حمل اثاثیه منزل به اروپا

حمل اثاثیه منزل به اروپا با کمترین هزینه

ارسال اثاثیه منزل به اروپا

 

حمل اثاثیه منزل به اروپا با ارزانترین قیمت و با تخفیف بسیار ویژه را شرکت بین المللی الوبار به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد.

 

شرکت ما خدمات ارسال اثاثیه منزل به اروپا را با بیمه نامه بین المللی و معتبر به شما ارائه می دهد و با بیمه اگر مشکلی برای اثاثتان پیش بیاید جبران می شود و بیمه ما تمام خسارات را پرداخت می نماید.

 

ما باربری اثاثیه منزل به اروپا را شرکت بین المللی الوبار به صورت زمینی، هوایی، دریایی به شما مشتریان محترم ارائه می دهد و انتخاب آن ها بستگی به شما مشتریان محترم دارد.

 

شرکت ما خدمات حمل اثاثیه منزل به اروپا را با مشاوره رایگان به شما ارائه می دهد و تمام اطلاعات لازم در این مورد در اختیارتان قرار می دهد و شما می توانید انتخاب مناسبی را انجام بدهید که همین انتخاب خوب باعث کاهش هزینه های شما مشتریان محترم می شود.

 

شرکت ما متخصص ارسال اثاثیه به اروپا می باشد و خدماتمان را با بهترین کیفیت به شما مشتریان محترم ارائه می دهیم.

 

حمل اثاثیه منزل به اروپا را به شرکت بین المللی الوبار بسپارید و دیگر نگران ارسال اثاثیه به اروپا نباشید ما به صورت صحیح و سالم آن را تحویلتان می دهیم.

 

حمل اثاثیه منزل به اروپا
حمل اثاثیه منزل به اروپا

 

مراحل حمل اثاثیه منزل به اروپا چگونه است ؟

 

مراحل حمل اثاثیه منزل به اروپا و ارسال بار به اروپا شامل موارد زیر می باشند :

 

  1. مشاوره رایگان صفر تا صد
  2. تهیه لیست بسته بندی قبل از حمل اثاثیه به اروپا
  3. صدور بیمه نامه بین المللی برای ارسال اثاثیه به اروپا
  4.  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام حمل بار هوایی
  5. تشریفات گمرکی
  6. ارسال بار به گمرک یا فرودگاه
  7. تحویل بار به هواپیمایی یا باربری زمینی و دریایی

حمل اثاثیه منزل به اروپا با بیمه نامه معتبر

 

ممکن است که هنگام حمل اثاثیه به اروپا و ارسال بار به خارج حوادثی رخ بدهد که باعث بشود بارهایتان آسیب ببیند و به خاطر همین وجود بیمه نامه بین المللی الزامی می باشد.

 

برخی از حوادث جاده ای هنگام ارسال اثاثیه منزل به اروپا مانند تصادف یا آتش سوزی، سرقت، حوادث طبیعی و حوادث غیر طبیعی ممکن است رخ بدهد که بیمه نامه تمام خسارات را پرداخت می کند.

 

در حمل اثاثیه منزل به اروپا با بیمه کردن لوازم خود می توانید آسودگی خاطر کامل داشته باشید لازم است که بیمه نامه ی بین المللی برای این کار صادر شود.

 

با شرکت ما دیگران نگران ارسال اثاثیه به اروپا نباشید و ما با ارائه بیمه نامه بین المللی نگرانی شما مشتریان محترم را برطرف می نماییم و اگر مشکلی پیش بیاید بیمه آن را جبران می کند.

حمل اثاثیه به اروپا به صورت زمینی

 

شرکت ما خدمات ارسال اثاثیه به اروپا را به صورت زمینی با کامیونت های مسقف و تریلی های ترانزیت برای شما مشتریان محترم انجام می دهد.

 

ما کامیونت های مسقف و تریلی های ترانزیت مجهزی را به همراه رانندگان حرفه ای و آشنا به جاده ها برای حمل اثاثیه منزل به اروپا در اختیارتان قرار می دهیم.

 

در روش حمل اثاثیه به اروپا به صورت زمینی به دلیل این که قیمت کمتری نسبت به هوایی دارد اکثر مشتریان این روش را نسبت به هوایی و دریایی ترجیح می دهند و شرکت ما به تمام کشورهای اروپایی خدمات ارسال اثاثیه به اروپا را انجام می دهد.

 

ما آماده خدمات رسانی به شما مشتریان محترم هستیم و خدمات حمل اثاثیه منزل به اروپا را با تخفیف ویژه به صورت زمینی برای شما انجام می دهیم و با ما ارزانترین قیمت ها را تجربه نمایید.

 

بسته بندی لوازم در حمل اثاثیه منزل به اروپا

 

یکی دیگر از موارد مهم در حمل اثاثیه منزل به اروپا و حمل اثاثیه به خارج از کشور ، بسته بندی درست لوازم است.

 

بسته بندی اثاث باید کاملا استاندارد باشد و برای بسته بندی درست اثاثیه لازم است که جعبه های چوبی و نایلون حباب دار استفاده شود و همچنین برخی از لوازم نیز به کارتن های مخصوصی احتیاج دارد.

 

به دلیل حساس بودن برخی از وسایل لازم است این کار را به شرکت هایی بسپارید که متخصص بسته بندی ارسال اثاثیه منزل به اروپا باشند.

 

چنانچه بسته بندی به عهده ی شما باشد و در بین راه آسیبی به اثاث برسد شرکت مسئولیت آن را نمی پذیرد.

 

پس از انجام بسته بندی اثاث را روی پالت های مخصوص قرار می دهند این کار برای قرار گرفتن درست لوازم روی هم در حمل اثاثیه منزل به اروپا انجام می شود.

 

ارسال اثاثیه منزل به اروپا به صورت هوایی

 

حمل اثاثیه به اروپا به صورت هوایی به دلیل قیمت بالایی که دارد مشتریان این روش را انتخاب نمی کنند و اکثر آن ها روش زمینی را ترجیح می دهند.

 

اما خوب عده ای هستند که ارسال اثاثیه منزل به اروپا به روش هوایی انجام می دهند و می خواهند اثاثشان خیلی سریع به مقصد مورد نظرشان برسد.

 

در روش حمل اثاثیه منزل به اروپا به صورت هوایی به دلیل این که اثاث را بر اساس حجم و وزن محاسبه می کنند باعث می شود که قیمت افزایش پیدا کند.

 

اما خوب همانطور که گفتیم در حمل اثاث به اروپا به صورت هوایی خیلی سریع آن ها را دریافت می کنید و از مزیت های این روش می باشد.

 

شرکت ما خدمات ارسال اثاثیه به اروپا را به روش هوایی هم انجام می دهد و اگر قصد ارسال اثاثتان به صورت هوایی به اروپا را دارید با ما تماس بگیرید.

 حمل اثاثیه منزل به اروپا با کارگران مجرب

 

قرار دادن اثاثیه در داخل کامیونت و تریلی برای باربری اثاثیه منزل به اروپا باید با استفاده از یک روش درست باشد که آسیبی به آن وارد نشود.

 

در حمل اثاثیه منزل به اروپا وسایل بسته بندی شده باید کاملا روی هم گذاشته شوند قرار دادن لوازم در کامیونت باید به گونه ای باشد که اثاثیه جای جابه جا شدن نداشته باشند.

 

می توانید حمل اثاثیه به اروپا جهت گذاشتن در ماشین را به کارگران شرکت ما بسپارید با توجه به مهارتی که کارگران دارند می دانند که نحوه ی قرار گرفتن اثاث بسته بندی شده به چه شکل است.

 

قرارگرفتن درست بار در داخل کامیونت و تریلی باعث می شود که در حین ترمز کردن راننده اثاثیه هیچ آسیبی نبیند.

 

هزینه کارگران نیز به صورت جدا برای ارسال اثاثیه منزل به اروپا مشخص خواهد شد و برای کسب اطلاعات بیش تر با شرکت ما تماس بگیرید.

 

 حمل اثاثیه منزل به اروپا با کارگران مجرب
 حمل اثاثیه منزل به اروپا با کارگران مجرب

 

مشاوره رایگان شرکت در ارسال اثاثیه به اروپا

 

مشاوره رایگان از خدماتی می باشد که باربری بین المللی معتبر الوبار هنگام ارسال اثاثیه منزل به اروپا آن را به شما مشتریان محترم ارائه می دهد.

 

با مشاوره می توانید بهترین انتخاب را نسبت به حمل اثاثیه به اروپا انجام بدهید و همین انتخاب خوب باعث کاهش هزینه های شما مشتریان گرامی می شود.

 

مشاوران حرفه ای و بین المللی شرکت ما در خدمت شما مشتریان گرامی در جهت ارسال اثاثیه به اروپا هستند و شما را راهنمایی می کند و تمام اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می دهند.

 

سعی کنید از شرکت ما مشاوره بگیرید و برای دریافت مشاوره رایگان در جهت حمل اثاثیه منزل به اروپا با ما تماس بگیرید.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

حمل اثاثیه منزل به اروپا با کمترین هزینه

 

شرکت بین المللی ما خدمات ارسال اثاثیه منزل به اروپا را با کمترین هزینه برای شما مشتریان محترم انجام می دهد.

 

ما برای حمل اثاثیه منزل به اروپا تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته ایم و خدماتمان را با تخفیف ویژه به شما مشتریان گرامی ارائه می دهیم.

 

شرکت ما با داشتن بیش از چندین سال سابقه در زمینه باربری اثاثیه به اروپا آماده خدمات رسانی به شما می باشد و ما خدماتمان را با بهترین کیفیت به شما مشتریان محترم ارائه می دهیم.

 

با شرکت بین المللی الوبار اصلا نگران هزینه نباشید و ما حمل اثاثیه منزل به اروپا را با ارزانترین قیمت ارائه می دهیم.

 

برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد هزینه ارسال اثاثیه منزل به اروپا با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و ارزانترین قیمت ها را دریافت نمایید.

 

ارسال اثاثیه منزل با کمترین هزینه
ارسال اثاثیه منزل با کمترین هزینه

چند نکته ی مهم در ارسال اثاثیه منزل به اروپا

 

صدور بیمه نامه از مهمترین موارد در حمل اثاثیه به اروپا است و شرکت هایی که بیمه نامه ارائه نمی دهند را اصلا انتخاب نکنید.

 

توجه داشته باشید که تمامی لوازم باید در یک لیست مشخص یادداشت شوند و می توانید در حین انتقال اثاث به کامیونت بار دیگر به کمک کارشناسان آن را چک کنید.

 

سعی کنید شرک هایی را برای ارسال اثاثیه منزل به اروپا انتخاب نمایید که معتبر باشند و خدماتشان را با کیفیت خوب ارائه بدهند با دارای سابقه چندین ساله در این زمینه باشند.

 

شما با انتخاب شرکت بین المللی الوبار می توانید با خیالی راحت حمل اثاثیه منزل به اروپا را به ما بسپارید و منتظر دریافت اثاثتان به صورت صحیح و سالم باشید.

 

ثبت سفارش در جهت حمل اثاثیه منزل به اروپا

 

برای ثبت سفارش در جهت حمل اثاثیه به اروپا شما می توانید با حمل و نقل بین المللی الوبار تماس بگیرید و سفارشتان را انجام بدهید.

 

کارشناسان بین المللی الوبار در خدمت شما مشتریان گرامی برای ارسال اثاثیه منزل به اروپا می باشند و سفارش شما مشتریان گرامی را ثبت می کنند و قبل از آن تمام اطلاعات لازم را به شما مشتریان گرامی می دهند.

 

ما خدمات حمل اثاثیه منزل به اروپا را با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت به شما ارائه می دهیم و با ما اصلا نگران اثاثیه منزلتان نباشید.

 

انتقال وسایل منزل به خارج از تخصص های شرکت بین المللی الوبار می باشد و ما خدمات ارسال اثاثیه به اروپا را در تمام روزهای هفته ارائه می دهیم.

 

حمل اثاثیه منزل به اروپا را به شرکت بین المللی الوبار بسپارید و منتظر دریافت اثاثتان به صورت سالم باشید ما در کوتاه ترین زمان آن را تحویلتان می دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید