ارسال بار به عراق

ارسال بار به عراق با مشاوره رایگان + تخفیف

حمل بار به عراق با کمترین هزینه

 

برای ارسال بار به عراق به صورت زمینی از دو روش مستقیم و غیر مستقیم ( ترانشیپ )استفاده می شود در روش مستقیم بار در مقصد مورد نظر افراد در کشور عراق ارسال و در روش غیر مستقیم بار تا مرز ایران و عراق ارسال می شود. 

 

اگر برای حمل بار به عراق به روش مستقیم محدودیت های وجود داشت فقط نامه های رسمی نهادهای مسئول از جمله گمرک می تواند راهگشای باشد ما در ادامه به توضیح بیش تر آن می پردازیم. 

ارسال بار به عراق از تخصص های شرکت بین المللی الوبار می باشد که تا زمانی که مرزهای کشور باز باشد با بهترین کیفیت آن را انجام می دهد.

 

الوبار آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز در تمام روزهای هفته با تخفیف ویژه می برای ارسال بار به عراق می باشد و ما در ادامه به توضیح خدماتمان می پردازیم پس با ما همراه باشید.

 

ارسال بار به عراق در تمام روز های هفته

 

ما حمل بار به عراق را با انواع کامیون ها و تریلی های ترانزیت انجام می دهیم که ماشین های مناسبی برای این کار می باشند و مجهزترین آن ها را در ارائه می دهیم.

 

خدمات ارسال بار به عراق توسط شرکت ما در تمام روز های هفته به صورت زمینی و هوایی می باشد ولی اکثر افراد حمل بار به صورت زمینی را ترجیح می دهند که دلیل آن هم قیمت می باشد.

 

توجه داشته باشید که هزینه های حمل بار در داخل و خارج کشور دارای تفاوت هایی هستند اما ما ارزان ترین هزینه را برای ارسال بار به عراق به شما مشتریان گرامی ارائه می دهیم.

 

ما خدماتی همچون مشاوره به صورت رایگان را هم برای ارسال بار به عراق در تمام روزهای هفته انجام می دهیم تا شما انتخاب خوب و مناسبی را انجام بدهید و اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

 

شرکت بین المللی الوبار برای حمل بار به عراق تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته است و با شرکت ما نگرانی در مورد قیمت باربری به عراق نداشته باشید.

 

ما علاوه بر ارسال بار به عراق، ارسال بار به ترکیه را هم انجام می دهیم و خدمات شرکت الوبار به صورت گسترده می باشد.

 

ارسال بار به عراق
ارسال بار به عراق

ارسال بار به عراق به صورت زمینی

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات ارسال بار به عراق را به صورت زمینی در تمام روزهای هفته انجام می دهیم.

 

ماشین های ما مرز مهران و دیگر مرزها بارهایتان را حمل می کنند و بعد از آن با ماشین کشور عراق ادامه باربری را نیز انجام می دهیم.

 

به خاطر کرایه، اکثر مشتریان حمل بار به عراق را به صورت زمینی دوست دارند انجام بشود و ما در کمترین زمان این کار را نیز انجام می دهیم.

 

ارسال بار به عراق به صورت زمینی را به شرکت بین المللی ما بسپارید تا در کمترین زمان بارتان را در مقصد مورد نظرتان دریافت نمایید.

 

شرکت ما ارسال بار به عراق به صورت زمینی را با ارزانترین قیمت به شما عزیزان ارائه می دهد چرا که ما هدفمان این است برای ارسال بار به خارج رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

 

شرکت بین المللی الوبار برای ارسال بار به عراق ماشین های مجهزی را در نظر گرفته است و کامیونت های مسقف و تریلی های ترانزیت را به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد.

 

حمل بار به عراق به صورت زمینی را با شرکت بین المللی تجربه کنید چرا که ما متخصص ارسال بار به عراق می باشیم و بارهایتان را سالم در اختیارتان قرار می دهیم.

 

حمل بار به عراق به صورت زمینی
حمل بار به عراق به صورت زمینی

ارسال بار به عراق با استفاده از روش فول تراک

 

در روش ارسال بار به عراق به صورت فول تراک یک کامیونت یا تریلی ترانزیت در اختیارتان قرار می گیرد و شما می توانید کل کامیون را بار کنید.

 

خیلی از شرکت ها هستند که خدمات حمل بار به عراق را به صورت فول تراک ارائه می دهند اما بارها و کالاها را در کنار دیگر کامیون ها قرار می دهند که باید خیلی دقت کنید شرکتی را انتخاب کنید سرتان را در جهت ارسال بار به عراق کلاه نگذارد.

 

روش ارسال بار به عراق به صورت فول تراک همان روش دربستی می باشد که ما در ادامه به توضیح خدماتمان به صورت دربستی می پردازیم.

ارسال بار به عراق از تمام نقاط ایران

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات ارسال بار به عراق را از تمام نقاط ایران در کوتاه ترین زمان انجام می دهد.

 

ما از تمام نقاط کشور خدمات ارسال به عراق را ارائه می دهیم و شما از هر نقطه ای که بخواهید بارگیری را انجام می دهیم.

 

ارسال بار به عراق از تهران ، ارسال بار به عراق از تبریز ، باربری به عراق از اصفهان ، ارسال بار به عراق از مشهد ، حمل بار به عراق از شیراز ارسال بار به عراق از کرمانشاه 

 

ارسال بار به عراق را به شرکت معتبر و مطمئن ما بسپارید و ما خدمات حمل بار به عراق را از تمام نقاط ایران با کمترین هزینه انجام می دهیم

 

ارسال بار به عراق از تمام نقاط ایران - محموله آجر توسط الوبار به موصل عراق
ارسال بار به عراق از تمام نقاط ایران – محموله آجر توسط الوبار به موصل عراق

بیمه نامه بین المللی در باربری به عراق

 

حمل بار به عراق بدون داشتن بیمه یک ریسک بسیار بزرگ است و ارسال بار به عراق را به شرکت هایی بسپارید که بیمه نامه بین المللی ارائه بدهند.

 

در باربری به عراق به یک بیمه نامه بین المللی احتیاج دارد چرا که در حمل بار هیچ تضمینی برای وقوع حوادث طبیعی وجود ندارد.

 

هزینه بیمه به نوع بار و ارزش آن بستگی دارد اما ما با کمترین هزینه بین نامه بین المللی را ارائه می دهیم تا هیچ نگرانی شما مشتریان گرامی برای ارسال بار به عراق نداشته باشید.

 

بیمه نامه بین المللی شرکت ما اگر در حین حمل بار به عراق اتفاقاتی مثل : آتش سوزی ، تصادف ، سرقت ، عوامل طبیعی و عوامل غیر طبیعی رخ بدهد آن را جبران می نماید پس با بیمه نامه ما نگران بارهایتان نباشید.

 

ارائه مشاوره رایگان در ارسال بار به عراق

 

کارشناسان و مشاورانی که در شرکت باربری ما وجود دارند از حرفه ای ترین افراد متخصص در مشاوره برای باربری به عراق هستند.

 

لازم است که در ارسال بار به عراق شما هر آنچه که برایتان مهم است را از کارشناسان بپرسید.

 

در عوض کارشناسان ما نیز شما را به طور کامل با روند کار آشنا خواهند کرد و این راه یک روش مطمئن برای اطمینان شما به نوع کار ما برای ارسال بار به عراق است.

 

حمل بار به عراق با توجه به سوابق بالای شرکت ما و تسلط کافی مشاوران در بهترین روش انجام می شود.

 

شما می توانید برای دریافت مشاوره برای ارسال بار به عراق با ما تماس بگیرید و آن را به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

 حمل بار به عراق با قیمت ارزان و کیفیت مناسب

 

قبل از ارسال بار به عراق در نظر داشته باشید که شرکت انتخابی باید معتبر باشد.

 

باید از سابقه ی باربری آن به خارج از کشور مطمئن شوید و این کار برای جلوگیری از صدمه دیدن بار شما توصیه می شود.

 

مهمترین نکته در شرکتی که برای ارسال بار به عراق باید در نظر داشته باشید این است که علاوه بر این که با قیمت ارزان خدمات ارائه می دهند آیا از کیفیت خوب و مناسب نیز برخوردار هستند یا خیر و در غیر این صورت و اعتماد به هر شرکت ممکن است خسارت های جبران ناپذیری به وجود آید.

 

شرکت بین المللی الوبار دارای آمادگی بسیار کامل برای حمل بار به عراق با کیفیت خوب و مناسب به همراه کمترین هزینه می باشد.

 

شرکت بین المللی الوبار متخصص ارسال بار به عراق می باشد و خدمات خود را به صورت شبانه روزی با کمترین هزینه ارائه می دهد و متخصص باربری بین المللی می باشد.

 

 حمل بار به عراق با قیمت ارزان و کیفیت مناسب
 حمل بار به عراق با قیمت ارزان و کیفیت مناسب

 

باربری به عراق به صورت هوایی

 

در بالا به این اشاره کردیم که اکثر مشتریان حمل بار به عراق را به صورت زمینی انجام می دهند.

 

دلیل این کار هم این است که هزینه کمتری ارسال بار به عراق به صورت زمینی نسبت به هوایی دارد.

 

قیمت از مهمترین عامل برای افراد می باشد اما با ما نه نگران قیمت باشید و نه کیفیت چرا که ما خدماتمان را با ارزان ترین قیمت و با کیفیت خوب و مناسب در جهت ارسال بار به عراق چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی انجام می دهیم.

 

در ارسال بار به عراق به صورت هوایی به دلیل این که بار بر اساس وزن و حجم محاسبه می شود باعث افزایش قیمت می شود اما با شرکت ما اصلا نگران قیمت نباشید و این کار را به شرکت ما واگذار نمایید.

 

خدمات ارسال بار به عراق به صورت هوایی را با شرکت بین المللی الوبار تجربه کنید و در کوتاه ترین زمان بار و کالاهایتان را دریافت نمایید.

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات ارسال بار به امارات را هم با روش هوایی همانند حمل بار به عراق انجام می دهد.

 

باربری به عراق
باربری به عراق به صورت هوایی

 

بسته بندی در ارسال بار به عراق چگونه انجام می شود؟

 

خیلی از مشتریان می خواهند بدانند که بسته بندی برای حمل بار به خارج از کشور و ارسال بار به عراق چگونه انجام می شود و شرکت بین المللی الوبار این کار را چگونه انجام می دهد؟

 

توجه داشته باشید که بارها باید به طور کاملا استاندارد برای حمل بار به عراق بسته بندی شوند چنانچه این کار توسط خود مشتری انجام شود امکان ایجاد خسارت بسیار بالا است.

 

در ارسال بار به عراق باید به مطمئن ترین روش ممکن بسته بندی شوند این بسته بندی باید به گونه ای باشد که هنگام قرار گرفتن بارها روی یکدیگر فشاری که وارد می شود باعث خرابی نشود.

 

این کار باید قبل از حرکت ارسال بار به عراق به طور دقیق باید چک شوند تا شما مطمئن شوید کالا به طور مناسب روی یکدیگر قرار گرفته اند.

 

شرکت بین المللی الوبار از جعبه های سفارشی، نایلون های حباب دارو جعبه های چوبی برای این کار استفاده می کند و خدمات بسته بندی را به صورت اصولی در جهت ارسال بار به عراق انجام می دهد.

 

خدمات بسته بندی ارسال بار به عراق را به شرکت بین المللی الوبار بسپارید و اصلا نگرانی نداشته باشید چرا که ما با بهترین کیفیت بارهایتان را بسته بندی می کنیم.

 

اطمینان به بسته بندی در ارسال بار به عراق
اطمینان به بسته بندی در ارسال بار به عراق

نکات مهم در ارسال بار به عراق

 

توجه داشته باشید که برخی موارد مانند مشروبات الکلی حمل آن غیرقانونی و کشور عراق آن را نمی پذیرد و باید با توجه به لیست بارهای مجاز حمل و نقل انجام شود.

 

شرکت های بین المللی باید بیمه نامه بین المللی را برای حمل بار به عراق به مشتریان خود ارائه بدهند و گرنه به شرکتی که بیمه نامه بین المللی ارائه نمی دهد اصلا اعتماد نکنید.

 

راننده ای که اختیار کامیونت و تریلی های ترانزیت را بر عهده دارد باید تسلط کافی روی جاده ها داشته باشد و شرکت ما رانندگان حرفه ای و آشنا به جاده را برای ارسال بار به عراق در اختیارتان قرار می دهد و باید کوتاه ترین و امن ترین راه برای حمل بار به عراق انتخاب شود.

 

شرکت ما مجهزترین کامیونت ها و تریلی های ترانزیت را باید برای حمل بار بین المللی و ارسال بار به عراق در نظر گرفته شود.

 

شرکت بین المللی الوبار قادر است خدمات بین المللی خود را به بهترین نحو و رعایت موارد فوق و قوانین در جهت ارسال بار به عراق انجام دهد.

 

و برای اطلاع از بارهای ممنوعه برای حمل بار به عراق با شرکت ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

 

از دیگر خدمات تخصصی الوبار به جز ارسال بار به عراق می توان به ارسال بار به قطر و ارسال بار به بحرین اشاره کرد.

 

محموله آجر توسط الوبار به موصل عراق
محموله آجر توسط الوبار به موصل عراق

باربری به عراق به صورت دربستی

 

شرکت بین المللی خدمات حمل بار به عراق را به صورت دربستی در تمام روزهای هفته انجام می دهد.

 

ما ارسال بار به عراق را از تمام نقاط ایران به صورت دربستی انجام می دهیم و برای باربری به عراق به صورت دربستی تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته ایم.

 

با شرکت بین المللی الوبار نگران هزینه ارسال بار به عراق به صورت دربستی نباشید و ما با کمترین هزینه بدون این که بارهایتان آسیب ببیند در سریع ترین زمان به دستتان می رسانیم.

 

باربری به عراق به صورت دربستی را از شرکت بین المللی الوبار بخواهید و بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت را با ما تجربه نمایید.

 

محموله آجر توسط الوبار به موصل عراق
محموله آجر توسط الوبار به موصل عراق

ارسال بار به عراق با تریلی ترانزیت

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات حمل بار به عراق را با تریلی های ترانزیت به صورت زمینی انجام می دهد.

 

برای ارسال بار به عراق با تریلی ترانزیت دو راه وجود دارد : 

یکی از راه ها این است که ما بارهایتان را با تریلی ترانزیت از ایران به مرز ایران و عراق حمل کنیم و بقیه کارها را برای ارسال بار به عراق خودتان آنجا انجام بدهید.

 

راه دوم برای ارسال بار به عراق با تریلی ترانزیت این است که صفر تا صد کار را ما انجام بدهیم.

 

از تریلی های ترانزیت برای حمل بارهای حساس استفاده می شود و بیش ترین کاربرد را این نوع تریلی ها دارد.

 

ارسال بار به عراق با تریلی ترانزیت را به شرکت ما بسپارید و منتظر دریافت بارهایتان به صورت سالم باشید.

 

به جز ارسال بار به عراق ، خدمات ارسال بار به ارمنستان هم با تریلی ترانزیت امکان پذیر می باشد.

 

ارسال بار به عراق با تریلی ترانزیت
ارسال بار به عراق با تریلی ترانزیت

 

ثبت سفارش ارسال بار به عراق

 

شما می توانید برای حمل بار به عراق با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید و سفارش خودتان را نیز انجام بدهید.

 

کارشناسان بین المللی الوبار در تمام روزهای هفته آماده خدمات رسانی برای ارسال بار به عراق می باشند.

 

ما قبل از این که بخواهیم سفارش شما مشتریان گرامی را برای ارسال بار به عراق ثبت نماییم مشاوره آن هم به صورت رایگان نیز ارائه می دهیم.

 

ارسال بار به عراق را با شرکت بین المللی الوبار تجربه کنید و از خدمات ویژه ما بهره مند بشوید شرکت بین المللی الوبار آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی در تمام روزهای هفته می باشد و بهترین کیفیت را به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد.

 

الوبار خدمات ارسال بار به عراق را با تخفیف های بسیار ویژه به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد و تمام تلاش خود را می کند که رضایت همه مشتریان محترم را جلب نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید