باربری تهران به ازمیر

باربری تهران به ازمیر

حمل بار از تهران به ازمیر

 

باربری تهران به ازمیر یک کار تخصصی می باشد و هر چه که حمل بزرگتر می شود تخصصی تر و  پیچیده تر می شود

 

باربری همانگونه که از اسمش بر می آید وظیفه حمل بار شما را به عهده دارد. این بار می تواند از یک کوچه به کوچه دیگر باشد می تواند از یک کشور به کشور دیگر باشد.

 

بنابراین باید به باربری تهران به ازمیر به عنوان حمل بار از یک کشور به کشور دیگر را به صورت تخصصی بهش نگاه کنیم و با یک کار تخصصی یا باید خودمان متخصص بشویم یا باید مشاور متخصص و دلسوز داشته باشیم که به او اعتماد کنیم.

 

در عصر تخصص گرایی راهکار اول به نظر منطقی نمی آید پس راهکار دوم یعنی پیدا کردن مشاوری متخصص و دلسوز را مد نظر برای حمل بار از تهران به ازمیر قرار می دهیم.

 

الوبار این ادعا را می کند که می تواند به عنوان مشاوری متخصص و دلسوز شما را در موضوع باربری تهران به ازمیر راهنمایی کند.

 

باربری تهران به ازمیر در تمام روز ها

 

اول این که بدانید که ما باربری تهران به ازمیر را در تمام روز ها با سرعت خیلی بالا انجام می دهیم.

 

قدم اول برای باربری تهران به ازمیر رعایت قوانین دو کشور از نظر حمل و گمرک می باشد. از ممنوعیات حمل بار تا مدارک لازم جهت ارسال با اگر بار شما تجاری است ابتدا از نظر صادرات آن مطمئن شوید که اجازه صادرات و ترخیص بار را دارید یعنی گمرک ایران به شما اجازه خارج کردن آن را می دهد.

 

بعد از خروج گمرک ترکیه اجازه ترخیص بار را در خاک خودش می دهد برای این منظور مدارک گمرکی دو طرف و بعد بازرسی بار می تواند راهگشا باشد

 

 

قدم دوم

 

قدم دوم انتخاب روش باربری تهران به ازمیر می باشد و به طور کلی سه روش حمل وجود دارد که شامل موارد زیر می باشد :

 

  • هوایی
  • زمینی
  • دریایی

 

دریایی که به غیر از شرایط استثنایی قابلیت استفاده در باربری تهران به ازمیر را ندارد. هوایی نیز برای بارهای فورس ماژور و در ابعاد کم از نظر حجمی و وزنی مناسب می باشد.اما حمل زمینی خودش دو مدل حمل دارد یا شما یک کامیون را به صورت اختصاصی برای حمل بارتان در نظر می گیرید یا به صورت اشتراکی و در کنار بارهای دیگران.

 

قدم سوم

 

تعیین دقیق کامیون مربوطه برای باربری تهران به ازمیر می باشد 4 نوع کامیون به صورت کلی اجازه خروج از مرز ایران را دارد.

 

کامیونهایی که مسقف ، چادری یا دربست کامل باشد که قابلیت پلمپ را داشته باشد.

 

  • خاور مسقف
  • ترانزیت یا تریلی چادری
  • کامیون یخچالدار
  • تانکر یا بونکر

 

البته ممکن است یکسری از کشورها تریلی معمولی را هم پذیرا باشند یا برای بارهای فوق سنگین امکان خروج کمرشکن یا بوژی هم باشد ولی در اکثریت موارد همین سه نوع کامیون برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اگر با این کامیونها آشنایی ندارید یا نیاز به هر گونه راهنمایی برای باربری تهران به ازمیر دارید با شماره تلفن 02140333723 تماس بگیرید تا مشاورین الوبار بهترین مشاوره را به شما بدهند.

 

قدم چهارم

 

تهیه مدارک لازم جهت باربری تهران به ازمیر می باشد. اگر بار تجاری است لیستی از مدارک لازم را از شرکت بازرگانی یا گمرک بخواهید.

 

اگر بار شما اثاث منزل است نیاز هست که کیملیک ترکیه و مدارک هویتی و پکینگ لیست یعنی لیست لوازم خود را تهیه کنید.

 

 

قدم پنجم

 

بسته بندی بار اگر بار شما تجاری است باید لزوما بسته بندی مورد قبول ازمیر مدنظرتان باشد و اگر اثاث منزل است باید در سطحی باشد که از تهران تا ازمیر به سلامت برسد

 

قدم ششم

 

انتخاب بیمه درست جهت بیمه نمودن بارتان البته این از وظایف شرکت حمل می باشد ولیکن از نقاط ضعف کنواسیون حمل بین الملل یا سی ام آر این می باشد که بیمه های راه نامه یا بارنامه بین الملل را در سطح سی ام ار پایین آورده است.

فلذا در این مورد سعی نمایید پرسشگر باشید و اطلاعات بیشتری راجع به بیمه بارتان داشته باشید.

 

مسلما در هر قدمی که برمی دارید سوالاتی به ذهن شما برای باربری تهران به ازمیر می رسد برای پاسخ به این سوالات بهترین راهکار تماس با مشاور یا شرکت حمل متخصص و دلسوز می باشد که به عنوان متخصص باربری تهران به ازمیر شناخته شود.

 

در ادامه سعی می کنیم ضمن آشنایی شما با موارد مهم ارسال بارتان از تهران به ازمیر شما را با تواناییها و خصوصیات شرکت بین المللی الوبار آشنا شوید.

 

باربری تهران به ازمیر
باربری تهران به ازمیر

خدمات الوبار در جهت باربری تهران به ازمیر

 

باربری تهران به ازمیر از تخصص های شرکت بین المللی الوبار می باشد که با تخفیف های ویژه و ارزانترین قیمت ارائه می دهد و علاوه بر قیمت شرکت ما کیفیت را هم در نظر می گیرد و ما خدماتمان را با بهترین به شما مشتریان گرامی ارائه می دهیم.

 

خیلی از افراد به دنبال این هستند که برای باربری تهران به ازمیر چه مواردی مورد نیاز می باشد و چه نوع بار و کالاهایی ارسالشان ممنوع می باشند ما در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

 

ما حمل بار از تهران به ازمیر را با بیمه نامه بین المللی معتبر و کامل به شما مشتریان گرامی ارائه می دهیم و با بیمه اگر اتفاقاتی برای بارهایتان پیش بیاید را جبران می کند و شرکت ما با ارائه بیمه نامه معتبر آسیا نگرانی شما را برطرف می نماید.

 

ما ارسال بار از تهران به ازمیر را با مشاوره رایگان به شما مشتریان گرامی ارائه می دهیم و با مشاوره سعی می کنیم که تمام اطلاعاتی را که لازم دارید در اختیارتان قرار بدهیم و شما با مشاوره خوب هزینه هایتان برای باربری از تهران به ازمیر کاهش می یابد.

 

ما خدمات حمل بار از تهران به ازمیر را به سه صورت زمینی، هوایی، دریایی انجام می دهیم اما خوب بیشترین روشی که مشتریان محترم ارائه می دهند باربری از تهران به ازمیر به صورت زمینی می باشد.

 

باربری تهران به ازمیر را با شرکت متخصص الوبار تجربه نمایید چرا که متخصص حمل بار به ازمیر می باشد و بارهای را به صورت سالم و صحیح در کوتاه ترین زمان تحویلتان می دهد.

خدمات الوبار در جهت باربری تهران به ازمیر
خدمات الوبار در جهت باربری تهران به ازمیر

 

حمل بار از تهران به ازمیر با بیمه نامه بین المللی

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات حمل بار از تهران به ازمیر را با بیمه نامه بین المللی کامل برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

بیمه نامه تمام حوادث های ناشی از هنگام باربری تهران به ازمیر مانند : آتش سوزی، تصادف، سرقت، آب زدگی را جبران می کند و تمام خسارات را پرداخت می کند.

 

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم شرکت بین المللی الوبار بیمه نامه آسیا را به شما مشتریان گرامی ارسال بار از تهران به ازمیر ارائه می دهد که این یک بیمه نامه معتبر می باشد.

 

باربری تهران به ازمیر با بیمه نامه معتبر و بین المللی را از شرکت الوبار بخواهید و دیگر نگران بارهایتان نباشید چرا که بیمه نامه ما تمام خسارات را پرداخت می کند و نگرانی شما مشتریان گرامی را برطرف می نماید.

 

چه نوع کالاها و بارهایی برای باربری تهران به ازمیر ممنوع می باشند ؟

 

بارها و کالاهایی برای باربری تهران به ازمیر ممنوع می باشند شامل موارد زیر می باشند :

 

  • مواد خوراکی مثل شیرینی و شکلات
  • دخانیات و تنباکو
  • مواد آرایشی و لوازم های بهداشتی 
  • تنقلات مثل آجیل 

 

این موارد را نمی توان از تهران به ازمیر ارسال کرد و جزء کالاهای ممنوعه می باشند ولی می توان آن ها را به صورت مسافری حمل کرد.

 

برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد کالاهای ممنوعه برای باربری تهران به ازمیر با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید و آن ها تمام اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهند.

 

کالاها و بارهای ممنوعه برای باربری تهران به ازمیر
کالاها و بارهای ممنوعه برای باربری تهران به ازمیر

 

باربری تهران به ازمیر به صورت زمینی

 

شرکت بین المللی ما خدمات ارسال بار از تهران به ازمیر به صورت زمینی در تمام روزهای هفته برای شما مشتریان گرامی با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان انجام می دهد.

 

خدمات زمینی ما برای باربری تهران به ازمیر با ماشین های مجهزی مثل کامیونت مسقف، تریلی ترانزیت انجام می شود و ما از تمام نقاط حمل بارهایتان را انجام می دهیم.

 

حمل بار از تهران به ازمیر به صورت زمینی یکی از پرکاربرد ترین روش ها می باشد که شرکت ما ارائه می دهد چرا که این روش نسبت به سایر روش ها هزینه کمتری دارد.

 

با شرکت ما خدمات باربری تهران به ازمیر را با ارزانترین قیمت به صورت زمینی تجربه کنید و این کار را به شرکت متخصص الوبار بسپارید چرا که ما متخصص باربری تهران به ترکیه می باشیم.

 

باربری تهران به ازمیر به صورت زمینی
باربری تهران به ازمیر به صورت زمینی

 

حمل بار از تهران به ازمیر به صورت هوایی

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات حمل بار از تهران به ازمیر را به صورت هوایی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد.

 

در خدمات باربری تهران به ازمیر به صورت هوایی قیمت را بر اساس وزن و حجم بارها محاسبه می کنند که همین باعث می شود که هزینه این روش نسبت به زمینی بیش تر بشود.

 

از مزیت های خوبی که ارسال بار از تهران به ازمیر به صورت هوایی دارد این است که خیلی سریع و در مدت زمان کاملا کوتاه بارهایتان را دریافت می کنید.

 

ما آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی برای حمل بار از تهران به ازمیر به صورت هوایی می باشیم و این خدمات را در تمام روزهای هفته انجام می دهیم.

 

باربری از تهران به ازمیر با ارزانترین قیمت

 

شرکت ما خدمات باربری از تهران به ازمیر را با ارزانترین قیمت به شما مشتریان گرامی انجام می دهد و برای این کار تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته است.

 

شرکت بین المللی الوبار علاوه بر این که حمل بار از تهران به ازمیر را با کمترین هزینه انجام می دهد بهترین کیفیت را هم ارائه می دهد و تمام خدمات ما با بهترین کیفیت می باشد پس با ما نگرانی نداشته باشید.

 

شرکت هایی در شهر تهران و کشور ایران وجود دارند که خدمات ارسال بار از تهران به ازمیر را با قیمت خیلی کم و ارزان انجام می دهند اما نمی توانند بارهایتان را سالم تحویلتان بدهند پس در انتخاب شرکت خوب خیلی دقت نمایید.

 

باربری تهران به ازمیر را با ارزانترین قیمت به همراه تخفیف ویژه و بهترین کیفیت با شرکت بین المللی الوبار تجربه نمایید و دیگر نگران هزینه و بارهای با ارزشتان نباشید و شرکت ما برای باربری تهران به بورسا هم کمترین هزینه را در نظر گرفته است و با انتخاب ما کمترین هزینه ها را تجربه نمایید.

 

باربری از تهران به ازمیر با ارزانترین قیمت
باربری از تهران به ازمیر با ارزانترین قیمت

 

باربری از تهران به صورت دربستی به ازمیر

 

شرکت بین المللی الوبار باربری از تهران به صورت دربستی به ازمیر را با ارزانترین قیمت برای شما مشتریان عزیز انجام می دهد.

 

خدمات دربستی ما برای حمل بار از تهران به ازمیر با تخفیف ویژه انجام می شود و شرکت ما خدمات تهران به ازمیر را با تخفیف ویژه به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

 

ما ارسال بار به صورت دربستی به ازمیر را در سریع ترین زمان انجام می دهیم و با ما نگران کیفیت اصلا نباشید.

 

باربری تهران به ازمیر به صورت دربستی را با شرکت بین المللی الوبار تجربه کنید و دیگر نگران بارهایتان نباشید.

 

باربری تهران به آنکارا با استفاده از روش دربستی

باربری از تهران به صورت دربستی به ازمیر
باربری از تهران به صورت دربستی به ازمیر

 

ارائه مشاوره رایگان برای ارسال بار از تهران به ازمیر

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات مشاوره رایگان را به شما برای ارسال بار از تهران به ازمیر در تمام روزهای هفته ارائه می دهد و با مشاوره شما را راهنمایی می کند تا انتخاب مناسبی را انجام بدهید.

 

خدمات مشاوره شرکت بین المللی الوبار به صورت رایگان برای باربری تهران به ازمیر می باشد و شما با مشاوره تمامی اطلاعاتی را که لازم دارید می توانید بدست بیاورید.

 

مشاوران شرکت ما برای حمل بار از تهران به ازمیر در خدمت شما مشتریان گرامی می باشند و به تمام سوالات شما مشتریان گرامی پاسخ می دهند.

 

برای دریافت مشاوره رایگان برای ارسال بار از تهران به ازمیر با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و مشاوره صفر تا صد دریافت نمایید.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

ثبت سفارش باربری تهران به ازمیر

 

برای ثبت سفارش حمل بار از تهران به ازمیر شما مشتریان گرامی می توانید با شرکت الوبار تماس بگیرید و خیلی سریع در مدت زمان کاملا کوتاه سفارشتان را ثبت نمایید.

 

کارشناسان متخصص شرکت بین المللی الوبار در خدمت شما مشتریان گرامی برای باربری تهران به ازمیر می باشند و تمام مشاوره های لازم را همانطور که در بالا اشاره کردیم به شما می دهند و بعد سفارشتان را در مدت زمان خیلی کوتاه ثبت می نمایند.

 

ما متخصص ارسال بار از تهران به ازمیر می باشد و خدماتمان را در تمام روزهای هفته به شما مشتریان گرامی ارائه می دهیم.

 

باربری تهران به ازمیر را با تخفیف ویژه به شرکت ما بسپارید و دیگر نگران بارهایتان نباشید و ما خدمات باربری تهران به آدانا را هم با تخفیف ویژه و با ارزانترین قیمت در کوتاه ترین زمان ارائه می دهیم.

 

مقالات پیشنهادی :

ارسال اثاثیه به ازمیر

باربری تهران به استانبول

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید