ارسال بار به والنسیا

ارسال بار به والنسیا با ارزان ترین قیمت

حمل بار به والنسیا

 

شرکت متخصص و معتبر الوبار ، ارسال بار به والنسیا را در کوتاه ترین زمان چه بصورت مسافری و چه به صورت تجاری انجام می دهد. حمل بار به والنسیا با کمترین هزینه به صورت ایمن با استفاده از سه روش هوایی ، دریایی ، زمینی انجام می شود.

 

 

نکته مهم : ارسال بار به والنسیا ، دارای قوانین و مقررات خاص خود می باشد پس بهتر است که حتما قبل از حمل بار به والنسیا از تمام قوانین و مقررات اسپانیا اطلاع پیدا نمایید.

 

کارشناسان الوبار با ارائه بهترین و تخصصی ترین مشاوره در خصوص ارسال بار به والنسیا ، شما را راهنمایی می کنند و تمام اطلاعات در مورد کشور اسپانیا را در اختیارتان قرار می دهند.

 

 از خدمات باربری الوبار برای ارسال بار به اسپانیا ، صادر کردن بیمه نامه بین المللی و رایگان تا سقف 500 میلیون تومان می باشد و بیمه نامه باعث می شود که نگرانی مشتریان محترم برطرف بشود.

 

مدارک لازم برای ارسال بار به والنسیا

 

 شهر والنسیا سومین شهر بزرگ کشور اسپانیا می باشد. والنسیا یکی از بنادر مهم و زیبای کشور اسپانیا است که هر ساله پذیرای تعداد زیادی از دانشجویان، گردشگران و مهاجران خارجی از سراسر جهان می باشد. والنسیا با 300 روز آفتابی در سال و میانگین دمای سالانه تقریبا 18 درجه سانتیگراد به بازدیدکنندگان و مهاجران خود خوش آمد می گوید.

 

برای ارسال بار به والنسیا و ارسال بار به اسپانیا ، داشتن یک سری مدارک الزامی می باشد که این مدارک شامل :

 

  1. اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  2. اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  3. آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی ، Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  4. لیست بسته بندی بار و محموله

 

یکی از نکات مهم برای ارسال بار به والنسیا در روش هوایی این است که در بعضی مواقع حضور مسافر به هنگام بازرسی کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی می باشد.

 

مراحل ارسال بار به والنسیا

 

یکی از سوالاتی که برای اکثر مشتریان عزیز برای ارسال بار به والنسیا پیش می آید این است که مراحل حمل بار به والنسیا چگونه می باشد ؟

 

مراحل ارسال بار به والنسیا شامل موارد زیر می باشند ؟

 

  1. مشاوره تخصصی
  2. تهیه لیست بسته بندی قبل از ارسال بار به والنسیا
  3. صدور بیمه نامه بین المللی برای ارسال بار به والنسیا
  4.  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام حمل محموله هوایی
  5. تشریفات گمرکی
  6. ارسال بار به گمرک یا فرودگاه
  7. تحویل بار به هواپیمایی یا باربری زمینی و دریایی

 

مراحل ارسال بار به مادرید هم مثل ارسال بار به والنسیا شامل همین مراحل می باشد.

 

مراحل ارسال بار به والنسیا
مراحل ارسال بار به والنسیا

 

خصوصیات یک شرکت معتبر برای حمل بار به والنسیا

 

خصوصیات شرکت بین المللی معتبر و باسابقه برای حمل بار به والنسیا شامل موارد زیر می باشند :

 

  1. مشاوره رایگان برای ارسال بار به والنسیا
  2. بیمه نامه معتبر بین المللی در جهت ارسال بار به والنسیا
  3. ارائه انواع کامیونت و تریلی ترانزیت برای حمل بار زمینی به والنسیا

 
شرکت معتبر و بین المللی الوبار سعی می کند از به وجود آمدن هرگونه هزینه ی اضافه برای مشتریان هنگام حمل بار به والنسیا خودداری کند و ارسال بار به والنسیار را با ارزان ترین قیمت برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد.
 
در باربری الوبار کارشناسانی حضور دارند که دارای سابقه کار بالایی هستند ، همین سابقه کار باعث شده که بتوانند بسیاری از مسائل مهم را برای شما در جهت ارسال بار به والنسیا بیان کنند.

 

حمل بار به والنسیا
حمل بار به والنسیا

 

هزینه ارسال بار به والنسیا

 

هزینه ارسال بار به والنسیا ، به عوامل مختلف و بسیار زیادی بستگی دارد.

  1. نوع کالا
  2. وزن بار
  3. شهر مقصد
  4. تشریفات گمرکی
  5. دریافت مجوزها
  6. نوع روش ارسال ( هوایی – زمینی – دریایی )
  7. حمل بار به صورت گروپاژ یا فول تراک

 

قیمت فریت بار هوایی به والنسیا و اسپانیا شامل هزینه های مربوط به بسته بندی ، حمل کالا تا فرودگاه امام خمینی ، هزینه های مربوط به بارگیری ، هزینه ‌دریافت مجوزها و تشریفات گمرکی می باشد. در روش هوایی ارسال بار به والنسیا ، وزن بار و نوع محموله ، بیش ترین تاثیر در افزایش و یا کاهش هزینه دارند.

 

هزینه حمل بار زمینی به والنسیا ، بستگی به نوع بار و نوع ماشین باربری دارد ولی الوبار ، اصلا نگران هزینه نباشید چرا که تخفیفات ویژه ای را برای ارسال بار به والنسیا در نظر گرفته است.

 

برای اطلاع از قیمت ارسال بار به والنسیا با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید.

 

خدمات ارسال بار به بارسلونا هم با کمترین هزینه به همراه تخفیف ویژه همانند ارسال بار به والنسیا انجام می شود.

 

ارسال بار به والنسیا با استفاده از روش هوایی

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات ارسال بار به والنسیا با استفاده از روش هوایی را در کمترین زمان برای شما مشتریان محترم انجام می دهد.

 

در باربری هوایی به والنسیا ، به دلیل این که بارها را بر اساس حجم و وزن محاسبه می کنند باعث می شود که هزینه حمل بار به والنسیا افزایش یابد و به خاطر همین مورد اکثر مشتریان روش زمینی را ترجیح می دهند.

 

در روش هوایی ارسال بار به والنسیا ، کالاهای شما با استفاده از خطوط بین المللی هواپیمایی بارگیری و بین 3 تا 4 روز در اسپانیا و والنسیا به شما عزیزان تحویل داده می شود. 

 

شما کافی است برای ارسال بار هوایی به والنسیا و حتی دیگر کشورها و شهرها مثل ارسال بار به مارسی با باربری المللی الوبار تماس بگیرید و سفارشتان در کمترین زمان انجام بدهید.

 

ارسال بار به والنسیا با استفاده از روش هوایی
ارسال بار به والنسیا با استفاده از روش هوایی

 

انجام سمپاشی در حمل بار به والنسیا با استفاده از روش هوایی

 

در بسته بندی حمل بار به والنسیا با استفاده از روش هوایی ممکن است که از جعبه و پالت های چوبی استفاده شود به همین دلیل پس از پایان بسته بندی با استفاده از گاز و قرص های مخصوص سم پاشی انجام می شود.

 

این کار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محموله تا زمان رسیدن به مقصد انجام می شود و پس از آن ، گواهینامه ی معتبر صادر خواهد شد.

 

سمپاشی محموله به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن آفات در محموله صورت می گیرد و از این بابت نگرانی در مورد ارسال بار به والنسیا با استفاده از روش هوایی نداشته باشید.

 

ارسال بار به والنسیا با استفاده از روش زمینی

 

یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها برای ارسال بار به والنسیا ، حمل زمینی می باشد.

 

در روش زمینی حمل بار به والنسیا ، بارها در تمام نقاط ایران بارگیری و به صورت جاده ای به نقاط مختلف اسپانیا و والنسیا ارسال می شوند.

برای ارسال بار به والنسیا با استفاده از روش زمینی ، شرکت الوبار در تمام روزهای هفته ، تریلی های ترانزیت را به صورت مجهز در اختیارتان قرار می دهد و تمام بارهایتان را بارگیری و پس از انتقال آن به گمرک و انجام فرایند های گمرکی ، به والنسیا ارسال می نماید.

 

ارسال بار به گدانسک با استفاده از روش زمینی از دیگر خدمات الوبار می باشد که به صورت همه روزه در مدت زمان کاملا کوتاه همانند ارسال بار به والنسیا انجام می دهد

 

موارد ممنوعه در ارسال بار به والنسیا

 

یکی از نکات مهم و قابل توجه برای ارسال بار به والنسیا و دیگر شهرها مثل ارسال بار به لوزان ، اطلاع از موارد ممنوعه می باشد. ما در لیست زیر به موارد ممنوعه حمل بار به والنسیا اشاره کرده ایم : 

  1. مواد آرایشی
  2. سبزیجات 
  3. عرقیجات
  4. آثار اصیل ایرانی
  5. مواد خوراکی
  6. سلاح سرد
  7. سلاح گرم
  8. عطر و ادکلن
  9. تنباکو
  10. دخانیات
  11. برنج

حمل این گونه کالاها به والنسیا از نظر قانونی ممنوعیت دارد و در صورتی که در وسایل شما باشد با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

 

نکته مهم برای ارسال بار به والنسیا این است که ، اگر مواد غذایی ذکر شده در کالاهای شما وجود داشته باشد اداره گمرک آن ها را ضبط خواهد کرد.

 

ارائه مشاوره تخصصی برای ارسال بار به والنسیا

 

یکی از خدمات رایگان الوبار برای ارسال بار به والنسیا ، ارائه مشاوره تخصصی به صورت همه روزه می باشد.

 

برای انجام باربری والنسیا به هر روشی ابتدا ، باید با مشاوران و کارشناسان متخصص صحبت نمایید. مشاوران می توانند بر اساس تمام صحبت های شما ، راهنمایی کامل را در جهت حمل بار به والنسیا انجام دهند.

 

ارسال بار به والنسیا در باربری بین المللی الوبار به کمک کارشناسان با سابقه کاری بالا به درستی صورت می گیرد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در جهت ارسال بار به والنسیا با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

 

خدمات ارسال بار به رم و ارسال بار به لیورپول هم با ارزان ترین قیمت به همراه مشاوره تخصصی همانند ارسال بار به والنسیا انجام می شود.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

نکته بسیار مهم :برای اینکه تمام مراحل ارسال بار به والنسیا ، قانونی و انجام شود پس بهترین کار این است که یک شرکت باربری معتبر را انتخاب کنید. باربری بین المللی الوبار خدمات ارسال بار به والنسیا را با بیمه نامه رایگان 500 میلیونی به همراه تخفیف ویژه و کمترین قیمت برای شما مشتریان محترم انجام می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید