمینی حمل و نقل کالا و ارسال بار به استکهلم و کشور سوئد ، محموله ها در تمام نقاط ایران بارگیری و به صورت جاده ای به نقاط مختلف کشور سوئد و شهر استکهلم ارسال می شوند . 

 

روش زمینی برای ارسال بار به استکهلم ممکن است حدود 20 روز زمانبر باشد اما از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه تر است . 

در روش زمینی ارسال بار به استکهلم ، بارها بعد 20 روز به دستتان می رسد که از نظر هزینه خیلی باصرفه تر از روش هوایی می باشد.

برای ارسال بار به استکهلم با استفاده از روش زمینی ، شرکت الوبار همه روزه انواع تریلی و کامیونت را در اختیارتان قرار می دهد و تمام بارهایتان را بارگیری و پس از انتقال آن به گمرک و انجام فرایند های گمرکی ، از طریق مرز ترکیه به سمت اروپا حرکت می نماید.

 

ارسال بار به استکهلم با استفاده از روش زمینی
ارسال بار به استکهلم با استفاده از روش زمینی

موارد ممنوعه در ارسال بار به استکهلم

 

یکی از نکات مهم و قابل توجه برای ارسال بار به استکهلم ، اطلاع از موارد ممنوعه می باشد. ما در لیست زیر به موارد ممنوعه ارسال بار به استکهلم اشاره کرده ایم : 

  1. مواد آرایشی
  2. مواد خوراکی
  3. سبزیجات و عرقیجات
  4. آثار اصیل ایرانی
  5. سلاح سرد
  6. سلاح گرم
  7. عطر و ادکلن
  8. تنباکو
  9. برنج

ارسال این گونه محموله ها به کشور سوئد و شهر استکهلم از نظر قانونی ممنوعیت دارد و در صورتی که در وسایل شما باشد با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

 

نکته بسیار مهم : اما اگر مواد غذایی ذکر شده در کالاهای شما وجود داشته باشد اداره گمرک آن ها را ضبط خواهد کرد.

 

انتخاب شرکت معتبر و مناسب در باربری به استکهلم

 

همانطور که گفتیم انتخاب شرکت می تواند یکی از مهم ترین کار در ارسال بار به استکهلم کشور سوئد باشد.

 

با انتخاب یک شرکت معتبر و با داشتن سابقه کافی می توانید اطمینان خاطر کامل در ارسال بار به استکهلم داشته باشید و همچنین پیش از انتخاب آن اطلاعات کامل درباره نحوه کار آن ها کسب نمایید.

 

داشتن یک پرسنل مجرب مهم ترین قدم در باربری به استکهلم می باشد و شما با انتخاب شرکت الوبار می توانید بهترین کیفیت ارسال بار به استکهلم را تجربه نمایید.

 

ارسال بار به استکهلم
ارسال بار به استکهلم

 

ارسال بار به استکهلم با مشاوره تخصصی

 

انجام مشاوره یکی از مراحلی مهم در ارسال بار به استکهلم می باشد که باعث اطمینان کامل به کار حمل و نقل می شود.

 

برای انجام حمل و نقل محموله به هر روشی در مرحله اول ، نیاز به صحبت با مشاوران می باشد و مشاوران می توانند بر اساس تمام صحبت های شما ، راهنمایی کامل را در جهت حمل بار به استکهلم انجام دهند.

 

بر اساس نوع بار و ارزش آن کارشناسان الوبار ، آن ها را بررسی کرده و توضیحات لازم را برای ارسال بار به استکهلم ارائه خواهند داد.

 

ارسال بار به استکهلم در شرکت بین المللی الوبار به کمک کارشناسان با سابقه کاری بالا به درستی صورت می گیرد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در جهت باربری به استکهلم با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

 

ارسال بار به هلند از دیگر تخصص الوبار همانند ارسال بار به استکهلم می باشد.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

مهمترین موارد برای ارسال بار به استکهلم

 

یکی از مهمترین موارد برای ارسال بار به استکهلم این است که باید نام تمام محموله به زبان کشور مقصد ترجمه شود و این کار برای اداره گمرک بسیار ضرورت دارد.

 

این را دقت داشته باشید که در داخل بارهایتان ،  هیچ کالای ممنوعی وجود نداشته باشد چرا که توسط سگ موادیاب ، تمام محموله ها بررسی خواهد شد.

 

یکی از مهمترین موارد برای ارسال بار به استکهلم ، بیمه نامه بین المللی می باشد و الوبار تا سقف 500 میلیون تومان به صورت رایگان تمام محموله ها را بیمه می نماید.

 

ارسال بار به استکهلم با استفاده از روش ( هوایی – زمینی ) را با شرکت الوبار تجربه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید