ارسال بار به اسکندرون

ارسال بار به اسکندرون

حمل کالا به اسکندرون در کمترین زمان

 

حمل کالا به اسکندرون در کمترین زمان ممکن با تخفیف ویژه توسط باربری بین المللی الوبار انجام می شود و الوبار خدمات به خارج از کشور و ارسال بار به اسکندرون را در تمام روزهای هفته انجام می دهد.

 

 

ارسال بار به اسکندرون از تخصص های باربری الوبار می باشد و در ادامه به توضیح خدماتمان می پردازیم پس با ما همراه باشید.

 

 

برای باربری به ترکیه لازم است که شرکتی را انتخاب نمایید که تخصص در این زمینه را داشته باشد و بتواند بارها را سالم در شهر اسکندرون برساند.

 

 

باربری بین المللی الوبار با داشتن سال ها تجربه و سابقه در زمینه ارسال بار به اسکندرون آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

 

 

ما با ارائه بیمه نامه بین المللی معتبر برای ارسال بار به اسکندرون نگرانی مشتریان را برطرف می نماییم و بیمه نامه الوبار تا سقف 500 میلیون تومان به صورت رایگان بار و کالاها را بیمه می کند.

 

 

از دیگر خدمات باربری الوبار مشاوره رایگان برای حمل بار به اسکندرون می باشد و با مشاوره تمام نکات را به همه مشتریان می گویند و مشاوران بین المللی الوبار آماده پاسخ گویی به تمام سوالات می باشند.

 

 

برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد ارسال بار به اسکندرون با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات خیلی بیش تری را دریافت نمایید.

 

حمل کالا به اسکندرون در کمترین زمان
حمل کالا به اسکندرون در کمترین زمان

 

 

روش های ارسال بار به اسکندرون چیست ؟

 

برای ارسال بار به اسکندرون الوبار از دو طریق این کار را انجام می دهد و این روش ها شامل موارد زیر می باشند :

 

 

  • حمل بار به صورت زمینی
  • حمل بار به صورت هوایی

 

 

شما مشتریان محترم می توانید با استفاده از این دو روش بارها و کالاهایتان را به الوبار بسپارید و دیگر نگرانی در مورد ارسال بار به اسکندرون نداشته باشید.

 

 

ارسال بار به اسکندرون
ارسال بار به اسکندرون

 

باربری با بیمه نامه بین المللی به اسکندرون

 

بیمه نامه بین المللی از مواردی بسیار مهم و ضروری می باشد چرا که به خاطر مسافتی وجود دارد ممکن است حوادثی هنگام ارسال بار به اسکندرون رخ بدهد باعث بشود بارها و آسیب ببیند.

 

 

بیمه نامه ای که الوبار برای ارسال بار به اسکندرون ارائه می دهد تحت پوشش بیمه نامه آسیا می باشد و تا سقف 500 میلیون تومان به صورت رایگان بارها و کالاها را بیمه می کند.

 

 

باربری با بیمه نامه بین المللی به اسکندرون را از باربری الوبار بخواهید و دیگر نگرانی نداشته باشید و اگر مشکلی پیش بیاید بیمه نامه ما تمام هزینه خسارات را پرداخت می کند.

 

 

شرکت بین المللی الوبار برای ارسال بار به سلوکیه هم مانند ارسال بار به اسکندرون بیمه رایگان تا سقف 500 میلیون نیز صادر می کند.

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به اسکندرون چیست ؟

 

برای حمل بار به اسکندرون یک سری مدارک مورد نیاز می باشد و داشتن آن ها مورد نیاز می باشد و این مدارک شامل :

 

  • کیملیک
  • پکینگ لیست
  • اصل پاسپورت
  • اصل شناسنامه و اصل کارت ملی

 

کیملیک همان کارت اقامت در ترکیه می باشد و داشتن آن برای ترخیص کالاها از گمرک الزامی می باشد و برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد مدارک های مورد نیاز در جهت ارسال بار به اسکندرون با کارشناسان الوبار تماس بگیرید.

 

 

حمل بار به اسکندرون با استفاده از روش زمینی

 

 

در بالا به روش های حمل بار به اسکندرون اشاره کردیم که یکی از روش ها حمل به صورت زمینی می باشد که بیش ترین کاربرد را دارد.

 

یکی از دلایلی که مشتریان محترم روش زمینی را برای ارسال بار به اسکندرون انتخاب می کنند فقط به خاطر قیمت می باشد و الوبار خدمات زمینی را در تمام روزهای هفته انجام می دهد.

 

باربری بین المللی الوبار دو نوع ماشین کامیونت مسقف و تریلی ترانزیت برای ارسال بار به اسکندرون به صورت زمینی در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد..

 

با باربری بین المللی الوبار دیگر نگران بار و کالاهایتان نباشید و آن ها را سالم در مقصد مورد نظرتان دریافت نمایید.

 

 

حمل به صورت خرده بار و فول تراک

 

الوبار حمل بار و کالا را هم به صورت خرده بار و هم به صورت فول تراک انجام می دهد و انتخاب این دو روش برای ارسال بار به اسکندرون بستگی به وزن و حجم بارهای مشتریان گرامی می باشد.

 

در روش فول تراک تمام بار و کالاها را در یک تریلی یا کامیون قرار می دهند و بارهای دیگری در کنار آن ها قرار نمی گیرید اما در روش خرده بار بارها و کالاها را در کنار دیگر بارها قرار می گیرد.

 

الوبار ارسال بار به اسکندرون را هم به صورت خرده بار و هم به صورت فول تراک با تخفیف های بسیار ویژه و کمترین هزینه به صورت زمینی انجام می دهد و خدمات ارسال بار به استانبول را هم به همین دو صورت با کمترین قیمت به روش زمینی انجام می دهد.

 

حمل بار به اسکندرون به صورت زمینی
حمل بار به اسکندرون به صورت زمینی

 

هزینه ارسال بار به اسکندرون چقدر است ؟

 

هزینه ارسال بار به اسکندرون به عوامل های بسیار مختلفی بستگی دارد که این عوامل ها شامل :

 

  • نوع روش ارسال بار ( زمینی – هوایی )
  • بیمه نامه بین المللی
  • طول مسافت
  • وزن بار و حجم بار ( خرده بار – فول تراک )

 

این عوامل ها برای هزینه حمل بار به اسکندرون تاثیر گذار می باشد و باعث می شود که هزینه همواره در حال متغیر باشد.

 

اما با الوبار اصلا نگران هزینه ارسال بار به اسکندرون نباشید و با خیال راحت بار و کالاهایتان را به ما بسپارید و ارزانترین قیمت را با ما تجربه نمایید.

 

برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد هزینه ارسال بار به اسکندرون با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید و الوبار به جز اسکندرون خدمات ارسال بار به آنتالیا را هم با تخفیف ویژه انجام می دهد.

 

 

مشاوره رایگان در جهت ارسال بار به اسکندرون

 

خدمات مشاوره الوبار برای باربری به اسکندرون در تمام روزهای هفته می باشد و همه افراد می توانند به صورت رایگان از باربری الوبار مشاوره بگیرند.

 

مشاوران و کارشناسان الوبار در خدمت شما مشتریان گرامی برای ارسال بار به اسکندرون می باشند و تمام اطلاعات لازم را به شما می دهند و پاسخ گوی تمام سوالات هستند.

 

 

برای دریافت مشاوره رایگان در جهت ارسال بار به اسکندرون با کارشناسان و مشاوران بین المللی الوبار تماس بگیرید.

 

 

ما سعی کردیم به تمام موارد در مورد ارسال بار به اسکندرون اشاره کنیم و با انتخاب ما از بیمه رایگان 500 میلیونی و تخفیف ویژه بهره مند بشوید.

 

 

مقالات دیگر :

ارسال بار به ازمیر

ارسال بار به آدانا

ارسال بار به آلانیا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید