ارسال بار به لیورپول

ارسال بار به لیورپول + بیمه بین المللی + مشاوره تخصصی

حمل بار و محموله به لیورپول

 

ارسال بار به لیورپول در مدت زمان کاملا کوتاه به صورت تخصصی با ارزان ترین قیمت و تخفیف ویژه توسط باربری بین المللی الوبار انجام می شود. حمل بار و محموله به لیورپول کاری بسیار تخصصی می باشد و حتما باربری هایی را انتخاب نمایید که متخصص در این زمینه باشند.

 

باربری بین المللی الوبار با استفاده از سه روش ارسال بار به لیورپول را برای شما مشتریان محترم انجام می دهد.

  1. ارسال به صورت هوایی
  2. حمل به صورت زمینی 
  3. ارسال به صورت دریایی

 

نکته مهم : ارسال بار به لیورپول ، دارای قوانین و مقررات خاص خود می باشند و بهتر است که حتما قبل از حمل بار به لیورپول از تمام قوانین و مقررات اطلاع پیدا نمایید.

 

شرکت بین المللی الوبار با داشتن مشاوران و کارشناسانی متخصص و حرفه ای به صورت همه روزه در خدمت تمامی افراد می باشند و تمام موارد ارسال بار به لیورپول را به صورت تخصصی و کامل توضیح می دهند.

 

یکی دیگر از خدمات الوبار برای ارسال بار به لیورپول ، صادر کردن بیمه نامه بین المللی و رایگان تا سقف 500 میلیون تومان می باشد و با بیمه نامه خیال مشتریان محترم را راحت می نماید.

 

مدارک لازم برای ارسال بار به لیورپول

 

لیورپول یکی از مهمترین شهرهای انگلستان می باشد. این شهر توریستی بر خلاف گذشته صنعتی اش این روزها میزبان گردشگران بسیار می باشد. جاذبه های گردشگری ، تفریحات جذاب ، فرهنگ و هنر و شهرت ورزشی این شهر باعث محبوبیتش شده است. شهر بندری لیورپول که در کشور انگلستان در سال 2008 به عنوان به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا به شمار می رفت.

 

برای ارسال بار به لیورپول و ارسال بار به انگلستان ، داشتن یک سری مدارک الزامی می باشد که این مدارک شامل :

 

  1. اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  2. اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  3. آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی ، Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  4. لیست بسته بندی بار و کالا

 

یکی از نکات مهم برای ارسال بار به لیورپول در روش هوایی این است که در بعضی مواقع حضور مسافر به هنگام بازرسی بار و کالا و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی می باشد.

 

مراحل ارسال بار به لیورپول

 

شاید این سوال برای اکثر مشتریان عزیز پیش بیاید که مراحل ارسال بار به لیورپول چگونه می باشد ؟

 

مراحل ارسال بار به لیورپول شامل :

 

  1. مشاوره تخصصی
  2. تهیه لیست بسته بندی قبل از ارسال بار به لیورپول
  3. صدور بیمه نامه بین المللی برای ارسال بار به لیورپول
  4.  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام حمل بار هوایی
  5. تشریفات گمرکی
  6. ارسال بار به گمرک یا فرودگاه
  7. تحویل بار به هواپیمایی یا باربری زمینی و دریایی

 

مراحل ارسال بار به منچستر و ارسال بار به لندن هم مثل ارسال بار به لیورپول شامل همین مراحل می باشد.

 

 

 

مراحل ارسال بار به لیورپول
مراحل ارسال بار به لیورپول

 

خصوصیات یک شرکت معتبر برای حمل بار به لیورپول

 

خصوصیات شرکت بین المللی معتبر و باسابقه برای حمل بار به لیورپول شامل موارد زیر می باشند :

 

  1. مشاوره رایگان و تخصصی برای ارسال بار به لیورپول
  2. بیمه نامه معتبر بین المللی در جهت ارسال بار به لیورپول
  3. ارائه انواع کامیونت و تریلی ترانزیت برای حمل بار زمینی به لیورپول

 
باربری بین المللی الوبار سعی می کند از به وجود آمدن هرگونه هزینه ی اضافه برای مشتریان هنگام حمل بار به لیورپول خودداری کند و ارسال بار به لیورپول را با کمترین هزینه برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.
 
در مجموعه الوبار کارشناسانی حضور دارند که دارای سابقه کار بالایی هستند ، همین سابقه کار باعث شده که بتوانند بسیاری از مسائل مهم را برای شما در جهت ارسال بار به لیورپول بیان کنند.

 

هزینه ارسال بار به لیورپول

 

هزینه ارسال بار به لیورپول ، به عوامل مختلف و بسیار زیادی بستگی دارد.

  1. نوع کالا
  2. وزن بار
  3. شهر مقصد
  4. تشریفات گمرکی
  5. دریافت مجوزها
  6. نوع روش ارسال ( هوایی – زمینی – دریایی )
  7. حمل بار به صورت گروپاژ یا فول تراک

 

قیمت فریت بار هوایی به لیورپول و انگلستان شامل هزینه های مربوط به بسته بندی ، حمل بار تا فرودگاه امام خمینی ، هزینه های مربوط به بارگیری ، هزینه ‌دریافت مجوزها و تشریفات گمرکی می باشد. در روش هوایی ارسال بار به لیورپول ، وزن بار و نوع محموله ، بیش ترین تاثیر در افزایش و یا کاهش هزینه دارند.

 

هزینه حمل بار زمینی به لیورپول ، بستگی به نوع بار و نوع ماشین باربری دارد ولی الوبار ، اصلا نگران هزینه نباشید چرا که تخفیفات ویژه ای را برای ارسال بار به لیورپول در نظر گرفته است.

 

برای اطلاع از قیمت ارسال بار به لیورپول با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید.

 

خدمات ارسال بار به آمستردام هم با کمترین هزینه به همراه تخفیف ویژه همانند ارسال بار به لیورپول انجام می شود.

 

ارسال بار به لیورپول با استفاده از روش هوایی

 

باربری بین المللی الوبار خدمات ارسال بار به لیورپول با استفاده از روش هوایی را در کمترین زمان برای شما مشتریان محترم انجام می دهد.

 

در باربری هوایی به لیورپول ، به دلیل این که بارها را بر اساس حجم و وزن محاسبه می کنند باعث می شود که هزینه حمل بار به لیورپول افزایش یابد و به خاطر همین مورد اکثر مشتریان روش زمینی را ترجیح می دهند.

 

در روش هوایی ارسال بار به لیورپول ، کالاهای شما با استفاده از خطوط بین المللی هواپیمایی بارگیری و بین 3 تا 4 روز در انگلستان و شهر لیورپول به شما عزیزان تحویل داده می شود. 

 

شما کافی است برای ارسال بار هوایی به لیورپول و حمل اثاثیه به انگلستان با باربری المللی الوبار تماس بگیرید و سفارشتان در کمترین زمان انجام بدهید.

 

ارسال بار به لیورپول با استفاده از روش هوایی
ارسال بار به لیورپول با استفاده از روش هوایی

 

انجام سمپاشی در حمل بار به لیورپول با استفاده از روش هوایی

 

در بسته بندی حمل بار به لیورپول و انگلستان با استفاده از روش هوایی ممکن است که از جعبه و پالت های چوبی استفاده شود به همین دلیل پس از پایان بسته بندی با استفاده از گاز و قرص های مخصوص سم پاشی انجام می شود.

 

این کار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بار تا زمان رسیدن به مقصد انجام می شود و پس از آن ، گواهینامه ی معتبر صادر خواهد شد.

 

سمپاشی محموله به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن آفات در محموله صورت می گیرد و از این بابت نگرانی در مورد ارسال بار به لیورپول با استفاده از روش هوایی نداشته باشید.

 

ارسال بار به لیورپول با استفاده از روش زمینی

 

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای ارسال بار به لیورپول ، حمل زمینی می باشد.

 

در روش زمینی حمل محموله به لیورپول و انگلستان ، بارها در تمام نقاط ایران بارگیری و به صورت جاده ای به نقاط مختلف کشور انگلستان و شهر لیورپول ارسال می شوند.

برای ارسال بار به لیورپول با استفاده از روش زمینی ، شرکت الوبار در تمام روزهای هفته ، تریلی های ترانزیت را به صورت مجهز در اختیارتان قرار می دهد و تمام بارهایتان را بارگیری و پس از انتقال آن به گمرک و انجام فرایند های گمرکی ، به سمت اروپا و شهر لیورپول ارسال می نماید.

 

ارسال بار به استکهلم با استفاده از روش زمینی از دیگر خدمات الوبار می باشد که به صورت همه روزه در کمترین زمان ممکن همانند ارسال بار به لیورپول انجام می دهد

 

ارسال بار به لیورپول با استفاده از روش زمینی
ارسال بار به لیورپول با استفاده از روش زمینی

 

موارد ممنوعه در ارسال بار به لیورپول

 

یکی از نکات مهم و قابل توجه برای ارسال بار به لیورپول ، اطلاع از موارد ممنوعه می باشد. ما در لیست زیر به موارد ممنوعه باربری به لیورپول اشاره کرده ایم : 

  1. مواد آرایشی
  2. سبزیجات 
  3. عرقیجات
  4. آثار اصیل ایرانی
  5. مواد خوراکی
  6. سلاح سرد
  7. سلاح گرم
  8. عطر و ادکلن
  9. تنباکو
  10. دخانیات
  11. برنج

حمل این گونه بارها به کشور انگلستان و شهر لیورپول از نظر قانونی ممنوعیت دارد و در صورتی که در وسایل شما باشد با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

 

نکته مهم برای ارسال بار به لیورپول این است که ، اگر مواد غذایی ذکر شده در بارهای شما وجود داشته باشد اداره گمرک آن ها را ضبط خواهد کرد.

 

انتخاب شرکت معتبر و مناسب در باربری به لیورپول

 

همانطور که گفتیم انتخاب شرکت می تواند یکی از مهم ترین موارد برای باربری به لیورپول می باشد.

 

با انتخاب یک شرکت معتبر و باسابقه می توانید اطمینان خاطر کامل در ارسال بار به لیورپول داشته باشید و همچنین پیش از انتخاب آن اطلاعات کامل درباره نحوه کار آن ها را حتما کسب نمایید.

 

داشتن یک پرسنل مجرب و متخصص ، مهم ترین قدم در ارسال بار به لیورپول می باشد و شما با انتخاب شرکت بین المللی الوبار می توانید بهترین کیفیت را در ارسال بار به لیورپول تجربه کنید.

 

ارائه مشاوره تخصصی برای ارسال بار به لیورپول

 

یکی از خدمات برتر الوبار ، نسبت به دیگر شرکت های باربری ، ارائه مشاوره تخصصی برای ارسال بار به لیورپول می باشد.

 

برای انجام باربری به هر روشی در مرحله اول ، باید با مشاوران و کارشناسان متخصص صحبت نمایید. مشاوران می توانند بر اساس تمام صحبت های شما ، راهنمایی کامل را در جهت حمل بار به لیورپول انجام دهند.

 

بر اساس نوع محموله و ارزش آن مشاوران متخصص الوبار ، آن ها را بررسی کرده و توضیحات لازم را برای ارسال بار به لیورپول ارائه خواهند داد.

 

ارسال بار به لیورپول در شرکت بین المللی الوبار به کمک کارشناسان با سابقه کاری بالا به درستی صورت می گیرد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در جهت ارسال بار به لیورپول با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

 

خدمات ارسال بار به مونیخ هم با کمترین هزینه به همراه مشاوره تخصصی همانند ارسال بار به لیورپول انجام می شود.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

برای اینکه تمام مراحل ارسال بار به لیورپول قانونی و به درستی انجام شود بهتر است یک شرکت حمل و نقل معتبر و حرفه ای را انتخاب نمایید. پیشنهاد ما به شما ، شرکت باربری بین المللی الوبار می باشد. الوبار با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در زمینه ارسال بار به لیورپول دارد می تواند شما را راهنمایی کرده و با ارائه شرایط خیلی خوب ، محموله و بار شما را به لیورپول در کوتاه ترین زمان ارسال می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید