ارسال بار به لیون

ارسال بار به لیون با روش هوایی + زمینی

حمل بار و کالا به لیون

 

یکی از تخصص های باربری بین المللی الوبار ، ارسال بار به لیون می باشد. خدمات حمل بار و کالا به لیون با کمترین قیمت به همراه تخفیف ویژه انجام می شود.

 

شاید قصد دارید تا برای دوست و یا یکی از آشنایان خود در شهر لیون سوغات هدیه و یا به خواهید ارسال بار تجاری به لیون انجام دهید. باربری بین المللی الوبار آماده خدمات رسانی به شما مشتریان محترم در تمام روزهای هفته می باشد.

 

با استفاده از دو روش می توان ارسال بار به لیون را انجام داد :

  1. ارسال به صورت هوایی
  2. حمل به صورت زمینی

 

نکته مهم : شما مشتریان گرامی باید برای ارسال بار به لیون ، باید فرم اظهارنامه گمرکی را با تمام جزئیات محتویات بسته خود تکمیل کنید. اگر تخصصی در این زمینه ندارید ، بهتر است از شرکت های متخصص مثل باربری الوبار کمک بگیرید.

 

باربری بین المللی الوبار برای ارسال بار به لیون ، بیمه نامه رایگان تا سقف 500 میلیون تومان در نظر گرفته است و تمام بارهایتان را به صورت کامل بیمه می نماید.

 

یکی دیگر از خدمات رایگان الوبار برای ارسال بار به لیون ، ارائه مشاوره تخصصی می باشد. مشاوران و کارشناسان حرفه ای الوبار به صورت صفر تا صد تمام اطلاعات حمل بار به لیون را در اختیارتان قرار می دهند.

 

مدارک لازم برای ارسال بار به لیون

 

شهر لیون در نزدیکی مرز سوئیس و در 300 مایلی جنوب شهر پاریس قرار گرفته است. در واقع اهمیت جغرافیای لیون به دلیل این است که این شهر مرکز اصلی پاریس، جنوب فرانسه، کوه های آلپ سوئیس، ایتالیا و اسپانیا است. جمعیت برابر با 500000 می باشد و به عنون سومین شهر بزرگ فرانسه شناخته شده می باشد.

 

برای ارسال بار به لیون و ارسال بار به فرانسه ، داشتن یک سری مدارک الزامی می باشد که این مدارک شامل :

  1. اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  2. اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  3. آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی ، Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  4. پکینگ لیست

 

یکی از نکات مهم و ضروری برای ارسال بار به لیون در روش هوایی این است که در بعضی مواقع حضور مسافر به هنگام بازرسی بار و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی می باشد.

 

مراحل ارسال بار به لیون

 

مراحل ارسال بار به لیون و دیگر شهرها مثل ارسال بار به میلان شامل موارد زیر می باشند :

  1. مشاوره تخصصی
  2. تهیه لیست بسته بندی قبل از ارسال بار به لیون
  3. صدور بیمه نامه بین المللی رایگان برای ارسال بار به لیون
  4.  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام حمل محموله هوایی
  5. تشریفات گمرکی
  6. ارسال بار به گمرک یا فرودگاه
  7. تحویل بار به هواپیمایی یا باربری زمینی

 

مراحل ارسال بار به لیون
مراحل ارسال بار به لیون

هزینه ارسال بار به لیون

 

هزینه ارسال بار به لیون را نمی توان به طور دقیق اعلام کرد ، چرا که عوامل مختلف و بسیار زیادی وجود دارد که بر قیمت حمل بار به لیون تاثیر می گذارد.

 

عوامل تاثیر گذار بر هزینه ارسال بار به لیون عبارتند از :

  1. نوع محموله
  2. وزن بار
  3. شهر مقصد
  4. تشریفات گمرکی
  5. دریافت مجوزها
  6. نوع روش ارسال ( هوایی – زمینی )
  7. حمل بار به صورت گروپاژ یا فول تراک

 

قیمت فریت بار هوایی به لیون شامل هزینه های مربوط به بسته بندی ، حمل محموله تا فرودگاه امام خمینی ، هزینه های مربوط به بارگیری ، هزینه ‌دریافت مجوزها و تشریفات گمرکی می باشد. در روش هوایی ارسال بار به لیون ، وزن بار و نوع کالا ، بیش ترین تاثیر در افزایش و یا کاهش هزینه دارند.

 

هزینه حمل بار زمینی به لیون ، بستگی به نوع کالا و نوع ماشین باربری دارد ولی الوبار ، اصلا نگران هزینه نباشید چرا که تخفیفات ویژه ای را برای ارسال بار به لیون در نظر گرفته است.

 

برای اطلاع از قیمت ارسال بار به لیون با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید و باربری الوبار ارسال بار به پاریس را هم با کمترین هزینه برای شما مشتریان محترم انجام می دهد.

 

ارسال بار به لیون با استفاده از روش هوایی

 

باربری الوبار خدمات ارسال بار به لیون با استفاده از روش هوایی را در کوتاه ترین زمان برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

در باربری هوایی به لیون ، به دلیل این که محموله ها را بر اساس حجم و وزن محاسبه می کنند باعث می شود که قیمت حمل بار و کالا به لیون افزایش یابد و به خاطر همین مورد اکثر مشتریان روش زمینی را ترجیح می دهند.

 

در روش هوایی ارسال بار به لیون ، بارهای شما با استفاده از خطوط بین المللی هواپیمایی بارگیری و بین 3 تا 4 روز در شهر لیون به شما عزیزان تحویل داده می شود.

 

شما کافی است برای ارسال بار هوایی به لیون با باربری المللی الوبار تماس بگیرید و سفارشتان در کمترین زمان انجام بدهید.

 

خدمات ارسال بار به ژنو و ارسال بار به منچستر هم در تمام روزهای هفته به صورت هوایی همانند ارسال بار به لیون انجام می شود.

 

ارسال بار به لیون با استفاده از روش هوایی
ارسال بار به لیون با استفاده از روش هوایی

 

انجام سمپاشی در حمل بار به لیون با استفاده از روش هوایی

 

در بسته بندی حمل بار به لیون با استفاده از روش هوایی ممکن است که از جعبه و پالت های چوبی استفاده شود به همین دلیل پس از پایان بسته بندی با استفاده از گاز و قرص های مخصوص سم پاشی انجام می شود.

 

این کار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محموله تا زمان رسیدن به مقصد انجام می شود و پس از آن ، گواهینامه ی معتبر صادر خواهد شد.

 

سمپاشی محموله به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن آفات در محموله صورت می گیرد و از این بابت نگرانی در مورد ارسال بار به لیون با استفاده از روش هوایی نداشته باشید.

 

ارسال بار به لیون با استفاده از روش زمینی

 

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای ارسال بار به لیون ، حمل زمینی می باشد.

 

در روش زمینی حمل محموله به لیون ، محموله ها در تمام نقاط ایران بارگیری و به صورت جاده ای به نقاط مختلف کشور فرانسه ارسال می شوند.

برای ارسال بار به لیون با استفاده از روش زمینی ، شرکت الوبار در تمام روزهای هفته ، تریلی های ترانزیت را به صورت مجهز در اختیارتان قرار می دهد و تمام بارهایتان را بارگیری و پس از انتقال آن به گمرک و انجام فرایند های گمرکی ، به سمت اروپا و شهر لیون ارسال می نماید.

 

 ارسال بار به مونیخ با استفاده از روش زمینی از دیگر خدمات مجموعه شرکت بین المللی الوبار می باشد که به صورت همه روزه در مدت زمان کاملا کوتاه همانند ارسال بار به لیون انجام می دهد.

موارد ممنوعه در ارسال بار به لیون

 

یکی از نکات مهم و قابل توجه برای ارسال بار به لیون ، اطلاع از موارد ممنوعه می باشد. ما در لیست زیر به موارد ممنوعه باربری به لیون اشاره کرده ایم : 

  1. مواد آرایشی
  2. سبزیجات 
  3. عرقیجات
  4. آثار اصیل ایرانی
  5. مواد خوراکی
  6. سلاح سرد
  7. سلاح گرم
  8. عطر و ادکلن
  9. تنباکو
  10. قهوه
  11. برنج

حمل این گونه محموله ها به لیون از نظر قانونی ممنوعیت دارد و در صورتی که در وسایل شما باشد با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

 

نکته مهم برای ارسال بار به لیون این است که ، اگر مواد غذایی ذکر شده در بارهای شما وجود داشته باشد اداره گمرک آن ها را ضبط خواهد کرد.

 

انتخاب شرکت معتبر و مناسب در باربری به لیون

 

انتخاب شرکت خوب می تواند یکی از مهم ترین موارد برای باربری به لیون می باشد.

 

با انتخاب یک شرکت معتبر و باسابقه می توانید اطمینان خاطر کامل در ارسال بار به لیون داشته باشید و همچنین پیش از انتخاب آن اطلاعات کامل درباره نحوه کار آن ها را حتما کسب نمایید.

 

داشتن یک پرسنل مجرب و حرفه ای ، مهم ترین قدم در ارسال بار به لیون می باشد و شما با انتخاب شرکت بین المللی الوبار می توانید بالاترین کیفیت را در ارسال بار به لیون تجربه کنید.

 

ارسال بار به سنت پترزبورگ با ارزان ترین قیمت به همراه تخفیف ویژه توسط الوبار همانند ارسال بار به لیون انجام می شود.

 

ارسال بار به لیون
ارسال بار به لیون

 

ارائه مشاوره تخصصی برای ارسال بار به لیون

 

یکی از خدمات برتر الوبار ، نسبت به دیگر شرکت های باربری ، ارائه مشاوره تخصصی برای ارسال بار به لیون می باشد.

 

برای انجام باربری به هر روشی در مرحله اول ، باید با مشاوران و کارشناسان متخصص صحبت نمایید. مشاوران می توانند بر اساس تمام صحبت های شما ، راهنمایی کامل را در جهت ارسال بار به لیون انجام دهند.

 

بر اساس نوع بار و ارزش آن مشاوران حرفه ای الوبار ، آن ها را بررسی کرده و توضیحات لازم را برای ارسال بار به لیون ارائه خواهند داد.

 

ارسال بار به لیون در باربری الوبار به کمک کارشناسان با سابقه کاری بالا به درستی صورت می گیرد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در جهت ارسال بار به لیون با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز را بدست بیاورید.

 

برای ارسال بار به روتردام هم مشاوره به صورت تخصصی در تمام روزهای هفته همانند ارسال بار به لیون ارائه می شود.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

ارسال بار به لیون با مشاوره تخصصی ، بیمه نامه بین المللی ، تخفیف ویژه و کمترین هزینه را با شرکت معتبر و بین المللی الوبار تجربه نمایید و محموله هایتان را سالم در مقصد مورد نظرتان تحویل بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید