ارسال بار به چک

ارسال بار به چک با روش زمینی و هوایی + بیمه

ارسال کالا و محموله به چک

 

ارسال بار به چک با ارزانترین قیمت به همراه تخفیف ویژه توسط شرکت بین المللی الوبار انجام می شود. ارسال کالا و محموله به چک کاری بسیار تخصصی می باشد که فقط شرکت هایی که معتبر هستند می توانند آن را انجام بدهند.

 

نکته مهم : ارسال بار به چک ، دارای قوانین و مقررات خاص خود می باشند و بهتر است که حتما قبل از حمل بار به جمهوری چک ، از تمام قوانین و مقررات اطلاع پیدا نمایید.

 

باربری به چک با بیمه نامه بین المللی در شرکت الوبار انجام می شود و ما بدون بیمه نامه هیچ باری را حمل نمی کنیم و بیمه تمام خسارات را اگر در حین مسیر ارسال بار به چک رخ بدهد جبران می کند.

 

باربری الوبار ، خدمات مشاوره رایگان و تخصصی را برای حمل بار به چک به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد و با مشاوره تمام اطلاعاتی را که لازم دارید را در اختیارتان قرار می دهد و بهترین مشاوره و راهنمایی های لازم را به شما عزیزان انجام می دهد.

 

ارسال بار به چک را با شرکت متخصص الوبار تجربه کنید و با شرکت الوبار دیگر نگران هزینه نباشید و ما به جز ارسال کالا به چک خدمات ارسال بار به آلمان را هم با تخفیف ویژه انجام می دهیم و در ادامه به توضیح خدماتمان در مورد ارسال بار به چک می پردازیم.

 

ارسال بار به چک
ارسال بار به چک

روش های ارسال بار به چک

 

روش های حمل بار به چک شامل دو روش می باشد که شرکت بین المللی الوبار به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد.

 

  • ارسال بار به صورت زمینی به چک
  • باربری به صورت هوایی به چک

 

الوباربا استفاده از این سه روش خدمات ارسال بار به چک را برای شما مشتریان محترم انجام می دهد و انتخاب این روش ها بستگی به نظر شما دارد.

 

در ادامه به توضیح روش های ارسال بار به چک می پردازیم و تمام اطلاعات در این دو روش را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

 

روش های ارسال بار به چک
روش های ارسال بار به چک

 

مدارک لازم برای ارسال بار به چک 

 

برای ارسال بار به چک و دیگر کشورها مثل ارسال بار به سوئد ، داشتن یک سری مدارک الزامی می باشد که این مدارک شامل :

 

  1. اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  2. اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  3. آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی ، Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  4. لیست بسته بندی بار و کالا

 

یکی از نکات مهم برای ارسال بار به چک در روش هوایی این است که در بعضی مواقع حضور مسافر به هنگام بازرسی بار و محموله و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی می باشد.

 

از دیگر تخصص های الوبار ارسال بار به فرانسه می باشد که همانند ارسال بار به چک در مدت زمان کاملا کوتاه انجام می دهد.

مراحل ارسال کالا به چک

 

شاید این سوال برای اکثر مشتریان عزیز پیش بیاید که مراحل ارسال کالا به چک چگونه می باشد ؟

 

مراحل ارسال بار به چک عبارتند از :

 

  1. مشاوره تخصصی و رایگان
  2. تهیه لیست بسته بندی قبل از ارسال بار به چک
  3. صدور بیمه نامه بین المللی برای ارسال بار به چک
  4.  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام حمل بار هوایی
  5. تشریفات گمرکی
  6. ارسال بار به گمرک یا فرودگاه
  7. تحویل بار به هواپیمایی یا باربری زمینی و دریایی

 

مراحل ارسال بار به اتریش و ارسال بار به لهستان هم مثل ارسال بار به چک شامل همین مراحل می باشد.

 

ارسال بار به چک
ارسال بار به چک

 

باربری به چک با بیمه نامه بین المللی

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات حمل بار به چک را با بیمه نامه بین المللی معتبر و کامل برای شما مشتریان گرامی ارائه می دهد.

 

ما با داشتن بیمه نامه بین المللی خیال شما را نسبت به بارهایتان برای ارسال بار به چک راحت می کنیم و اگر در حین مسیر حوادثی رخ بدهد که بارهایتان آسیب ببیند بیمه نامه ما آن را جبران می کند.

 

حوادث هایی که ممکن است در حین مسیر باربری به چک رخ بدهد می تواند شامل سرقت، آب زدگی، حوادث طبیعی و حوادث غیر طبیعی باشد.

 

ارسال بار به چک با بیمه نامه بین المللی را از شرکت بین المللی الوبار بخواهید و دیگر نگرانی نداشته باشید چرا که بیمه نامه ما تمام هزینه های خسارت بار را پرداخت می کند و نگرانی شما مشتریان گرامی را برطرف می نماید.

 

شرکت بین المللی الوبار برای ارسال بار به چک بیمه نامه ارائه می دهد و هیچ بار و کالایی را بدون بیمه نامه بین المللی ارسال نمی کند.

 

از دیگر خدمات الوبار به جز ارسال بار به چک ، ارسال بار به پرتغال می باشد که ما با بیمه نامه بین المللی به شما مشتریان گرامی ارائه می دهیم.

 

ارسال بار به چک با روش زمینی

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات حمل بار به چک را با روش زمینی در تمام روزهای هفته از تمام نقاط کشور انجام می دهد.

 

خدمات باربری به چک به روش زمینی در شرکت بین المللی الوبار با کامیونت های مسقف و تریلی های ترانزیت انجام می شود و ما آن ها را به صورت مجهز در اختیارتان قرار می دهیم.

 

خدمات زمینی الوبار برای ارسال بار به چک به صورت شبانه روزی می باشد و به دلیل این که روش زمینی هزینه کمتری نسبت به سایر روش ها دارد اکثر مشتریان محترم این روش را انتخاب می نمایند.

 

باربری بین المللی الوبار ، خدمات باربری به چک به صورت زمینی را با تخفیف ویژه و کمترین هزینه برای شما مشتریان گرامی ارائه می دهد.

 

شرکت بین المللی متخصص ارسال بار به اروپا به صورت زمینی می باشد و خدمات ارسال بار به صورت زمینی به جمهوری چک را از شرکت الوبار بخواهید و دیگر نگرانی نداشته باشید.

 

ارسال بار به چک به روش زمینی
ارسال بار به چک به روش زمینی

 

حمل بار به صورت هوایی به چک

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات حمل بار به صورت هوایی به چک را همانند زمینی در تمام روزهای هفته تا موقعی که مرزهای کشور باز باشد انجام می دهد.

 

در خدمات ارسال بار به چک به صورت هوایی به دلیل این که هزینه آن بیش تر از زمینی می باشد مشتریان ترجیح می دهند که روش زمینی را انتخاب نمایند.

 

در باربری هوایی به چک هزینه و یا قیمت را بر اساس نوع بار و وزن بار محاسبه می کنند که همین باعث افزایش می شود.

 

از مزیت های خوب ارسال بار به صورت هوایی به چک می توان به سریع رسیدن بارها به دستتان اشاره کرد و در کوتاه ترین زمان بار و کالاهایتان را می توانید دریافت نمایید.

 

حمل بار به صورت هوایی به چک را با شرکت بین المللی الوبار تجربه کنید و بار، کالاهای با ارزشتان را در کوتاه ترین زمان در مقصد مورد نظرتان دریافت نمایید.

 

الوبار ارسال بار به اسپانیا و ارسال بار به هلند را هم با روش هوایی همانند ارسال بار به چک در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.

 

ارائه مشاوره تخصصی برای ارسال بار به چک

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات مشاوره را به شما مشتریان محترم برای باربری به چک ارائه می دهد تا بهترین انتخاب را انجام بدهید و انتخاب باعث می شود که هزینه هایتان کاهش بیابد.

 

خدمات مشاوره تخصصی شرکت بین المللی الوبار برای حمل بار به چک و حتی دیگر کشورها مثل ارسال بار به یونان هم در تمام روزهای هفته می باشد و سعی کنید حتما از شرکت الوبار مشاوره بگیرید تا انتخاب خوبی انجام بدهید.

 

مشاوران و کارشناسان حرفه ای و متخصص ما در خدمت شما مشتریان گرامی برای ارسال بار به چک می باشند و تمام اطلاعات لازم را به شما می دهند و شما را راهنمایی می کنند.

 

بهترین موقعی که می خواهید برای ارسال بار به چک مشاوره بگیرید 24 ساعت قبل از این که بخواهید بارگیری را انجام بدهید می باشد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان برای ارسال بار به چک با شرکت بین المللی الوبار که متخصص حمل بین المللی می باشد تماس حاصل بفرمایید.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

 ثبت سفارش در جهت ارسال بار به جمهوری چک

 

برای ثبت سفارش باربری به چک شما مشتریان گرامی می توانید همین حالا با شرکت بین المللی و متخصص الوبار تماس بگیرید و سفارشتان را انجام بدهید.

 

کارشناسان الوبار در خدمت شما مشتریان محترم می باشند و تمام سفارش های شما را ثبت می کند و همانطور که در بالا هم اشاره کردیم برای ارسال بار به چک مشاوره های لازم را می دهند.

 

حمل بار به چک را با شرکت بین المللی الوبار که متخصص این کار می باشد تجربه کنید و نگرانی در مورد کالاها و بارهایتان نداشته باشید و همانطور که در بالا هم اشاره کردیم الوبار خدمات خود را با بیمه نامه بن المللی معتبر و کامل ارائه می دهد.

 

ما ارسال بار با تخفیف ویژه به چک را در تمام روزهای هفته ارائه می دهیم و خدمات ارسال بار به ایتالیا را هم با کمترین هزینه انجام می دهیم.

نکته مهم : برای اینکه تمام مراحل ارسال بار به چک قانونی و به درستی انجام شود بهتر است یک شرکت حمل و نقل معتبر و حرفه ای مثل الوبار را انتخاب نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید