ارسال بار به مسکو

ارسال بار به مسکو با بیمه بین المللی

حمل بار و کالا به مسکو

 

ارسال بار به مسکو با کمترین هزینه به صورت تخصصی توسط شرکت بین المللی الوبار انجام می شود. الوبار برای حمل بار و کالا به مسکو تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته است تا مشتریان گرامی کمترین هزینه را پرداخت نمایند.

 

با استفاده از دو روش می توان ارسال بار به مسکو را انجام داد :

  1. ارسال به صورت هوایی
  2. حمل به صورت زمینی

 

نکته بسیار مهم : شما مشتریان محترم باید برای ارسال بار به مسکو ، باید فرم اظهارنامه گمرکی را با تمام جزئیات محتویات بسته خود تکمیل نمایید. اگر تخصصی در این زمینه ندارید ، بهتر است از شرکت باسابقه الوبار کمک بگیرید.

 

برای ارسال بار به مسکو ، باربری بین المللی الوبار ، بیمه نامه بین المللی رایگان تا سقف 500 میلیون تومان ارائه می دهد و با بیمه نامه اگر مشکلی پیش بیاید تمام هزینه های خسارات پرداخت می شود.

 

ارائه مشاوره تخصصی توسط الوبار برای ارسال بار به مسکو در تمام روزهای هفته انجام می شود و مشاوران حرفه ای الوبار به صورت صفر تا صد تمام اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهند.

 

مدارک لازم برای ارسال بار به مسکو

 

شهر مسکو قلب پایتخت روسیه و بزرگ ترین شهر در قاره اروپا می باشد که نقش مهم و اساسی در توسعه این کشور و جهان داشته است. بناها و معماری های زمان امپراتوری روسیه هنوز در شهر باقی مانده اند که بازسازی های بسیاری روی آن ها صورت گرفته است و به شهر مدرن اروپایی به سبک روسی تبدیل شده است.

برای ارسال بار به مسکو و ارسال بار به روسیه ، داشتن یک سری مدارک الزامی می باشد که این مدارک شامل :

  1. اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  2. اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  3. آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی ، Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  4. پکینگ لیست

 

یکی از نکات مهم برای ارسال بار به مسکو در روش هوایی این است که در بعضی مواقع حضور مسافر به هنگام بازرسی بار و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی می باشد.

 

مراحل ارسال بار به مسکو

 

مراحل ارسال بار به مسکو شامل موارد زیر می باشند :

  1. مشاوره تخصصی
  2. تهیه لیست بسته بندی قبل از ارسال بار به مسکو
  3. صدور بیمه نامه بین المللی رایگان برای ارسال بار به مسکو
  4.  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام حمل محموله هوایی
  5. تشریفات گمرکی
  6. ارسال بار به گمرک یا فرودگاه
  7. تحویل بار به هواپیمایی یا باربری زمینی و دریایی

 

خدمات ارسال بار به استانبول هم همانند ارسال بار به مسکو توسط شرکت متخصص الوبار انجام می شود.

 

مراحل ارسال بار به مسکو
مراحل ارسال بار به مسکو

 

خصوصیات یک شرکت معتبر برای حمل بار به مسکو

 

خصوصیات شرکت بین المللی معتبر برای حمل بار به مسکو شامل موارد زیر می باشند :

 

  1. مشاوره حرفه ای و تخصصی برای ارسال بار به مسکو
  2. بیمه نامه معتبر بین المللی در جهت ارسال بار به مسکو
  3. ارائه انواع کامیون و تریلی ترانزیت برای حمل بار زمینی به مسکو

 
باربری بین المللی الوبار تمام سعی خود را می کند از به وجود آمدن هرگونه هزینه ی اضافه برای مشتریان هنگام حمل بار به مسکو خودداری کند و ارسال بار به مسکو را با کمترین هزینه برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.
 
در باربری بین المللی الوبار ، کارشناسانی حضور دارند که دارای سابقه کار بالایی هستند ، همین سابقه کار باعث شده که بتوانند بسیاری از مسائل مهم را برای شما در جهت ارسال بار به مسکو بیان کنند.

 

خصوصیات یک شرکت معتبر برای حمل بار به مسکو
خصوصیات یک شرکت معتبر برای حمل بار به مسکو

 

هزینه ارسال بار به مسکو

 

هزینه ارسال بار به مسکو را نمی توان به طور دقیق اعلام کرد ، چرا که عوامل مختلفی وجود دارد که بر قیمت حمل بار به مسکو تاثیر می گذارد.

 

عوامل تاثیر گذار بر هزینه ارسال بار به مسکو عبارتند از :

  1. نوع محموله
  2. وزن بار
  3. شهر مقصد
  4. تشریفات گمرکی
  5. دریافت مجوزها
  6. نوع روش ارسال ( هوایی – زمینی – دریایی )
  7. حمل محموله به صورت گروپاژ یا فول تراک

 

قیمت فریت بار هوایی به مسکو شامل هزینه های مربوط به بسته بندی ، حمل محموله تا فرودگاه امام خمینی ، هزینه های مربوط به بارگیری ، هزینه ‌دریافت مجوزها و تشریفات گمرکی می باشد. در روش هوایی ارسال بار به مسکو ، وزن بار و نوع کالا ، بیش ترین تاثیر در افزایش و یا کاهش هزینه دارند.

 

هزینه حمل بار زمینی به مسکو ، بستگی به نوع کالا و نوع ماشین باربری دارد ولی الوبار ، اصلا نگران هزینه نباشید چرا که تخفیفات ویژه ای را برای ارسال بار به مسکو در نظر گرفته است.

 

برای اطلاع از قیمت ارسال بار به مسکو و یا حتی دیگر شهرها مثل ارسال بار به استکهلم با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید.

 

ارسال بار به مسکو با استفاده از روش هوایی

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات ارسال بار به مسکو با استفاده از روش هوایی را در مدت زمان کوتاه برای شما مشتریان محترم انجام می دهد.

 

در باربری هوایی به مسکو ، به دلیل این که محموله ها را بر اساس حجم و وزن محاسبه می کنند باعث می شود که قیمت حمل بار و کالا به مسکو افزایش یابد و به خاطر همین مورد اکثر مشتریان روش زمینی را ترجیح می دهند.

 

در روش هوایی ارسال بار به مسکو ، بارهای شما با استفاده از خطوط بین المللی هواپیمایی بارگیری و بین 3 تا 4 روز در شهر مسکو به شما عزیزان تحویل داده می شود.

 

شما کافی است برای ارسال بار هوایی به مسکو با باربری المللی الوبار تماس بگیرید و سفارشتان در کمترین زمان انجام بدهید.

 

خدمات ارسال بار به لندن هم به صورت همه روزه با روش هوایی همانند ارسال بار به مسکو انجام می شود.

 

ارسال بار به مسکو با استفاده از روش هوایی
ارسال بار به مسکو با استفاده از روش هوایی

انجام سمپاشی در حمل کالا به مسکو با استفاده از روش هوایی

 

در بسته بندی حمل کالا به مسکو با استفاده از روش هوایی ممکن است که از جعبه و پالت های چوبی استفاده شود به همین دلیل پس از پایان بسته بندی با استفاده از گاز و قرص های مخصوص سم پاشی انجام می شود.

 

این کار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محموله تا زمان رسیدن به مقصد انجام می شود و پس از آن ، گواهینامه ی معتبر صادر خواهد شد.

 

سمپاشی محموله به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن آفات در محموله صورت می گیرد و از این بابت نگرانی در مورد ارسال بار به مسکو با استفاده از روش هوایی نداشته باشید.

 

ارسال بار به مسکو با استفاده از روش زمینی

 

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای ارسال بار به مسکو ، حمل زمینی می باشد.

 

در روش زمینی حمل محموله به مسکو ، محموله ها در تمام نقاط ایران بارگیری و به صورت جاده ای به نقاط مختلف کشور روسیه ارسال می شوند.

برای ارسال بار به مسکو با استفاده از روش زمینی ، شرکت الوبار در تمام روزهای هفته ، تریلی های ترانزیت را به صورت مجهز در اختیارتان قرار می دهد و تمام بارهایتان را بارگیری و پس از انتقال آن به گمرک و انجام فرایند های گمرکی ، به سمت اروپا و شهر مسکو ارسال می نماید.

 

 ارسال بار به رم با استفاده از روش زمینی از دیگر خدمات مجموعه الوبار می باشد که به صورت همه روزه در مدت زمان کاملا کوتاه همانند ارسال بار به مسکو انجام می دهد.

موارد ممنوعه در ارسال بار به مسکو

 

یکی از نکات مهم و قابل توجه برای ارسال بار به مسکو ، اطلاع از موارد ممنوعه می باشد. ما در لیست زیر به موارد ممنوعه باربری به مسکو اشاره کرده ایم : 

  1. مواد آرایشی
  2. سبزیجات 
  3. عرقیجات
  4. آثار اصیل ایرانی
  5. مواد خوراکی
  6. سلاح سرد
  7. سلاح گرم
  8. عطر و ادکلن
  9. تنباکو
  10. قهوه

حمل این گونه بارها به مسکو از نظر قانونی ممنوعیت دارد و در صورتی که در وسایل شما باشد با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

 

نکته مهم برای ارسال بار به مسکو این است که ، اگر مواد غذایی ذکر شده در بارهای شما وجود داشته باشد اداره گمرک آن ها را ضبط خواهد کرد.

 

انتخاب شرکت معتبر و مناسب در باربری به مسکو

 

همانطور که گفتیم انتخاب شرکت می تواند یکی از مهم ترین موارد برای باربری به مسکو می باشد.

 

با انتخاب یک شرکت معتبر و باسابقه می توانید اطمینان خاطر کامل در ارسال بار به مسکو داشته باشید و همچنین پیش از انتخاب آن اطلاعات کامل درباره نحوه کار آن ها را حتما کسب نمایید.

 

داشتن یک پرسنل مجرب و حرفه ای ، مهم ترین قدم در ارسال بار به مسکو می باشد و شما با انتخاب شرکت بین المللی الوبار می توانید بالاترین کیفیت را در ارسال بار به مسکو تجربه کنید.

 

ارسال بار به وین با کمترین هزینه به همراه تخفیف ویژه توسط باربری الوبار همانند ارسال بار به مسکو انجام می شود.

 

ارائه مشاوره تخصصی برای ارسال بار به مسکو

 

یکی از خدمات برتر شرکت بین المللی الوبار ، نسبت به دیگر شرکت های باربری ، ارائه مشاوره تخصصی برای ارسال بار به مسکو می باشد.

 

برای انجام باربری به هر روشی در مرحله اول ، باید با مشاوران و کارشناسان متخصص صحبت نمایید. مشاوران می توانند بر اساس تمام صحبت های شما ، راهنمایی کامل را در جهت ارسال بار به مسکو انجام دهند.

 

بر اساس نوع محموله و ارزش آن مشاوران حرفه ای الوبار ، آن ها را بررسی کرده و توضیحات لازم را برای ارسال بار به مسکو ارائه خواهند داد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در جهت ارسال بار به مسکو با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز را بدست بیاورید.

 

برای ارسال بار به آمستردام هم مشاوره به صورت تخصصی در تمام روزهای هفته همانند ارسال بار به مسکو ارائه می شود.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

شرکت بین المللی الوبار با ارائه سرویس بسته بندی تخصصی ، تخفیف ویژه ، بیمه نامه بین المللی رایگان ، مشاوره تخصصی ، کمترین هزینه تمام تلاشش را می کند که رضایت شما مشتریان عزیز را برای ارسال بار به مسکو جلب نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید