ارسال بار به دانمارک

ارسال بار به دانمارک با کمترین هزینه

حمل بار و محموله به دانمارک

 

باربری بین المللی الوبار متخصص ارسال بار به دانمارک می باشد که خدمات خود را با ارزانترین قیمت به همراه تخفیف ویژه در تمام روزهای هفته انجام می دهد

 

حمل بار و محموله به دانمارک با استفاده از سه روش هوایی ، دریایی ، زمینی به صورت ایمن توسط شرکت بین المللی الوبار انجام می شود.

 

یکی دیگر از خدمات الوبار برای ارسال بار به دانمارک ارائه بیمه نامه بین المللی آن هم به صورت رایگان تا سقف 500 میلیون تومان می باشد. با بیمه نامه اگر حوادث های تلخی رخ بدهد آن را پرداخت می کند و با بیمه تمام خسارات جبران می شود.

 

نکته بسیار مهم برای ارسال بار به اروپا : ارسال بار به دانمارک ، دارای قوانین و مقررات خاص خود می باشد پس بهتر است که حتما قبل از حمل بار به دانمارک از تمام قوانین و مقررات این کشور اطلاع پیدا نمایید.

 

باربری بین المللی الوبار به شما برای ارسال بار به دانمارک مشاوره رایگان ارائه می دهد تا انتخاب خوبی را انجام بدهید و اطلاعاتی را که لازم دارید بدست بیاورید و خدمات مشاوره الوبار برای باربری به دانمارک در تمام روزهای هفته می باشد.

 

ارسال بار به دانمارک
ارسال بار به دانمارک

 

مدارک لازم برای ارسال بار به دانمارک

 

کشور دانمارک ، عضو سازمان ملل متحد و ناتو نیز می باشد. دانمارک از نظر رفاهی در دنیا رتبه اول را دارد و اختلاف درآمد مردم این کشور بسیار کم است و همچنین به عنوان راضی ترین مردم جهان شناخته می شوند. شاید برایتان جالب باشد که قدیمی ترین پرچم کشور در جهان متعلق به دانمارک است ، چرا که از سال 1821 تا به امروز در حال استفاده از یک پرچم می باشند.

برای ارسال بار به دانمارک و حتی دیگر کشورها مثل ارسال بار به سوئد ، داشتن یک سری مدارک الزامی می باشد که این مدارک شامل :

 

  1. اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  2. اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  3. آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی ، Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  4. پکینگ لیست

 

یکی از نکات مهم و قابل توجه برای ارسال بار به دانمارک در روش هوایی این است که در بعضی مواقع حضور مسافر به هنگام بازرسی محموله و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی می باشد.

 

خصوصیات یک شرکت معتبر برای حمل بار به دانمارک

 

خصوصیات شرکت بین المللی معتبر و باسابقه برای حمل بار به دانمارک شامل موارد زیر می باشند :

 

  1. مشاوره تخصصی برای ارسال بار به دانمارک
  2. بیمه نامه معتبر بین المللی در جهت ارسال بار به دانمارک
  3. ارائه انواع کامیونت و تریلی ترانزیت برای حمل بار زمینی به دانمارک

 
شرکت معتبر و بین المللی الوبار سعی می کند از به وجود آمدن هرگونه هزینه ی اضافه برای مشتریان هنگام حمل بار به دانمارک خودداری کند و ارسال بار به دانمارک را با ارزان ترین قیمت برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد.
 
در باربری الوبار کارشناسانی حضور دارند که دارای سابقه کار بالایی هستند ، همین سابقه کار باعث شده که بتوانند بسیاری از مسائل مهم را برای شما در جهت ارسال بار به دانمارک بیان کنند.

 

ارسال بار به دانمارک
ارسال بار به دانمارک

 

ارسال بار به دانمارک با بیمه نامه بین المللی معتبر

 

باربری بین المللی الوبار ، ارسال بار به دانمارک را با بیمه نامه بین المللی معتبر ارائه می دهد تا اگر مشکلی برای بارهایتان پیش آمد با بیمه نامه بشود آن را جبران کرد.

 

بیمه نامه تمام خسارت های ناشی از آتش سوزی، شکستگی، سرقت و حوادث های طبیعی و حوادث های غیر طبیعی را برای باربری به دانمارک جبران می کند.

 

الوبار خدمات ارسال بار به انگلستان را هم همانند ارسال بار به دانمارک با بیمه نامه بین المللی انجام می دهد.

 

ارسال بار به دانمارک با روش هوایی

 

شرکت بین المللی الوبار ارسال بار به دانمارک را در تمام روزهای هفته برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

در روش حمل بار به صورت هوایی به دانمارک به دلیل این که قیمت بیش تر و بالاتری نسبت به زمینی دارد مشتریان این روش را خیلی کم انتخاب می کنند.

 

در روش هوایی ارسال بار به دانمارک ، کالاهای شما با استفاده از خطوط بین المللی هواپیمایی بارگیری و بین 3 تا 4 روز در دانمارک به شما مشتریان گرامی تحویل داده می شود. 

 

شما کافی است برای ارسال بار به دانمارک با روش هوایی و حتی دیگر کشورها مثل ارسال بار به مجارستان با باربری المللی الوبار تماس بگیرید و سفارشتان در مدت زمان کوتاه انجام بدهید.

 

انجام سمپاشی در حمل بار به دانمارک با استفاده از روش هوایی

 

در بسته بندی حمل بار به دانمارک با استفاده از روش هوایی ممکن است که از جعبه و پالت های چوبی استفاده شود به همین دلیل پس از پایان بسته بندی با استفاده از گاز و قرص های مخصوص سم پاشی انجام می شود.

 

این کار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بار تا زمان رسیدن به مقصد انجام می شود و پس از آن ، گواهینامه ی معتبر صادر خواهد شد.

 

سمپاشی محموله به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن آفات در محموله صورت می گیرد و از این بابت نگرانی در مورد ارسال بار به دانمارک با استفاده از روش هوایی نداشته باشید.

 

هزینه باربری به دانمارک

 

هزینه باربری به دانمارک ، به عوامل مختلف و بسیار زیادی بستگی دارد.

  1. نوع محموله
  2. وزن بار
  3. شهر مقصد
  4. تشریفات گمرکی
  5. دریافت مجوزها
  6. نوع روش ارسال ( هوایی – زمینی – دریایی )
  7. ارسال بار به صورت گروپاژ یا فول تراک

 

قیمت فریت بار هوایی به دانمارک شامل هزینه های مربوط به بسته بندی ، حمل بار تا فرودگاه امام خمینی ، هزینه های مربوط به بارگیری ، هزینه ‌دریافت مجوزها و تشریفات گمرکی می باشد. در روش هوایی ارسال بار به دانمارک ، وزن بار و نوع محموله ، بیش ترین تاثیر در افزایش و یا کاهش هزینه دارند.

 

هزینه حمل بار زمینی به دانمارک ، بستگی به نوع بار و نوع ماشین باربری دارد ولی الوبار ، اصلا نگران هزینه نباشید. الوبار خدمات ارسال بار به آلمان را هم با کمترین هزینه برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

باربری با کمترین هزینه به کشور دانمارک
باربری با کمترین هزینه به کشور دانمارک

ارسال بار به دانمارک با روش زمینی

 

شرکت بین المللی الوبار تمام تلاشش را می کند که رضایت مشتریانش را جلب کند و به خاطر همین ارسال بار به دانمارک به صورت زمینی را با کمترین هزینه انجام می دهد.

 

در روش زمینی ارسال بار به دانمارک ، شرکت الوبار ماشین های مجهزی را دارد که شامل تریلی ترانزیت و کامیون مسقف می باشند.

 

الوبار با داشتن رانندگان حرفه ای و آشنا به جاده های کشورهای اروپایی خدمات حمل بار به دانمارک را با کیفیت خوب انجام می دهد.

 

در روش زمینی برای باربری به دانمارک به دلیل این که هزینه کمتری دارد مشتریان این روش را برای ارسال بارهایتان به دانمارک انتخاب می کنند.

 

شرکت بین المللی الوبار حمل بار به صورت زمینی به دانمارک را از تمام نقاط ایران در تمام روزهای هفته انجام می دهد.

 

ارسال بار به دانمارک به صورت زمینی را با ما تجربه کنید و الوبار خدمات ارسال بار به اکراین را هم به روش زمینی با ارزانترین قیمت انجام می دهیم.

 

ارسال بار به روش زمینی به دانمارک
ارسال بار به روش زمینی به دانمارک

 

موارد ممنوعه در ارسال بار به دانمارک

 

یکی از نکات مهم و قابل توجه برای ارسال بار به دانمارک و دیگر کشورها مثل ارسال بار به سوئیس، اطلاع از موارد ممنوعه می باشد. ما در لیست زیر به موارد ممنوعه حمل بار به دانمارک اشاره کرده ایم : 

  1. مواد آرایشی
  2. سبزیجات 
  3. عرقیجات
  4. آثار اصیل ایرانی
  5. مواد خوراکی
  6. سلاح سرد
  7. سلاح گرم
  8. عطر و ادکلن
  9. تنباکو
  10. دخانیات
  11. برنج

حمل این گونه بارها به دانمارک از نظر قانونی ممنوعیت دارد و در صورتی که در وسایل شما باشد با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

 

نکته مهم برای ارسال بار به دانمارک این است که ، اگر مواد غذایی ذکر شده در کالاهای شما وجود داشته باشد اداره گمرک آن ها را ضبط خواهد کرد.

 

موارد ممنوعه ارسال بار به دانمارک
موارد ممنوعه ارسال بار به دانمارک

حمل بار با مشاوره رایگان به دانمارک

 

در شرکت الوبار حمل بار با مشاوره رایگان به دانمارک را در تمام روزهای هفته ارائه می دهد.

 

با مشاوره می توانید هر اطلاعاتی را که برای ارسال بار به دانمارک دارید بدست بیاورید و شرکت الوبار با مشاوره تمام اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می دهد.

 

شما با مشاوره می توانید هزینه کمتری را برای باربری به دانمارک پرداخت نمایید و انتخاب خوب و مناسب باعث کاهش هزینه هایتان می شود.

 

برای دریافت مشاوره برای ارسال بار به دانمارک با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و مشاوره به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

ثبت سفارش در جهت ارسال بار به دانمارک

 

برای ثبت سفارش در جهت باربری به دانمارک می توانید با شرکت بین المللی و معتبر الوبار تماس بگیرید و سفارشتان را انجام بدهید.

 

کارشناسان حرفه ای الوبار در خدمت شما مشتریان محترم برای ارسال بار به دانمارک می باشند و سفارش شما عزیزان را ثبت می کنند.

 

شرکت الوبار حمل بار به دانمارک را با کمترین هزینه و تخفیف ویژه انجام می دهد و با انتخاب ما دیگر نگران هزینه بارهایتان به دانمارک نباشید.

 

ارسال بار به دانمارک را به شرکت بین المللی الوبار بسپارید و مجموعه بین المللی الوبار ، خدمات ارسال بار به چک را هم همانند دانمارک انجام می دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید