ارسال بار به صربستان

ارسال بار به صربستان با کمترین هزینه

حمل بار به صربستان

 

ارسال بار به صربستان از تمام نقاط ایران را شرکت بین المللی الوبار با کمترین هزینه به همراه تخفیف های بسیار ویژه در کوتاه ترین زمان انجام می دهد.

 

صربستان از کشورهای می باشد که شرکت بین المللی الوبار بار و کالاهای زیادی را برای مشتریانش برای این کشور انجام می دهد و خدمات خود را در تمام روزهای هفته ارائه می دهد.

 

شرکت بین المللی الوبار بیمه نامه معتبر و بین المللی را صادر می کند تا اگر مشکلی پیش آمد با بیمه بشود آن را جبران کرد و بیمه از مواردی می باشد که الوبار اهمیت زیادی به آن می دهد و بدون بیمه نامه بین المللی هیچ باری را به خارج از کشور ارسال نمی کند.

 

الوبار برای حمل بار به صربستان مشاوره به صورت رایگان ارائه می دهد و با مشاوره تمام اطلاعاتی را که لازم داشته باشید در اختیارتان قرار می دهند و مشاوران الوبار پاسخ گوی تمام سوالات شما مشتریان گرامی می باشند.

 

الوبار باربری به صربستان را به دو صورت زمینی و هوایی انجام می دهد و شما می توانید با استفاده از این دو روش بارهایتان را با خیال راحت به شرکت الوبار بسپارید.

 

ارسال بار به صربستان را با شرکت بین المللی الوبار تجربه کنید و دیگر نگران بار و کالاهای با ارزشتان نباشید چرا که الوبار متخصص ارسال بار به اروپا می باشد.

 

ارسال بار به صربستان
ارسال بار به صربستان

 

مراحل ارسال بار به صربستان

 

مراحل ارسال بار به صربستان شامل موارد زیر می باشند :

  1. مشاوره تخصصی
  2. تهیه لیست بسته بندی قبل از ارسال بار به صربستان
  3. صدور بیمه نامه بین المللی رایگان برای ارسال بار به صربستان
  4.  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام حمل بار هوایی
  5. تشریفات گمرکی
  6. ارسال بار به گمرک یا فرودگاه
  7. تحویل بار به هواپیمایی یا باربری زمینی و دریایی

 

بیمه نامه بین المللی برای باربری به صربستان ارائه می شود ؟

 

خیلی از مشتریان این سوال را از ما می پرسند که آیا شرکت الوبار خدمات برای حمل بار به صربستان را با بیمه نامه انجام می دهد یا خیر که در جواب باید بگوییم بله تمام خدمات ما با بیمه نامه بین المللی می باشد.

 

شرکت الوبار اهمیت ویژه ای به بیمه نامه می دهد و بدون بیمه نامه بین المللی هیچ باری را به خارج از کشور ارسال نمی کند چرا که ممکن است در حین مسیر حوادث های تلخی رخ بدهد که باعث بشود بار و کالاهایتان آسیب ببیند.

 

با بیمه نامه بین المللی تمام حوادث هایی که برای ارسال بار به صربستان ممکن است رخ بدهد جبران می شود و حتما شرکتی را انتخاب کنید که بیمه نامه بین المللی داشته باشید.

 

شرکت بین المللی الوبار تحت پوشش بیمه نامه آسیا که به صورت کامل هست می باشد و باربری به صربستان را با بیمه نامه بین المللی انجام می دهد.

 

خدمات ارسال بار به دانمارک هم با بیمه نامه بین المللی رایگان همانند ارسال بار به صربستان انجام می شود.

 

ارسال بار با ارزانترین قیمت به صربستان 

 

شرکت بین المللی الوبار تنها شرکتی می باشد که خدمات خود را با ارزانترین قیمت برای حمل بار به صربستان ارائه می دهد.

 

الوبار علاوه بر ارائه قیمت ارزان، تخفیف های ویژه ای را هم در نظر گرفته است و خدمات خود را با تخفیف ویژه ارائه می دهد و تمام تلاشش را می کند که نظر مشتریان گرامیش را جلب نماید.

 

شرکت بین المللی برای باربری به صربستان علاوه بر این که قیمت ارزان ارائه می دهد، کیفیت را هم در نظر می گیرد و خدمات خود را با کیفیت خوب ارائه می دهد.

 

با شرکت بین المللی الوبار اصلا نگران هزینه ارسال بار به صربستان نباشید و کمترین قیمت را با ما تجربه نمایید و شرکت الوبار ارسال بار به گرجستان را هم با ارزانترین قیمت انجام می دهد.

 

ارسال بار با ارزانترین قیمت به صربستان 
ارسال بار با ارزانترین قیمت به صربستان

 

حمل بار به صورت هوایی به صربستان

 

شرکت الوبار حمل بار به صورت هوایی به صربستان را در تمام روزهای هفته انجام می دهد و در روش هوایی بارتان را در کوتاه ترین زمان تحویلتان می دهد.

 

در روش هوایی به دلیل این که بارها را بر اساس وزن و حجمی که دارند قیمت آن را محاسبه می کنند باعث می شود هزینه باربری بالا برود و همین علت در انتخاب مشتری تاثیر به سزایی می گذارد.

 

از مزیت های خوب ارسال بار به صربستان به صورت هوایی می توان به سریع رسیدن بارها و کالاها به دستتان اشاره کرد.

 

 باربری به صورت هوایی را به شرکت بین المللی ما بسپارید و دیگر نگرانی نداشته باشید چرا که ما متخصص این کار می باشیم.

 

الوبار خدمات ارسال بار به لهستان را هم هم همانند ارسال بار به صربستان با روش هوایی در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.

 

انجام سمپاشی در ارسال بار به صربستان با استفاده از روش هوایی

 

در بسته بندی ارسال بار به صربستان با استفاده از روش هوایی ممکن است که از جعبه و پالت های چوبی استفاده شود به همین دلیل پس از پایان بسته بندی با استفاده از گاز و قرص های مخصوص سم پاشی انجام می شود.

 

این کار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بار و کالا تا زمان رسیدن به مقصد انجام می شود و پس از آن ، گواهینامه ی معتبر صادر خواهد شد.

 

سمپاشی بار به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن آفات در محموله صورت می گیرد و از این بابت نگرانی در مورد ارسال بار به صربستان با استفاده از روش هوایی نداشته باشید.

 

ارسال بار به صربستان به صورت زمینی

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات باربری به صربستان را به صورت زمینی از تمام نقاط کشور ایران انجام می دهد و ماشین های مجهزی را دارا می باشد.

 

ماشین هایی که شرکت الوبار به صوت مجهز ارائه می دهد تریلی ترانزیت و کامیونت مسقف می باشد و آن ها را بر اساس نوع بارتان انتخاب می کنیم.

 

در روش ارسال بار به صربستان به صورت زمینی به دلیل این که هزینه کمتری نسبت به روش هوایی دارد مشتریان این روش را انتخاب می کنند و شرکت بین المللی الوبار با داشتن سال ها تجربه و سابقه در این زمینه متخصص می باشد و با ارزانترین قیمت انجام می دهد.

 

با شرکت بین المللی الوبار نگران بارهایتان نباشید و الوبار خدمات ارسال بار به ترکیه را هم به صورت زمینی همانند صربستان در تمام روزهای هفته با کمترین هزینه به همراه تخفیف ویژه انجام می دهد.

 

ارسال بار به صربستان به صورت زمینی
ارسال بار به صربستان به صورت زمینی

 

موارد ممنوعه در ارسال بار به صربستان

 

یکی از نکات مهم برای ارسال بار به صربستان اطلاع از موارد ممنوعه می باشد. ما در لیست زیر به موارد ممنوعه باربری به صربستان اشاره کرده ایم : 

  1. مواد آرایشی
  2. سبزیجات 
  3. عرقیجات
  4. آثار اصیل ایرانی
  5. مواد خوراکی
  6. سلاح سرد
  7. سلاح گرم
  8. عطر و ادکلن
  9. تنباکو
  10. قهوه

حمل این گونه محموله به صربستان از نظر قانونی ممنوعیت دارد و در صورتی که در وسایل شما باشد با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

 

نکته بسیار مهم برای ارسال بار به صربستان این است که ، اگر مواد غذایی ذکر شده در بارهای شما وجود داشته باشد اداره گمرک آن ها را ضبط خواهد کرد.

 

ارائه مشاوره رایگان در تمام روزهای هفته توسط الوبار برای باربری به صربستان

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات مشاوره خود را در تمام روزهای هفته برای باربری به صربستان به صورت رایگان ارائه می دهد.

 

الوبار با مشاوره تمام اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می دهد و مشاوران شرکت بین المللی الوبار شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می کنند.

 

مشاوره خوب باعث کاهش هزینه هایتان برای ارسال بار به صربستان می شود پس سعی کنید حتما از شرکت بین المللی الوبار مشاوره دریافت نمایید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان برای حمل بار به صربستان با شرکت الوبار تماس حاصل بفرمایید و از خدمات های رایگان الوبار بهره مند بگردید.

 

ارسال بار به چک با کمترین هزینه به صورت تخصصی همانند ارسال بار به صربستان توسط شرکت الوبار در تمام روزهای هفته انجام می شود.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

ثبت سفارش در جهت ارسال بار به صربستان

 

برای ثبت سفارش در جهت باربری به صربستان می توانید با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و سفارشتان در کوتاه ترین زمان انجام بدهید.

 

کارشناسان بین المللی الوبار در خدمت شما مشتریان گرامی برای ارسال بار به صربستان می باشند و شما را قبل از ثبت سفارش، راهنمایی می کنند.

 

الوبار حمل بارهایتان را با کمترین هزینه به همراه تخفیف ویژه ارائه می دهد و با شرکت بین المللی الوبار دیگر نگران قیمت نباشید و بارها را به صورت سالم تحویل می دهد.

 

ارسال بار به صربستان را با شرکت بین المللی الوبار تجربه کنید و الوبار خدمات ارسال بار به رومانی را هم در تمام روزهای هفته ارائه می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید