ارسال بار به دبی

ارسال بار به دبی با کمترین هزینه + بیمه بین المللی

حمل بار و کالا به دبی

 

ارسال بار به دبی از دیگر تخصص های شرکت معتبر و باسابقه الوبار می باشد. حمل بار و کالا به دبی کاری بسیار تخصصی می باشد پس بهتر است شرکت هایی را انتخاب نمایید که در این زمینه تخصص داشته باشند.

 

الوبار با ارائه بیمه نامه معتبر به شما، بار ارسالی شما را ضمانت خواهد کرد و اگر در حین مسیر مشکلی پیش بیاید تمام خسارات را پرداخت می نماید.

 

بیمه نامه بین المللی که الوبار برای ارسال بار به دبی ارائه می دهد تا سقف 500 میلیون تومان به صورت رایگان می باشد.

 

کارشناسان الوبار آماده پاسخگویی به سوالات و مشاوره رایگان به شما برای ارسال بار به دبی می باشند. مشاوران حرفه ای شرکت الوبار به صورت صفر تا صد تمام اطلاعات حمل بار به دبی را در اختیارتان قرار می دهند.

 

با استفاده از سه روش ، الوبار ارسال بار به دبی را برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

  1. ارسال به صورت هوایی
  2. حمل به صورت زمینی و ترکیبی
  3. ارسال به صورت دریایی

 

ارسال بار به دبی می تواند شامل بارهای ارسالی تجار جهت صادرات و اشخاص جهت حمل اثاثیه منزل باشد و ما این خدمات را با بهترین کیفیت ارائه می دهیم.

 

الوبار با داشتن سابقه سی ساله در زمینه باربری بین المللی به یکی از خبره ترین شرکت های ارسال بار به امارات و ارسال بار به دبی تبدیل گشته است و تمام تلاشش را می کند که رضایت مشتریان عزیز را جلب نماید.

 

ارسال بار به دبی
ارسال بار به دبی

 

مدارک لازم برای ارسال بار به دبی

 

دبی Dubai از زیبا ترین و در عین حال باشکوه ترین مقاصد گردشگری خاورمیانه در کشور امارات متحده عربی می باشد. این شهر زیبا و پرجمعیت هرساله مقصد بسیاری از گردشگران اروپایی ، آسیایی و حتی آمریکایی است. از بهترین فصل ها برای سفر به این کشور می توان به فصل زمستان اشاره کرد، چرا که به دلیل آب و هوای گرم و خشک، هوا در زمستان در این کشور لذت بخش است اما در فصول تابستان به دلیل گرمی زیاد از گشت و گذار در این کشور خسته می‌شوید و سفر زیاد برای شما لذت بخش نخواهد بود. خیلی از کسانی که قصد ارسال بار به دبی دارند می خواهند بدانند باید چه مدارکی داشته باشند تا بتوانند این کار را انجام بدهند.

مدارک های مورد نیاز برای ارسال بار به دبی شامل :

  1. اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  2. اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  3. آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی ، Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  4. پکینگ لیست

 

یکی از نکات مهم برای ارسال بار به دبی در روش هوایی این است که در بعضی مواقع حضور مسافر به هنگام بازرسی بار و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی است.

 

این نکته را هم بدانید که برای ارسال بار به آلمان هم داشتن همین مدارک الزامی می باشد

 

مدارک لازم برای ارسال بار به دبی
مدارک لازم برای ارسال بار به دبی

 

مراحل ارسال بار به دبی

 

مراحل ارسال بار به دبی شامل موارد زیر می باشند :

  1. مشاوره تخصصی
  2. تهیه لیست بسته بندی قبل از ارسال بار به دبی
  3. صدور بیمه نامه بین المللی رایگان برای ارسال بار به دبی
  4. ۳. بارگیری برای ارسال بار به دبی
  5.  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام حمل محموله هوایی
  6. تشریفات گمرکی
  7. ارسال بار به گمرک یا فرودگاه
  8. تحویل بار به هواپیمایی یا کشتیرانی
  9. تحویل بار به بندرگاه

 

ارسال بار به دبی با روش هوایی

 

ارسال بار به دبی به صورت هوایی یکی از جدید ترین روش های حمل بار به شمار می رود.

 

در این روش ارسال بار معایب و مزایایی وجود دارد که در ادامه مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد.

 

در حمل بار به دبی به روش هوایی باید کالای ارسالی به فرودگاه حمل گردد بدین منظور می توان به دو روش زیر حمل بار به فرودگاه را انجام داد:

 

  1. مشتری خود می تواند بار ارسالی به فرودگاه را حمل کند.
  2. ارسال بار به فرودگاه توسط کارکنان الوبار صورت خواهد گرفت.

 

در صورت انتخاب هر کدام از شرایط بالا پس از انتقال بار به فرودگاه کارکنان الوبار در فرودگاه حضور پیدا کرده و اقدامات لازم اداری را برای ارسال بار به دبی انجام خواهند داد.

 

بسته بندی بار در فرودگاه به وسیله جعبه های چوبی و نایلون های ضربه گیر توسط کارکنان الوبار انجام خواهد شد.

 

از مزایای ارسال بار به دبی با روش هوایی می توان به ارسال سریع بار و باربری ایمن اشاره کرد.

 

از معایب ارسال بار به دبی با روش هوایی می توان به هزینه بیشتر باربری نسبت به روش های دیگر اشاره کرد.

 

الوبار خدمات ارسال بار به عراق را هم همانند ارسال بار به دبی با روش هوایی برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

ارسال بار به دبی به صورت هوایی
ارسال بار به دبی به صورت هوایی

 

انجام سمپاشی در حمل بار به دبی با روش هوایی

 

در بسته بندی حمل بار به دبی با استفاده از روش هوایی ممکن است که از جعبه و پالت های چوبی استفاده شود به همین دلیل پس از پایان بسته بندی با استفاده از گاز و قرص های مخصوص سم پاشی انجام می شود.

 

این کار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محموله تا زمان رسیدن به مقصد انجام می شود و پس از آن ، گواهینامه ی معتبر صادر خواهد شد.

 

سمپاشی محموله به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن آفات در محموله صورت می گیرد و از این بابت نگرانی در مورد ارسال بار به دبی با استفاده از روش هوایی نداشته باشید.

حمل بار به دبی با روش دریایی

 

حمل بار به دبی از طریق دریا معمولا با ارسال کانتینر انجام می شود و ما این روش را هم در تمام روزهای هفته ارائه می دهیم.

 

ارسال بار به دبی می تواند به صورت جزئی یا کلی انجام گردد. بندر جبل علی یکی از بزرگ ترین بنادر جهان می باشد. نزدیک بودن این بندر با ایران باعث شده تا بتوان کشتی های زیادی از ایران به نقاط مختلف جهان ارسال گردد.

 

شرکت الوبار نیز به همین دلیل برای ارسال بار به دبی با توجه به نوع بار، حجم و وزن و تعداد بار ارسالی مشتری اقدام به بسته بندی اصولی و درست بار می کند. چرا که بخاطر ارسال بار با کانتیر نیاز به بسته بندی خاصی دارد.

 

پس از انجام اقدامات بسته بندی با توجه به نوع بار خودروی حمل بار تا بندرعباس مشخص می شود و ارسال بار تا بندر انجام می گردد. 

 

شرکت الوبار با سابقه چندین ساله در زمینه حمل بار به دبی آماده ارائه خدمات مناسب به شما با پایین ترین هزینه های باربری می باشد.

 

خدمات ارسال بار به روسیه هم با روش دریایی مثل ارسال بار به دبی توسط شرکت بین المللی الوبار انجام می شود.

 

حمل بار به دبی با روش دریایی
ارسال بار به دبی با روش دریایی

 

باربری به دبی با بیمه نامه بین المللی

 

یکی از مهم ترین اقدامات برای باربری به دبی انجام بیمه نامه معتبر می باشد. چرا که بار داشتن بیمه نامه معتبر با خیالی آسوده برای ارسال بار به دبی می توان اقدام کرد.

 

شرکت الوبار با در نظر گرفتن بیمه معتبر برای تمامی بارهای ارسالی شما در صورت بروز هرگونه حادثه ای در حمل هوایی اعم از سرقت، سقوط هواپیما و … و در باربری دریایی در صورت بروز هر حادثه ای چون واژگونی کشتی، سرقت، آب گرفتی و …. تمامی خسارت های وارده را جبران خواهد کرد.

 

باربری بین المللی الوبار به جز ارسال بار به دبی خدمات ارسال بار به فرانسه را هم با بیمه نامه بین المللی برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

هزینه ارسال بار به دبی 

 

شرکت بین المللی الوبار با ارائه پایین ترین هزینه های باربری به دبی در خدمت شما مشتریان عزیز خواهد بود. برای برآورد هزینه های ارسال بار به دبی باید به نکات زیر توجه کرد:

  • روش ارسال بار به دبی (دریایی – هوایی – ترکیبی)
  • نوع بار، تعداد و وزن بار
  • هزینه های باربری
  • هزینه های بیمه
  • تشریفات گمرکی
  • دریافت مجوزها
  • قیمت روز درهم (واحد پول دبی)

با مشخص شدن تمامی موارد ذکر شده در بالا مشاوران الوبار اقدام به برآورد هزینه های حمل بار به دبی کرده و آن را به اطلاع شما خواهند رساند.

 

قیمت فریت بار هوایی به دبی شامل هزینه های مربوط به بسته بندی ، حمل محموله تا فرودگاه امام خمینی ، هزینه های مربوط به بارگیری ، هزینه ‌دریافت مجوزها و تشریفات گمرکی می باشد. در روش هوایی ارسال بار به دبی ، وزن بار و نوع کالا ، بیش ترین تاثیر در افزایش و یا کاهش هزینه دارند.

 

هزینه حمل بار زمینی به دبی ، بستگی به نوع کالا و نوع ماشین باربری دارد ولی الوبار ، اصلا نگران هزینه نباشید چرا که تخفیفات ویژه ای را برای ارسال بار به دبی در نظر گرفته است.

 

ارائه مشاوره تخصصی برای ارسال بار به دبی

 

یکی از خدمات برتر الوبار ، نسبت به دیگر شرکت های بین المللی ، ارائه مشاوره تخصصی برای ارسال بار به دبی می باشد.

 

شما با مشاوره می توانید هزینه کمتری را برای ارسال بار به دبی پرداخت نمایید و مشاوره باعث می شود که انتخاب خوبی را انجام بدهید.

 

بر اساس نوع بار و ارزش آن مشاوران حرفه ای الوبار ، آن ها را بررسی کرده و توضیحات لازم را برای ارسال بار به دبی ارائه خواهند داد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره رایگان برای ارسال بار به دبی با ما تماس بگیرید.

 

از دیگر خدمات تخصصی الوبار به جز ارسال بار به دبی ، ارسال بار به ارمنستان و باربری به ترکیه می باشد.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

انتخاب شرکت معتبر و مناسب در حمل بار به دبی

 

انتخاب شرکت می تواند یکی از مهم ترین موارد برای حمل بار به دبی می باشد. با انتخاب یک شرکت معتبر و باسابقه می توانید اطمینان خاطر کامل در ارسال بار به دبی داشته باشید و همچنین پیش از انتخاب آن اطلاعات کامل درباره نحوه کار آن ها را حتما کسب نمایید.

 

داشتن یک پرسنل مجرب و حرفه ای ، مهم ترین قدم در ارسال بار به دبی می باشد و شما با انتخاب شرکت حمل و نقل بین المللی الوبار می توانید بهترین کیفیت را در ارسال بار به دبی تجربه کنید.

 

ثبت سفارش در جهت ارسال بار به دبی

 

برای ثبت سفارش در جهت ارسال بار به دبی شما مشتریان محترم می توانید با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و سفارشتان را انجام بدهید.

 

کارشناسان متخصص و حرفه ای شرکت بین المللی الوبار در خدمت شما مشتریان گرامی می باشند و همانطور که در بالا هم اشاره کردیم به شما مشاوره رایگان برای ارسال بار به دبی هدیه می دهند.

 

شرکت الوبار آماده ارائه خدمات ارسال بار به دبی با پایین ترین هزینه های باربری می باشد و خدمات خود را با تخفیف ویژه به شما مشتریان محترم ارائه می دهد.

 

ارسال بار به دبی را با شرکت بین المللی الوبار تجربه نمایید و دیگر نگران بارهای با ارزشتان نباشید چرا که ما بارهایتان صحیح و سالم تحویلتان می دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید