ارسال بار به نروژ

ارسال بار به نروژ با کمترین هزینه

حمل بار و کالا به نروژ

 

خدمات ارسال بار به نروژ با کمترین نرخ کرایه به همراه تخفیف ویژه توسط باربری بین المللی الوبار انجام می شود. حتما برای حمل بار و کالا به نروژ شرکت هایی را انتخاب نمایید که متخصص در این زمینه باشند 

 

ارسال بار به نروژ در شرکت الوبار با استفاده از سه روش انجام می شود که شامل :

  1. ارسال به صورت هوایی
  2. حمل به صورت زمینی
  3. ارسال به صورت دریایی

 

یکی از نکات مهم برای ارسال بار به نروژ این است که ، باید فرم اظهارنامه گمرکی را با تمام جزئیات محتویات بسته خود تکمیل کنید. اگر تخصصی در این زمینه ندارید ، بهتر است از شرکت باسابقه و متخصص الوبار کمک بگیرید.

 

الوبار برای ارسال بار به نروژ ، بیمه نامه بین المللی رایگان تا سقف 500 میلیون تومان صادر می نماید و تمام بارهایتان را به صورت کامل بیمه می نماید.

 

از دیگر خدمات الوبار برای ارسال بار به نروژ ، ارائه مشاوره تخصصی و رایگان می باشد. شما عزیزان می توانید با مشاوره هر اطلاعاتی که نیاز دارید را به طور کامل بدست بیاورید.

 

مدارک لازم برای ارسال بار به نروژ چیست ؟

 

کشور نروژ در شمال اروپا قرار دارد که نیمه غربی شبه جزیره اسکاندیناوی را اشغال می کند. تقریبا نیمی از ساکنان این کشور در جنوب دور ، در منطقه اطراف اسلو، پایتخت نروژ، زندگی می کنند. نروژ با دریای بارنتس در شمال ، دریای نروژ و دریای شمال در غرب و تنگه اسکاگر (Skagerrak) در جنوب همسایه است و فقط مرزهای خشکی از جانب شرق با سوئد ، فنلاند و روسیه دارد.

برای ارسال بار به نروژ ، داشتن یک سری مدارک الزامی می باشد که این مدارک شامل :

  1. اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  2. اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  3. آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی ، Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  4. پکینگ لیست

 

یکی از نکات مهم و ضروری برای ارسال بار به نروژ در روش هوایی این است که در بعضی مواقع حضور مسافر به هنگام بازرسی بار و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی می باشد.

 

این نکته هم بدانید که مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به فنلاند هم همین مواردی که در بالا اشاره کردیم می باشد.

 

مراحل ارسال بار به نروژ 

 

خیلی از مشتریان عزیز می خواهند بدانند که مراحل ارسال بار به نروژ چگونه می باشد ؟ مراحل باربری به نروژ شامل :

  1. مشاوره تخصصی
  2. تهیه لیست بسته بندی قبل از ارسال بار به نروژ
  3. صدور بیمه نامه بین المللی رایگان برای ارسال بار به نروژ
  4.  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام حمل محموله هوایی
  5. تشریفات گمرکی
  6. ارسال بار به گمرک یا فرودگاه
  7. تحویل بار به هواپیمایی یا باربری زمینی و دریایی

 

مراحل ارسال بار به نروژ 
مراحل ارسال بار به نروژ

خصوصیات یک شرکت معتبر برای حمل بار به نروژ

 

خصوصیات شرکت بین المللی معتبر و باسابقه برای ارسال بار به نروژ یا حتی کشورهای دیگر مثل ارسال بار سوئد شامل موارد زیر می باشند :

 

  1. مشاوره حرفه ای و تخصصی برای ارسال بار به نروژ
  2. بیمه نامه معتبر بین المللی در جهت ارسال بار به نروژ
  3. ارائه انواع کامیونت و تریلی ترانزیت برای حمل بار زمینی به نروژ

 
باربری بین المللی الوبار تمام سعی خود را می کند از به وجود آمدن هرگونه هزینه ی اضافه برای مشتریان هنگام حمل بار به نروژ خودداری کند و ارسال بار به نروژ را با کمترین هزینه برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.
 
در شرکت بین المللی الوبار ، کارشناسان حضور دارند که دارای سابقه کار بالایی هستند ، همین سابقه کار باعث شده که بتوانند بسیار از مسائل مهم را برای شما در جهت ارسال بار به نروژ بیان نمایند.

 

خصوصیات یک شرکت معتبر برای حمل بار به نروژ
خصوصیات یک شرکت معتبر برای حمل بار به نروژ

هزینه ارسال بار به نروژ

 

هزینه ارسال بار به نروژ را نمی توان به طور دقیق اعلام کرد ، چرا که عوامل مختلفی وجود دارد که بر قیمت حمل بار به نروژ تاثیر می گذارد.

 

عواملی که بر هزینه ارسال بار به نروژ تاثیر می گذارد شامل :

  1. نوع محموله
  2. وزن بار
  3. شهر مقصد
  4. تشریفات گمرکی
  5. دریافت مجوزها
  6. نوع روش ارسال ( هوایی – زمینی – دریایی )
  7. حمل بار به صورت گروپاژ یا فول تراک

 

قیمت فریت بار هوایی به نروژ شامل هزینه های مربوط به بسته بندی ، حمل محموله تا فرودگاه امام خمینی ، هزینه های مربوط به بارگیری ، هزینه ‌دریافت مجوزها و تشریفات گمرکی می باشد. در روش هوایی ارسال بار به نروژ ، وزن بار و نوع کالا ، بیش ترین تاثیر در افزایش و یا کاهش هزینه دارند.

 

هزینه حمل بار زمینی به نروژ ، بستگی به نوع کالا و نوع ماشین باربری دارد ولی الوبار ، اصلا نگران هزینه نباشید چرا که تخفیفات ویژه ای را برای ارسال بار به نروژ در نظر گرفته است.

 

برای اطلاع از قیمت ارسال بار به نروژ با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید و این را هم بدانید که الوبار ، ارسال بار به بلژیک را هم با ارزان ترین قیمت انجام می دهد.

 

ارسال بار به نروژ با روش هوایی

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات ارسال بار به نروژ با استفاده از روش هوایی را در کوتاه ترین زمان برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

در باربری هوایی به نروژ ، به دلیل این که محموله ها را بر اساس حجم و وزن محاسبه می کنند باعث می شود که قیمت حمل بار و کالا به نروژ افزایش یابد و به خاطر همین مورد اکثر مشتریان روش زمینی را ترجیح می دهند.

 

در روش هوایی ارسال بار به نروژ ، بارهای شما با استفاده از خطوط بین المللی هواپیمایی بارگیری و بین 5 تا 6 روز در نروژ به شما عزیزان تحویل داده می شود.

 

خدمات ارسال بار به انگلستان هم در تمام روزهای هفته به صورت هوایی همانند ارسال بار به نروژ انجام می شود.

 

ارسال بار به نروژ با روش هوایی
ارسال بار به نروژ با روش هوایی

انجام سمپاشی در حمل بار به نروژ با استفاده از روش هوایی

 

در بسته بندی حمل بار به نروژ با استفاده از روش هوایی ممکن است که از جعبه و پالت های چوبی استفاده شود به همین دلیل پس از پایان بسته بندی با استفاده از گاز و قرص های مخصوص سم پاشی انجام می شود.

 

این کار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بار تا زمان رسیدن به مقصد انجام می شود و پس از آن ، گواهینامه ی معتبر صادر خواهد شد.

 

سمپاشی محموله به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن آفات در محموله صورت می گیرد و از این بابت نگرانی در مورد ارسال بار به نروژ با استفاده از روش هوایی نداشته باشید.

موارد ممنوعه در ارسال بار به نروژ

 

یکی از نکات مهم و قابل توجه برای ارسال بار به نروژ  و حتی دیگر کشورها مثل ارسال بار به هلند ، اطلاع از موارد ممنوعه می باشد. ما در لیست زیر به موارد ممنوعه باربری به نروژ اشاره کرده ایم : 

  1. مواد آرایشی
  2. سبزیجات 
  3. عرقیجات
  4. مواد خوراکی
  5. سلاح سرد
  6. سلاح گرم
  7. عطر و ادکلن
  8. تنباکو
  9. قهوه
  10. برنج

حمل این گونه بارها به نروژ از نظر قانونی ممنوعیت دارد و در صورتی که در وسایل شما باشد با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

 

نکته مهم برای ارسال بار به نروژ این است که ، اگر مواد غذایی ذکر شده در بارهای شما وجود داشته باشد اداره گمرک آن ها را ضبط خواهد کرد.

 

انتخاب شرکت معتبر و مناسب در باربری به نروژ

 

همانطور که گفتیم انتخاب شرکت می تواند یکی از مهم ترین موارد برای باربری به نروژ می باشد.

 

با انتخاب یک شرکت معتبر و باسابقه می توانید اطمینان خاطر کامل در ارسال بار به نروژ داشته باشید و همچنین پیش از انتخاب آن اطلاعات کامل درباره نحوه کار آن ها را حتما کسب نمایید.

 

داشتن یک پرسنل مجرب و حرفه ای ، مهم ترین قدم در ارسال بار به نروژ می باشد و شما با انتخاب شرکت بین المللی الوبار می توانید بالاترین کیفیت را در ارسال بار به نروژ تجربه کنید.

 

ارسال بار به دانمارک با کمترین هزینه به همراه تخفیف ویژه توسط الوبار همانند ارسال بار به نروژ انجام می شود.

 

ارسال بار به نروژ با مشاوره صفر تا صد

 

از دیگر خدمات برتر الوبار نسبت به دیگر شرکت های باربری ، ارائه مشاوره به صورت صفر تا صد برای ارسال بار به نروژ می باشد.

 

برای انجام باربری به هر روشی در مرحله اول ، باید با مشاوران متخصص صحبت نمایید. مشاوران می توانند بر اساس تمام صحبت های شما ، راهنمایی کامل را در جهت ارسال بار به نروژ انجام دهند.

 

بر اساس نوع کالا و ارزش آن مشاوران متخصص الوبار ، آن ها را بررسی کرده و توضیحات لازم را برای ارسال بار به نروژ ارائه خواهند داد.

 

ارسال بار به نروژ در شرکت بین المللی الوبار به کمک کارشناسان با سابقه کاری بالا به درستی صورت می گیرد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در جهت ارسال بار به نروژ با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز را بدست بیاورید.

 

برای ارسال بار به فرانسه و ارسال بار به آلمان هم مشاوره به صورت تخصصی در تمام روزهای هفته همانند ارسال بار به نروژ ارائه می شود.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

شرکت بین المللی الوبار تمام تلاشش را می کند که رضایت شما مشتریان گرامی را برای ارسال بار به نروژ بدست بیاورید. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم ارسال بار به نروژ در الوبار با کمترین قیمت به همراه بیمه بین المللی با روش هوایی ، دریایی ، زمینی ، ترکیبی انجام می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید