ارسال بار به بوداپست

ارسال بار به بوداپست + کمترین هزینه

حمل بار و کالا به بوداپست

 

ارسال بار به بوداپست کاری بسیار تخصصی می باشد و بهتر است شرکت هایی را در این زمینه انتخاب نمایید که متخصص باشند. در باربری بین المللی الوبار ، حمل بار و کالا به بوداپست با کمترین هزینه به همراه بهترین کیفیت انجام می شود.

 

الوبار با استفاده از سه روش ، ارسال بار به بوداپست را در کمترین زمان انجام می دهد.

 

  1. ارسال بار و کالا به صورت هوایی
  2. حمل بار و کالا به صورت زمینی
  3. ارسال بار و کالا به صورت دریایی

 

باربری بین المللی الوبار برای ارسال بار به بوداپست ، کامل ترین بیمه نامه را ارائه می دهد و تا سقف 500 میلیون تومان تمام بار و کالاهایتان را بیمه به صورت کامل بیمه می نماید.

 

برای حمل بار به بوداپست ، الوبار ، مشاوره تخصصی و رایگان در تمام روزهای هفته ارائه می دهد و با مشاوره تمام موارد مورد نیاز را بدست بیاورید.

 

مدارک لازم برای ارسال بار به بوداپست

 

بوداپست (Budapest) ، شهر زیبا و پایتخت کشور مجارستان می باشد. بوداپست را گاهی با نام پاریس شرق می شناسند که در کنار رود دانوب قرار دارد، به خاطر معماری زیبا، چشمه های آب گرم و جاذبه های تاریخی متعددش به شهرت رسیده است. بوداپست یکی از مهم ترین کلان شهرهای فرهنگی در اروپای شرقی است و چندین جاذبه گردشگری مهم دارد که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند.

 

برای ارسال بار به بوداپست و ارسال بار به مجارستان ، داشتن یک سری مدارک الزامی می باشد که این مدارک شامل :

 

  1. اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  2. اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  3. آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی ، Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  4. لیست بسته بندی بار و کالا ( پکینگ لیست )

 

یکی از نکات مهم و ضروری برای حمل بار به بوداپست این است که در بعضی مواقع حضور مسافر به هنگام بازرسی بار و کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی می باشد.

 

مراحل ارسال بار به بوداپست

 

مراحل ارسال بار به بوداپست و حتی دیگر کشورها و شهرها مثل ارسال بار به مسکو از ابتدا تا انتها شامل موارد زیر می باشند :

 

  1. مشاوره رایگان
  2. تهیه لیست بسته بندی قبل از ارسال بار به بوداپست
  3. صدور بیمه نامه بین المللی
  4.  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام ارسال بار هوایی
  5. تشریفات گمرکی
  6. ارسال بار به گمرک یا فرودگاه
  7. تحویل بار به هواپیمایی یا باربری زمینی
مراحل ارسال بار به بوداپست
مراحل ارسال بار به بوداپست

 

خصوصیات یک شرکت معتبر برای ارسال بار به بوداپست

 

خصوصیات شرکت بین المللی معتبر برای ارسال بار به بوداپست شامل موارد زیر می باشند :

 

  • مشاوره تخصصی برای ارسال بار به بوداپست
  • بیمه نامه معتبر بین المللی در جهت ارسال بار به بوداپست
  • ارائه انواع کامیونت و تریلی برای حمل بار زمینی به بوداپست

 

باربری بین المللی الوبار یکی از شرکت های معتبر بین المللی می باشد که می تواند ارسال بار به بوداپست و هر کشوری را برای شما انجام دهد.

 
باربری الوبار سعی می کند از به وجود آمدن هرگونه هزینه ی اضافه برای مشتریان خودداری نماید و حمل بار به بوداپست را با کمترین هزینه انجام بدهد.

 
در باربری الوبار کارشناسانی حضور دارند که دارای سابقه کار بالایی هستند ، همین سابقه کار باعث شده که بتوانند بسیاری از مسائل مهم را برای شما در جهت ارسال بار به بوداپست و ارسال بار به مجارستان بیان کنند.

 

ارسال بار به استانبول در مدت زمان کاملا کوتاه همانند ارسال بار به بوداپست توسط شرکت بین المللی الوبار انجام می شود.

 

هزینه حمل بار به بوداپست چقدر می شود ؟

 

هزینه حمل بار به بوداپست به موارد مختلفی بستگی دارد که عبارتند از :

  1. نوع محموله
  2. وزن بار
  3. شهر مقصد
  4. تشریفات گمرکی
  5. دریافت مجوزها
  6. نوع روش ارسال ( هوایی – زمینی )

 

هزینه فریت بار هوایی به بوداپست و مجارستان شامل هزینه های مربوط به بسته بندی ، ارسال محموله تا فرودگاه امام خمینی ، هزینه‌های مربوط به بارگیری ، هزینه ‌دریافت مجوزها و تشریفات گمرکی می باشد. در روش هوایی ارسال بار به بوداپست ، وزن بار و نوع محموله ، بیش ترین تاثیر در افزایش و یا کاهش هزینه دارند.

 

هزینه حمل بار زمینی به بوداپست ، بستگی به نوع بار و نوع ماشین باربری دارد ولی الوبار ، تخفیفات ویژه ای را در جهت ارسال بار به بوداپست به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد ، چرا که یک شرکت ارزان بین المللی در کشور ایران می باشد.

 

برای اطلاع از قیمت ارسال بار به بوداپست و یا ارسال بار به رم با شماره تلفن 02140333723 تماس بگیرید.

 

ارسال بار به بوداپست با استفاده از روش هوایی

 

شرکت الوبار خدمات ارسال بار به بوداپست با استفاده از روش هوایی را در کوتاه ترین زمان برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

در باربری هوایی به بوداپست ، به دلیل این که محموله ها را بر اساس حجم و وزن محاسبه می کنند باعث می شود که قیمت آن افزایش یابد و به خاطر همین مورد اکثر مشتریان روش زمینی را ترجیح می دهند.

 

در روش هوایی ارسال بار به بوداپست ، محموله های شما با استفاده از خطوط بین المللی هواپیمایی بارگیری و بین 3 تا 4 در مجارستان و شهر بوداپست به شما عزیزان تحویل داده می شود. 

 

شما کافی است برای ارسال بار هوایی به بوداپست با شرکت حمل و نقل بین المللی الوبار تماس بگیرید و سفارشتان انجام بدهید کارشناسان ما در خدمت شما می باشند.

 

ارسال بار به بوداپست با استفاده از روش هوایی
ارسال بار به بوداپست با استفاده از روش هوایی

 

انجام سمپاشی در حمل محموله به بوداپست با استفاده از روش هوایی

 

در بسته بندی حمل محموله به بوداپست و کشور مجارستان با استفاده از روش هوایی ممکن است که از جعبه و پالت های چوبی استفاده شود به همین دلیل پس از پایان بسته بندی با استفاده از گاز و قرص های مخصوص سم پاشی انجام می شود.

 

این کار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بار تا زمان رسیدن به مقصد انجام می شود و پس از آن ، گواهینامه ی معتبر صادر خواهد شد.

 

سمپاشی بار به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن آفات در محموله صورت می گیرد و از این بابت نگرانی در مورد ارسال بار به بوداپست با استفاده از روش هوایی نداشته باشید.

 

خدمات ارسال بار به لندن هم با استفاده از روش هوایی همانند ارسال بار به بوداپست توسط الوبار انجام می شود.

 

ارسال بار به بوداپست با استفاده از روش زمینی

 

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای ارسال بار به بوداپست ، حمل زمینی می باشد.

 

در روش زمینی حمل و نقل بار به بوداپست و کشور مجارستان ، محموله ها در تمام نقاط ایران بارگیری و به صورت جاده ای به نقاط مختلف کشور مجارستان و شهر بوداپست ارسال می شوند . 

 

روش زمینی برای ارسال بار به بوداپست ممکن است حدود 20 تا 30 روز زمانبر باشد اما از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه تر از روش هوایی است. 

برای ارسال بار به بوداپست با استفاده از روش زمینی ، شرکت الوبار همه روزه انواع تریلی را در اختیارتان قرار می دهد و تمام محموله هایتان را بارگیری و پس از انتقال آن به گمرک و انجام فرایند های گمرکی ، از طریق مرز ترکیه به سمت اروپا و بوداپست حرکت می نماید.

 

ارسال بار به تفلیس را هم به صورت تخصصی با کمترین هزینه مثل ارسال بار به بوداپست ، توسط باربری بین المللی الوبار تجربه نمایید.

 

ارسال بار به بوداپست با استفاده از روش زمینی
ارسال بار به بوداپست با استفاده از روش زمینی

 

موارد ممنوعه در ارسال بار به بوداپست

 

یکی از نکات مهم و قابل توجه برای ارسال بار به بوداپست ، اطلاع از موارد ممنوعه می باشد. ما در لیست زیر به موارد ممنوعه باربری به بوداپست اشاره کرده ایم : 

  1. مواد آرایشی
  2. سبزیجات و عرقیجات
  3. آثار اصیل ایرانی
  4. مواد خوراکی
  5. سلاح سرد
  6. سلاح گرم
  7. عطر و ادکلن
  8. تنباکو
  9. برنج
  10. قهوه

 

ارسال این گونه بارها به کشور مجارستان و شهر بوداپست از نظر قانونی ممنوعیت دارد و در صورتی که در وسایل شما باشد با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

 

نکته مهم : اما اگر مواد غذایی ذکر شده در بارهای شما وجود داشته باشد اداره گمرک آن ها را ضبط خواهد کرد.

 

ارائه مشاوره تخصصی برای ارسال بار به بوداپست

 

انجام مشاوره یکی از مراحلی مهم در ارسال بار به بوداپست می باشد که باعث اطمینان کامل به کار حمل و نقل می شود.

 

برای انجام حمل بار و کالا به هر روشی در مرحله اول ، نیاز به صحبت با مشاوران می باشد و مشاوران می توانند بر اساس تمام صحبت های شما ، راهنمایی کامل را در جهت حمل بار به بوداپست انجام دهند.

 

بر اساس نوع بار و ارزش آن کارشناسان الوبار ، آن ها را بررسی کرده و توضیحات لازم را برای ارسال بار به بوداپست ارائه خواهند داد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در جهت ارسال بار به بوداپست با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیازتان را بدست بیاورید.

 

ارسال بار به باکو هم در تمام روزها به همراه مشاوره رایگان و تخصصی مثل ارسال بار به بوداپست انجام می شود.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

نکات مهم برای ارسال بار به بوداپست

 

در ارسال بار به بوداپست ، باید نام تمام محموله به زبان کشور مقصد ( مجارستان ) ترجمه شود و این کار برای اداره ی گمرک بسیار ضرورت دارد.

 

در باربری به بوداپست ، تمامی بار و کالاهای بسته بندی شده با سگ های مواد یاب چک خواهند شد پس اصلا نباید هیچ بار ممنوعه ای داشته باشید.

 

در ارسال بار به بوداپست ، به هر روشی تنظیم بیمه نامه بین المللی لازم و ضروری می باشد و شرکت الوبار بدون بیمه نامه این کار را انجام نمی دهد.

 

ارسال بار به بوداپست با بیمه نامه بین المللی با بهترین کیفیت و تخفیف ویژه را با شرکت بین المللی الوبار تجربه نمایید و محموله هایتان را سالم در مقصد مورد نظرتان دریافت نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید