حمل بار از ترکیه به ایران

حمل بار از ترکیه به ایران

باربری از ترکیه به ایران با تخفیف ویژه

 

خیلی از افراد به دنبال شرکت هایی می گردند که حمل بار از ترکیه به ایران را با تخفیف ویژه انجام بدهند از پر تبادل ترین دو کشور همسایه می توانیم از ترکیه و ایران نام ببریم.

 

 

ریشه این موضوع را در قدرت ترکیه در جذب ایرانی ها باید بدانیم و حجم بالای نقدینگی ایرانیان یا ایرانیها اثاث کشی می کنند به ترکیه یا از ترکیه اجناس از جمله پوشاک می خرند.

 

در این زنجیره مبادلات ، یکی از مهمترین مباحث ، بحث حمل بار از ترکیه به ایران است و این سوال در ذهن واردکنندگان از ترکیه یا احیانا افرادی که قصد برگشت به ایران را دارند نقش می بندد :

 

  • باربری از ترکیه به ایران
  • حمل بار از ترکیه به ایران
  • حمل اثاث منزل از ترکیه به ایران

 

باربری بین المللی الوبار آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی برای باربری از ترکیه به ایران می باشد و در ادامه به توضیح خدماتمان می پردازیم.

 

یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت الوبار حمل بار از ترکیه به ایران در تمام روزهای هفته می باشد.

 

قبل از هر نکته ای در مورد باربری از ترکیه به ایران ، به شما پیشنهاد می کنیم که با تماس با الوبار از کارشناسان الوبار مشاوره رایگان هدیه بگیرید.

 

اگر بار شما تجاری است و می خواهید یک بار تجاری از ترکیه به ایران حمل کنید بهتر است اول در مورد چون و چرای واردات و صادرات آن پرسش کنید.

 

بعضی از بارها را ترکیه اجازه خروج نمی دهد و بعضی از بارها را نیز ایران اجازه ورود نمی دهد. اگر بار شما از این نظر مجاز بود و توانستید مجوزهای لازم جهت واردات آن را اخذ کنید.

 

بهتر است بدانید که خیلی از شرکتهای حمل و نقل ایران در ترکیه دارای دفتر می باشند و استرس حمل بار از ترکیه به ایران را نداشته باشید.

 

این هماهنگی توسط شبکه حمل الوبار به راحتی صورت می پذیرد الوبار با ارائه بالاترین امکانات باربری در خدمت شما برای حمل بار از ترکیه به ایران می باشد.

 

اگر بار شما اثاث منزل می باشد در جریان باشید که کامیون های حمل اثاث الوبار که در این مسیر به صورت تخصصی حمل اثاث می کنند می توانند بهترین گزینه جهت اثاث کشی شما از ترکیه به ایران باشد.

 

چی بهتر از این که یک کامیون و راننده متخصص و با تجربه حمل بار از ترکیه به ایران را برای شما انجام بدهد.

 

یک نکته مهم دیگر بیمه بار است که حتی این خصوصیت در الوبار وجود دارد طبق قراردادی که با بیمه آسیا بسته است حتی بار شما را از کشور ترکیه هم بیمه می کند.

 

از مهمترین نکات باربری از ترکیه به ایران انجام بیمه نامه معتبر است که الوبار به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد.

 

 

خیلی از مشتریان به دنبال این هستند که قیمت هر کیلو بار از ترکیه به ایران چقدر می شود و کدام باربری هزینه کمتری نیز ارائه می دهد.

 

 

ما در ادامه به تمام نکات می پردازیم پس با ما همراه باشید و هر اطلاعاتی مخصوصا قیمت و هزینه که مورد نیازتان هست را بدست بیاورید.

 

حمل بار از ترکیه به ایران را با باربری بین المللی الوبار تجربه نمایید و الوبار خدمات ارسال بار به ترکیه را هم نیز در تمام روزهای هفته انجام می دهد.

 

 

باربری از ترکیه به ایران
باربری از ترکیه به ایران

هزینه باربری ترکیه به ایران

 

عوامل های بسیار زیادی هست که برای هزینه باربری ترکیه به ایران تاثیر گذار می باشد و باعث می شود که نشود قیمت مشخص و دقیقی را نیز اعلام کرد.

 

هزینه حمل بار از ترکیه به ایران به عوامل های مثل نوع بار ، وزن بار ، طول مسافت ، نوع روش حمل بار به صورت زمینی یا هوایی بستگی دارد.

 

ما در جدول زیر هزینه های تقریبی از باربری ترکیه به ایران را اشاره کرده ایم و بازم تاکید می کنیم این هزینه ها تقریبی هستند و برای کسب اطلاعات بیش تر با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید.

 

 

وزن ( کیلو گرم ) هزینه لیر
1 164
2 174
3 184
4 190
5 200
6 230
7 240
8 250
9 260

 

وزن ( کیلو گرم ) هزینه لیر
10 284
11 294
12 314
13 320
14 330
15 365
16 375
17 385
18 395

 

 

جدول بالا هزینه تقریبی حمل بار از ترکیه به ایران می باشد ولی الوبار تمام تلاشش را می کند ارزان ترین قیمت را به شما عزیزان ارائه بدهد.

 

 

هزینه باربری ترکیه به ایران
هزینه باربری ترکیه به ایران

 

حمل بار از ترکیه به ایران به صورت هوایی یا فریت بار

 

باربری از ترکیه به ایران فقط برای بارهای کم از نظر حجمی و وزنی مناسب است اگر بار شما کم بود و مسافری هم اجازه حمل نداشتید می توانید از طریق شرکتهای هواپیمایی یا نمایندگی های آنها بار خود را حمل نمایید.

 

روش حمل زمینی بهترین راه برای حمل بار شما از ترکیه به ایران می باشد برای این منظور می توانید به صورت اختصاصی و یا اشتراکی بار خود را به ایران بفرستید

 

شرکت الوبار برای ارسال بار از ترکیه به ایران از روش های ارسال بار به صورت زمینی و هوایی استفاده می کند. با ارسال بار خود توسط الوبار دیگر نگران امنیت آن نباشد.

 

الوبار با داشتن سابقه طولانی در این زمینه آماده ارائه خدمات حمل بار از ترکیه به ایران می باشد.

 

 

حمل بار به صورت هوایی یکی از جدیدترین روش های باربری محسوب می شود.از مزیت های حمل بار از ترکیه به ایران به صورت هوایی می توان به ارسال سریع بار و حمل ایمن بار اشاره کرد.

 

این روش به دلیل داشتن مزیت های گفته شده در بالا بیشتر توسط اشخاصی انجام می شود که ارزش مالی بار ارسالی آن ها زیاد است. 

 

پس از انجام ثبت سفارش مشتریان و تجار نیاز است تا بار ارسالی به فرودگاه حمل شود. اقدامات بسته بندی در فرودگاه به وسیله جعبه های چوبی و نایلون های حباب دار انجام می شود.

 

برای تعیین هزینه های حمل بار از ترکیه به ایران به صورت هوایی نیاز است تا با کارشناسان خبره این مجموعه صحبت شود.

 

اما لازم به ذکر است بیشتر هزینه های باربری از ترکیه به ایران به صورت هوایی برای تعیین به وزن بار و حجم ارسالی آن مربوط می شود.

 

مقاله پیشنهادی :

کارگو از ترکیه به ایران

 

حمل بار از ترکیه به ایران به صورت هوایی یا فریت بار
حمل بار از ترکیه به ایران به صورت هوایی یا فریت بار

 

حمل اثاث منزل از ترکیه به ایران

 

اگر قصد اثاث کشی از استانبول به تهران، آنتالیا به تهران، ازمیر به تهران یا از هر شهر ترکیه به هر شهر ایران را دارید باید در ابتدا نامه ترک خاک را از سفارت یا کنسولگری آن کشور تهیه نمایید.

 

بعد از اخذ این نامه مهم باید بدانید که شما فقط می توانید اثاثیه منزل مستعمل را وارد نمایید آن هم با این نامه اگر نامه نباشد گمرک ایران به تصور اینکه شما در این زمینه تجارت می کنید بار شما را تجاری محسوب کرده و گمرکی سنگینی به آن می بندد.

 

و اگر اثاث منزل شما مستعمل نباشد نیز باز هم شما در همین اتهام قرار می گیرید و متحمل گمرکی سنگینی خواهید شد.

 

حال محاسبه می نمایید که چه کامیونی می خواهید پیشنهاد الوبار این است که خاور مسقف برای حمل اثاث منزل از ترکیه به ایران به باربری بین المللی الوبار سفارش دهید.

 

چون این کامیون بهترین کامیون برای حمل اثاث منزل می باشد و به واسطه ساختارش کمترین آسیب را به اسباب منزل شما وارد می کند.

 

اگر هم مثل رانندگان الوبار به صورت تخصصی در مسیر ایران و ترکیه حمل اثاث داشته باشند که بهترین شرایط خواهد بود.خودشان بهتر از همه برای شما کارهایتان را برنامه ریزی می کنند و حمل بار از ترکیه به ایران را انجام خواهند داد.

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

باربری از ترکیه به ایران به صورت زمینی

 

یکی دیگر از روش های باربری ارسال بار از ترکیه به ایران استفاده از روش های زمینی می باشد.

 

حمل بار با این روش ها به دلیل پایین بودن هزینه های باربری بیشتر مورد استفاده مشتریان قرار می گیرد.

 

در این روش باربری شرکت الوبار از خودروهای کامیونت مسقف و تریلی ترانزیت استفاده می کند. انتخاب نوع خودرو با توجه به نوع بار ارسالی و نظر کارشناسان متفاوت خواهد بود.

 

یکی دیگر از مزایای باربری به این روش می توان به ارسال درب (مبدا) تا درب (مقصد) اشاره کرد. حمل بار از ترکیه به ایران به صورت زمینی به دو صورت انجام می شود

 

باربری از ترکیه به ایران به صورت زمینی
باربری از ترکیه به ایران به صورت زمینی

 

حمل بار از ترکیه به ایران به صورت دربستی

 

در این روش حمل بار از ترکیه به ایران به صورت دربستی اگر مشتری بخواهد خودروی ارسال بار را به صورت دربست در اختیار بگیرد باربری بین المللی الوبار این کار را برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

از مهم ترین مزایای ارسال بار از ترکیه به ایران به روش دربستی می توان به ارسال سریع بار اشاره کرد و بارتان در کنار بارهای دیگر قرار داده نمی شود.

 

 

حمل بار از ترکیه به ایران به صورت دربستی را از باربری بین المللی الوبار بخواهید و دیگر نگران بارهایتان نباشید و خیلی سریع بارهایتان را در مقصد مورد نظرتان دریافت نمایید.

 

حمل بار از ترکیه به ایران به صورت خرده بار

 

در روش باربری از ترکیه به ایران به صورت خرده بار، کالا و بار ارسالی شما و چند مشتری دیگر در یک خودروی حمل بار قرار می گیرد.

 

معمولا مشتریان زمانی از این روش استفاده می کنند که بار ارسالی آن ها محدود بوده و ارسال بار دربستی مقرون به صرفه نمی باشد.

 

الوبار حمل بار از ترکیه به ایران به صورت خرده بار را در سریع ترین زمان برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

حمل بار از ترکیه به ایران به صورت خرده بار
حمل بار از ترکیه به ایران به صورت خرده بار

 

انواع خدمات حمل بار از ترکیه به ایران 

 

یکی از خدمات ارائه شده توسط الوبار برای حمل بار از ترکیه به ایران انجام کارهای صادرات و واردات شرکت ها و تجار می باشد.

 

انجام باربری از ترکیه به ایران یکی از پراستفاده ترین انواع روش های باربری بین المللی می باشد. الوبار با داشتن کارشناسان حرفه ای در این زمینه آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

 

ارسال انواع بار تجار با حجم بالا از ترکیه به ایران توسط الوبار انجام می شود. بارهای تجار و شرکت ها معمولا دارای حجم بالایی می باشد.

 

الوبار با داشتن امکانات بالا در زمینه حمل بار از ترکیه به ایران در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

 

الوبار آماده ارائه خدمات ارسال بار از ترکیه به ایران برای اشخاص نیز می باشد و خدمات خود را با تخفیف ویژه نیز ارائه می دهد.

 

انواع خدمات حمل بار از ترکیه به ایران 
انواع خدمات حمل بار از ترکیه به ایران

ارائه بیمه نامه برای حمل بار از ترکیه به ایران 

 

یکی از خدمات ارائه شده توسط الوبار ارائه بیمه نامه معتبر حمل بار از ترکیه به ایران می باشد. الوبار با ارائه بیمه نامه بین المللی تمامی بارهای ارسالی شما را جهت ارسال به ایران بیمه خواهد کرد. 

 

هزینه های بیمه نامه با توجه به بار ارسالی شما متفاوت می باشد. به همین دلیل نیاز است تا با کارشناسان این مجموعه درباره این موضوع صحبت شود.

 

با داشتن بیمه نامه در صورت بروز حادثه بیمه تمامی خسارت های وارده را برای حمل بار از ترکیه به ایران جبران خواهد کرد. شرکت الوبار ایمنی ارسال بار به  ایران را تضمین خواهد کرد.

 

حمل بار از ترکیه به ایران با ارزانترین قیمت ها

 

یکی از مهمترین نکات یکه بیشتر مورد توجه مشتریان قرار می گیرد هزینه های حمل بار از ترکیه به ایران است.

 

 

لازم به ذکر است فقط پایین بودن نرخ باربری برای معتبر بودن یک شرکت درست نیست. داشتن رزومه خوب و سابقه عالی در زمینه باربری بین المللی نیز بسیار اهمیت دارد.

 

 

برای تعیین هزینه های باربری از ترکیه به ایران باید به نکاتی زیادی توجه کرد.

 

عوامل تعیین کننده هزینه های حمل و نقل بین المللی عبارتند از:

  • روش ارسال بار
  • میزان مسافت
  • نوع بار، تعداد و وزن
  • هزینه های بیمه نامه 
  • هزینه های باربری
  • قیمت روز لیر

 

با توجه به نکات گفته شده در بالا پس از مشخص شدن شرایط ارسال بار بهتر است تا با کارشناسان این مجموعه در مورد چگونگی هزینه های باربری صحبت کنید و قیمت هر کیلو بار از ترکیه به ایران را بدست بیاورید.

 

حمل بار از ترکیه به ایران با ارزانترین قیمت ها
حمل بار از ترکیه به ایران با ارزانترین قیمت ها

 

نکات مهم در باربری از ترکیه به ایران

 

برای باربری از ترکیه به ایران مشتریان گرامی اول از همه در یکی الی دو هفته قبل تمام هماهنگی های لازم را انجام بدهند.

 

این را خیلی دقت نمایید که باید بارهایی که به ایران ارسال می کنید وزن آن مجاز باشد و اگر بیش تر باشد با جریمه روبرو می شوید.

 

در هنگام حمل بار از ترکیه به ایران داشتن مدارکی مثل پاسپورت، پکینگ لیست نیز لازم می باشد و اگر تاجر هستید داشتن مدارک بازرگانی نیز مورد نیاز می باشد.

 

اگر بار و لوازمتان ارزش آن کمتر از 80 دلار باشد شامل عوارض گمرکی نمی شود و برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد نکات مهم حمل بار از ترکیه به ایران با کارشناسان الوبار تماس بگیرید.

 

نکات مهم در باربری از ترکیه به ایران
نکات مهم در باربری از ترکیه به ایران

ارائه مشاوره رایگان حمل بار از ترکیه به ایران

 

یکی از خدمات ارائه شده توسط الوبار برای حمل بار از ترکیه به ایران ارائه مشاوره رایگان می باشد.

 

کارشناسان الوبار آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه باربری از ترکیه به ایران می باشند.

 

انجام خدمات مشاوره و پاسخگویی به سوالات به صورت همه روزه توسط الوبار انجام می شود. شرکت الوبار در خدمت شما مشتریان گرامی برای حمل بار از ترکیه به ایران می باشد.

 

انجام باربری با ارائه بالاترین امکانات باربری و همچنین ارزانترین قیمت ها توسط الوبار انجام می شود.

 

حمل انواع بار توسط الوبار از تمامی شهرهای ترکیه به همه ی شهرهای ایران از سوی الوبار انجام می شود و با باربری بین المللی الوبار دیگر نگران حمل بار از ترکیه به ایران نباشید و الوبار خدمات و برعکس یعنی ارسال اثاثیه به ترکیه را با بهترین کیفیت در کوتاه ترین زمان انجام می دهد.

 

مقالات دیگر :

باربری تهران به مرسین

باربری آنتالیا به ایران

6 دیدگاه دربارهٔ «حمل بار از ترکیه به ایران»

  1. سلام . من 1 عدد یخچال یک عدد کمد و یک بوفه دارم از استانبول به تجریش میخواهم ارسال کنم ، میشه لطفا منو راهنمایی کنید

    1. سلام و درود
      برای ارسال اثاثیه از استانبول به تجریش کافی است با شماره تلفن 02140333723 تماس بگیرید و یا به پشتیبانی ما در واتساپ پیام بدهید.
      درصورت تمایل هم می توانید شمارتونو بگذارید کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

  2. با سلام خدمت اثاثیه منزل در حدود ۴۰۰ کیلو از کشور ترکیه شهر ازمیر به تهران دارم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم

    1. سلام وقت بخیر لوازم خانگی برقی و ظروف از وان ترکیه می‌خوام بیارم به مراغه در استان آذربایجان شرقی .میشه لطفاً راهنمایی بفرمایید چگونه می توانم توسط باربری بیارم و اگه میشه لطفاً هزینه باربری رو تقریبی بفرمایید که مثلاً بار چقدر هزینه داره ؟ آیا به غیر هزینه حمل توسط باربری ، هزینه گمرک هم داره یا نه؟ ممنونم

      1. سلام دوست گرامی . برای کسب اطلاعات در این حجم بهترین راه تماس با شماره های ما می باشد . اگر خارج از ایران هستید می توانید از طریق شماره واتساپ ما اقدام نمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید