ارسال بار به سلوکیه

ارسال بار به سلوکیه

حمل بار به سلوکیه

 

الوبار ارسال بار به سلوکیه را با تخفیف ویژه ، حمل بار به سلوکیه را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد و تمام هدف باربری بین المللی الوبار این است که رضایت مشتریان محترم را بدست بیاورید.

 

ارسال بار به سلوکیه از تخصص های شرکت بین المللی الوبار می باشد و به دو روش این کار را نیز انجام می دهد که شامل :

 

ارسال بار به سلوکیه با روش زمینی ، ارسال بار به سلوکیه با روش هوایی

 

باربری الوبار برای تمام خدمات خود مخصوصا ارسال بار به سلوکیه را با بیمه نامه بین المللی انجام می دهد و با بیمه کردن تمام بار و کالاها نگرانی مشتریان محترم را برطرف می نماید و بیمه نامه ای که شرکت الوبار ارائه می دهد بیمه نامه آسیا می باشد و تا سقف 500 میلیون تومان به صورت رایگان بارها را بیمه می کند.

 

مشتریان گرامی می توانند به صورت همه روزه برای ارسال بار به سلوکیه از باربری الوبار مشاوره به صورت رایگان بگیرند و هر اطلاعاتی را که نیاز را دارند را بدست بیاورند.

 

الوبار متخصص باربری به سلوکیه می باشد و خدمات باربری به ترکیه را با تخفیف ویژه انجام می دهد پس با الوبار دیگر نگران هزینه ارسال بار به سلوکیه نباشید و در ادامه به مدارک های مورد نیاز و موارد ممنوعه می پردازیم.

 

ارسال بار به سلوکیه با تخفیف ویژه
ارسال بار به سلوکیه با تخفیف ویژه

 

مدارک های مورد نیاز برای ارسال بار به سلوکیه

 

برای ارسال بار به سلوکیه داشتن یک سری مدارک ها الزامی می باشد و نداشتن آن مشکلاتی را به وجود می آورد که این مدارک شامل موارد زیر می باشند :

 

  • پکینگ لیست
  • کیملیک
  • اصل پاسپورت
  • اصل کارت ملی
  • اصل شناسنامه

 

این مدارک ها برای ارسال بار به سلوکیه مورد نیاز می باشد و برای کسب اطلاعات بیش تر و دقیق تر در مورد مدارک ارسال بار به سلوکیه با کارشناسان شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید.

 

ارسال بار به سلوکیه با روش زمینی

 

در روش ارسال بار به سلوکیه با روش زمینی شرکت بین المللی الوبار ماشین هایی همچون کامیونت مسقف و تریلی های ترانزیت را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

 

در روش زمینی شرکت الوبار بار و کالاهایتان را از تمام نقاط ایران حمل سپس به مرز ترکیه و شهر سلوکیه حمل می کند.

 

اکثر افراد و مشتریان محترم ارسال بار به سلوکیه را به روش زمینی انتخاب می کنند که دلیل آن هم قیمت می باشد.

 

حمل بار به سلوکیه به صورت زمینی را با الوبار متخصص در این زمینه تجربه نمایید و باربری الوبار برای روش زمینی ارسال بار به سلوکیه، تخفیف های بسیار ویژه ای را در نظر گرفته است و خدمات باربری به استانبول را هم همانند سلوکیه به صورت زمینی با ارزانترین قیمت ارائه می دهد.

 

باربری به صورت فول تراک

 

یکی از روش هایی که الوبار برای حمل بار به سلوکیه به صورت زمینی ارائه می دهد حمل به صورت فول تراک می باشد.

 

ارسال بار به سلوکیه با روش فول تراک به این معنا می باشد بار و کالاهای مشتریان گرامی در کنار دیگر بارها قرار داده نمی شود.

 

باربری بین المللی الوبار ارسال بار به سلوکیه را به صورت فول تراک یا همان دربستی به صورت همه روزه انجام می دهد.

 

خیلی از شرکت های باربری هستند که به نام ارسال بار به سلوکیه با روش فول تراک بار و کالاهای مشتریان را از آن ها می گیرند اما در کنار دیگر بارها قرار می دهند پس خیلی مواظب باشید که گول این گونه باربری ها را نخورید.

 

ارسال بار به سلوکیه با روش زمینی
ارسال بار به سلوکیه با روش زمینی

 

موارد ممنوعه باربری به سلوکیه چیست ؟

 

برای باربری به سلوکیه، بار و کالاهایی هستند که نمی توان آن ها را حمل کرد چرا که جزء بارهای ممنوعه می باشند.

 

بار و کالاهای ممنوعه شامل :

  • مواد بهداشتی
  • لوازم های آرایشی
  • موارد خوراکی
  • دخانیات و تنباکو
  • عرقیجات و ترشیجات

 

این گونه بارها و کالاها ممنوعه می باشند و از موارد ممنوعه ارسال بار به سلوکیه می باشد و برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد بارهای ممنوعه ارسال بار به سلوکیه با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید.

 

ارسال بار به سلوکیه با بیمه نامه بین المللی

 

برای حمل بار به سلوکیه بیمه نامه بین المللی یکی از مهمترین موارد می باشد چرا که ممکن است در حین مسیر حوادث های رخ بدهد که باعث آسیب دیدگی بار و کالاها بشود.

 

حوادث هایی که ممکن است هنگام ارسال بار به سلوکیه رخ بدهد شامل : سرقت، آب زدگی، عوامل طبیعی و عوامل های غیر طبیعی می باشد.

 

باربری بین المللی الوبار برای ارسال بار به سلوکیه و حتی ارسال بار به آنکارا بیمه نامه بین المللی تحت پوشش بیمه نامه آسیا ارائه می دهد و تا سقف 500 میلیون تومان به صورت رایگان بار و کالاها را بیمه می کند.

 

با بیمه نامه بین المللی الوبار دیگر نگران ارسال بار به سلوکیه نباشید و با خیال راحت بار و کالاهایتان را به ما بسپارید و اگر مشکلی پیش بیاید بیمه نامه الوبار آن را جبران می کند.

 

ارسال بار به سلوکیه با بیمه نامه بین المللی
ارسال بار به سلوکیه با بیمه نامه بین المللی

 

حمل بار به صورت هوایی به سلوکیه

 

از دیگر روش های حمل بار به سلوکیه روش هوایی می باشد که الوبار آن را در تمام روزهای هفته چه به صورت خرده بار و چه به صورت فول تراک انجام می دهد.

 

در روش هوایی هزینه را بر اساس وزن و حجم بار محاسبه می کنند که همین باعث می شود هزینه ارسال بار به سلوکیه زیاد بشود.

 

از مزیت هایی که حمل بار به صورت هوایی به سلوکیه دارد این است بارها و کالاها در سریع ترین زمان به دست مشتریان می رسد.

 

الوبار خدمات ارسال بار به سلوکیه به صورت هوایی را در کمترین زمان از تمام فرودگاه های کشور انجام می دهد و خدمات باربری به آنتالیا را هم به صورت هوایی انجام می دهد.

 

ارسال بار به سلوکیه با مشاوره به صورت رایگان

 

شرکت بین المللی الوبار در تمام روزهای هفته ارسال بار به سلوکیه را با مشاوره به صورت رایگان ارائه می دهد و مشاوران الوبار در خدمت تمام مشتریان گرامی می باشند.

 

مشاوران الوبار تمام اطلاعات در مورد حمل بار به سلوکیه را در اختیار تمام افراد قرار می دهند و به بهترین شکل آن ها را راهنمایی می کنند.

 

مشاوره خوب نه تنها باعث می شود که تمام اطلاعات را بدست بیاورید بلکه باعث کاهش هزینه باربری به سلوکیه هم می شود.

 

برای دریافت مشاوره به صورت رایگان در جهت ارسال بار به سلوکیه با مشاوران بین المللی شرکت الوبار تماس بگیرید و هر سوالی دارید را از آن ها بپرسید.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

ارسال بار به سلوکیه را به باربری بین المللی الوبار بسپارید و بارهایتان را سالم در مقصد مورد نظرتان دریافت نمایید و از تخفیف های ویژه الوبار بهره مند بشود.

 

الوبار باربری به سلوکیه را با بیمه نامه بین المللی معتبر و رایگان تحت پوشش بیمه نامه آسیا ارائه می دهد و با شرکت الوبار نگران بارهایتان دیگر نباشید.

 

مقالات دیگر :

باربری مشهد به ترکیه

ارسال بار به ازمیر

ارسال بار به کوش آداسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید