ارسال بار به گوتنبرگ

ارسال بار به گوتنبرگ + بیمه رایگان + تخفیف

حمل کالا و محموله به گوتنبرگ با کمترین هزینه

 

ارسال بار به گوتنبرگ در سریع ترین زمان از تخصص های شرکت الوبار می باشد که در تمام روزهای هفته انجام می دهد. حمل و نقل کالا و محموله به گوتنبرگ با کمترین هزینه به صورت تخصصی توسط الوبار انجام می شود.

 

شرکت بین المللی و متخصص الوبار با داشتن بیش از چندین سال سابقه در زمینه ارسال بار به گوتنبرگ ، حمل انواع محموله های تجاری و صنعتی مثل اسباب منزل را با استفاده از دو روش هوایی و زمینی انجام می دهد.

 

یکی از خدمات برتر الوبار نسبت به دیگر شرکت های باربری ، ارائه بیمه نامه بین المللی رایگان 500 میلیونی برای ارسال بار به گوتنبرگ می باشد. بیمه نامه از موارد بسیار مهم و خیلی ضروری برای ارسال بار به گوتنبرگ می باشد ، چرا که ممکن است در حین مسیر حوادث خطرناکی رخ بدهد.

 

بسته بندی بارها و کالاها یکی از مهمترین نکات برای ارسال بار به گوتنبرگ می باشد این است که چگونه بار و محموله هایتان را باید بسته بندی نمایید تا در حین جابجایی آسیبی نبیند. بهترین کار این است که از کارتن های چند لایه استفاده نمایید و یا خدمات بسته بندی ارسال بار به گوتنبرگ را به شرکت های متخصص باربری مثل الوبار ، بسپارید تا بارهایتان آسیبی نبیند.

 

برای ارسال بار به گوتنبرگ ، الوبار مشاوره رایگان و تخصصی در تمام روزهای هفته ارائه می دهد و با مشاوره تمام اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهد.

 

حمل کالا و محموله به گوتنبرگ با کمترین هزینه
حمل کالا و محموله به گوتنبرگ با کمترین هزینه

 

چه مدارک هایی برای ارسال بار به گوتنبرگ لازم است 

 

گوتنبرگ، دومین شهر بزرگ کشور سوئد است که جزء پر بازدیدترین شهرهای این کشور به شمار می رود. تاریخ و فرهنگ غنی به همراه جاذبه های گردشگری و تفریحات متنوعی کدر شهر گوتنبرگ وجود دارد که همگی سبب شده تا گردشگران زیادی به سمت شهر روانه شوند.

 

خیلی از افراد می خواهند بدانند برای ارسال بار به گوتنبرگ چه مدارک های مورد نیاز می باشد :

  1. اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  2. اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  3. آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی ، Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  4. پکینگ لیست

 

نکته بسیار مهم برای ارسال بار به سوئد و شهر گوتنبرگ این است که : در بیش تر موارد حضور صاحب بار هنگام بازرسی و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی است.

 

مراحل ارسال بار به گوتنبرگ

 

یکی از مهمترین موارد برای مشتریان عزیز و صاحبین بار این است که بدانند مراحل ارسال بار به گوتنبرگ و کشور سوئد چگونه می باشد.

 

مراحل ارسال بار به گوتنبرگ شامل :

  1. مشاوره رایگان و تخصصی
  2. تهیه لیست بسته بندی قبل از ارسال بار به گوتنبرگ
  3. صدور بیمه نامه بین المللی
  4.  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام ارسال بار هوایی
  5. تشریفات گمرکی
  6. ارسال بار به گمرک یا فرودگاه
  7. تحویل بار به هواپیمایی یا باربری زمینی

 

خصوصیات یک شرکت معتبر برای ارسال بار به گوتنبرگ

 

خصوصیات شرکت بین المللی معتبر برای ارسال بار به گوتنبرگ شامل موارد زیر می باشند :

 

  • مشاوره حرفه ای و تخصصی برای ارسال بار به گوتنبرگ
  • بیمه نامه معتبر بین المللی در جهت ارسال بار به گوتنبرگ
  • ارائه انواع کامیونت و تریلی برای حمل بار زمینی به گوتنبرگ

 

الوبار متخصص ارسال بار به گوتنبرگ و ارسال بار به استکهلم می باشد که تمام بار و کالاها را به راحتی می تواند به هر کشوری حمل نماید.

 
باربری الوبار تمام سعی خود را می کند از به وجود آمدن هرگونه هزینه ی اضافه برای مشتریان خودداری شود و حمل بار به گوتنبرگ را با کمترین قیمت انجام می دهد.
 
در شرکت بین المللی الوبار ، کارشناسان و مشاورانی حضور دارند که دارای سابقه کار بالایی هستند ، همین سابقه کار باعث شده که بتوانند بسیاری از مسائل مهم را برای شما در جهت ارسال بار به گوتنبرگ و حمل بار به سوئد بیان کنند.

 

خصوصیات یک شرکت معتبر برای ارسال بار به گوتنبرگ
خصوصیات یک شرکت معتبر برای ارسال بار به گوتنبرگ

 

هزینه حمل بار به گوتنبرگ

 

برای اکثر مشتریان ، هزینه حمل بار به گوتنبرگ خیلی مهم می باشد و می خواهند شرکت هایی را انتخاب نمایند که با کمترین هزینه ارسال بار به گوتنبرگ را انجام بدهند.

 

عواملی وجود دارد که بر هزینه ارسال بار به گوتنبرگ تاثیر می گذارد که شامل :

  1. نوع کالا
  2. وزن بار
  3. شهر مقصد
  4. نوع روش ارسال ( هوایی – زمینی )
  5. تشریفات گمرکی
  6. دریافت مجوزها

 

هزینه فریت بار هوایی به گوتنبرگ و سوئد شامل هزینه های مربوط به بسته بندی ، ارسال کالا تا فرودگاه امام خمینی ، هزینه‌های مربوط به بارگیری ، هزینه ‌دریافت مجوزها و تشریفات گمرکی می باشد. در روش هوایی ارسال بار به گوتنبرگ ، وزن بار و نوع کالا ، بیش ترین تاثیر در افزایش و یا کاهش هزینه دارند.

 

هزینه حمل بار زمینی به شهر گوتنبرگ ، بستگی به نوع محموله و نوع ماشین باربری دارد ولی الوبار ، تخفیفات ویژه ای را در جهت ارسال بار به گوتنبرگ به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد ، چرا که یک شرکت ارزان بین المللی در کشور ایران و شهر تهران می باشد.

 

برای اطلاع از قیمت ارسال بار به گوتنبرگ با شماره تلفن 02140333726 تماس بگیرید.

 

شرکت معتبر و متخصص الوبار خدمات ارسال بار به آنکارا را هم با کمترین هزینه به همراه تخفیف ویژه در تمام روزهای هفته انجام می دهد.

 

ارسال بار به گوتنبرگ با استفاده از روش هوایی

 

شرکت بین المللی الوبار ، خدمات ارسال بار به گوتنبرگ با استفاده از روش هوایی را در سریع ترین زمان برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

در باربری هوایی به گوتنبرگ ، به دلیل این که کالاها را بر اساس حجم و وزن محاسبه می کنند باعث می شود که هزینه آن افزایش یابد و به خاطر همین مورد اکثر مشتریان روش زمینی را ترجیح می دهند.

 

در روش هوایی ارسال بار به گوتنبرگ ، کالاهای شما با استفاده از خطوط بین المللی هواپیمایی بارگیری و بین 3 تا 4 در سوئد و شهر گوتنبرگ به شما عزیزان تحویل داده می شود. 

 

شما برای کافی است برای ارسال بار به گوتنبرگ با استفاده از روش هوایی به شرکت حمل و نقل بین المللی الوبار تماس بگیرید و سفارشتان انجام بدهید کارشناسان الوبار در خدمت شما مشتریان گرامی می باشند.

 

خدمات ارسال بار به آلمان هم با استفاده از روش هوایی در تمام روزهای هفته مثل ارسال بار به گوتنبرگ انجام می شود.

 

ارسال بار به گوتنبرگ با استفاده از روش هوایی
ارسال بار به گوتنبرگ با استفاده از روش هوایی

 

انجام سمپاشی در حمل بار به گوتنبرگ با استفاده از روش هوایی

 

در بسته بندی حمل بار به گوتنبرگ و کشور سوئد با استفاده از روش هوایی ممکن است که از جعبه و پالت های چوبی استفاده شود به همین دلیل پس از پایان بسته بندی با استفاده از گاز و قرص های مخصوص سم پاشی انجام می شود.

 

این کار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محموله تا زمان رسیدن به مقصد انجام می شود و پس از آن ، گواهینامه ی معتبر صادر خواهد شد.

 

سمپاشی محموله به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن آفات در محموله صورت می گیرد و از این بابت نگرانی در مورد ارسال بار به گوتنبرگ با استفاده از روش هوایی نداشته باشید.

 

ارسال بار به گوتنبرگ با استفاده از روش زمینی

 

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای ارسال بار به گوتنبرگ ، حمل زمینی می باشد.

 

در روش زمینی حمل و نقل کالا و ارسال بار به گوتنبرگ و کشور سوئد ، بارها در تمام نقاط ایران بارگیری و به صورت جاده ای به نقاط مختلف کشور سوئد و شهر گوتنبرگ ارسال می شوند . 

 

روش زمینی برای ارسال بار به گوتنبرگ ممکن است حدود 20 روز زمانبر باشد اما از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه تر است . 

در روش زمینی ارسال بار به گوتنبرگ ، بارها بعد 20 روز به دستتان می رسد که از نظر هزینه خیلی باصرفه تر از روش هوایی می باشد.

برای ارسال بار به گوتنبرگ با استفاده از روش زمینی ، شرکت الوبار همه روزه انواع تریلی و کامیونت را در اختیارتان قرار می دهد و تمام محموله هایتان را بارگیری و پس از انتقال آن به گمرک و انجام فرایند های گمرکی ، به سمت اروپا حرکت می نماید.

 

خدمات ارسال بار به هلند هم با تریلی ترانزیت به صورت زمینی توسط الوبار همانند ارسال بار به گوتنبرگ انجام می شود.

 

موارد ممنوعه در ارسال بار به گوتنبرگ

 

یکی از نکات مهم و قابل توجه برای ارسال بار به گوتنبرگ ، اطلاع از موارد ممنوعه می باشد. ما در لیست زیر به موارد ممنوعه ارسال بار به گوتنبرگ اشاره کرده ایم : 

  1. مواد خوراکی
  2. سبزیجات و عرقیجات
  3. آثار اصیل ایرانی
  4. مواد آرایشی
  5. سلاح سرد
  6. سلاح گرم
  7. عطر و ادکلن
  8. تنباکو
  9. برنج

ارسال این گونه بارها به کشور سوئد و شهر گوتنبرگ از نظر قانونی ممنوعیت دارد و در صورتی که در وسایل شما باشد با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

 

نکته مهم : اما اگر مواد غذایی ذکر شده در کالاهای شما وجود داشته باشد اداره گمرک آن ها را ضبط خواهد کرد.

 

برای اطلاع دقیق از کالاهای ممنوعه ارسال بار به برلین کلیک بفرمایید.

 

انتخاب شرکت معتبر و مناسب در باربری به گوتنبرگ

 

همانطور که گفتیم انتخاب شرکت می تواند یکی از مهم ترین کار در ارسال بار به گوتنبرگ کشور سوئد باشد.

 

با انتخاب یک شرکت معتبر و خوب ، می توانید اطمینان خاطر کامل در ارسال بار به گوتنبرگ داشته باشید و همچنین پیش از انتخاب آن اطلاعات کامل درباره نحوه کار آن ها کسب نمایید.

 

داشتن یک پرسنل مجرب و حرفه ، مهم ترین قدم در باربری به گوتنبرگ می باشد و شما با انتخاب شرکت الوبار می توانید بهترین کیفیت ارسال بار به گوتنبرگ را تجربه نمایید.

 

ارسال بار به گوتنبرگ با مشاوره تخصصی

 

انجام مشاوره یکی از مراحلی مهم در ارسال بار به گوتنبرگ می باشد که باعث اطمینان کامل به کار حمل و نقل می شود.

 

برای انجام حمل محموله به هر روشی در مرحله اول ، نیاز به صحبت با مشاوران می باشد و مشاوران می توانند بر اساس تمام صحبت های شما ، راهنمایی کامل را در جهت حمل بار به گوتنبرگ انجام دهند.

 

بر اساس نوع بار و ارزش آن کارشناسان الوبار ، آن ها را بررسی کرده و توضیحات لازم را برای ارسال بار به گوتنبرگ ارائه خواهند داد.

 

ارسال بار به گوتنبرگ در شرکت بین المللی الوبار به کمک کارشناسان با سابقه کاری بالا به درستی صورت می گیرد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در جهت باربری به گوتنبرگ با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

 

ارسال بار به سوییس با کمترین هزینه به صورت تخصصی توسط الوبار انجام می شود.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

یکی از مهمترین مواردی که برای ارسال بار به گوتنبرگ باید توجه داشته باشید این است که شرکتی را انتخاب نمایید هم بیمه نامه بین المللی داشته باشد و هم معتبر باشد تا کالاهایتان به صورت سالم در کشور سوئد به دستتان برسد. 

 

ارسال بار به گوتنبرگ با تخفیف ویژه ، مشاوره تخصصی با استفاده از روش ( هوایی – زمینی ) توسط الوبار انجام می شود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید