ارسال اثاثیه به مارماریس

ارسال اثاثیه به مارماریس

ارسال اثاثیه به مارماریس با کمترین هزینه

 

حمل اثاثیه به مارماریس کاری تخصصی می باشد و این کار را شرکت های معتبر باربری انجام می دهند اما خوب انتخاب کردن یک شرکت خوب کار بسیار دشواری می باشد.

 

یکی از موضوعاتی که مشتریان به آن اهمیت می دهند هزینه ارسال اثاثیه به مارماریس می باشد و به دنبال شرکت هایی که کمترین هزینه را ارائه بدهند می باشند.

 

عوامل های بسیار زیادی وجود دارد که بر هزینه تاثیر گذار می باشد و در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم پس با ما همراه باشید.

 

باربری بین المللی الوبار خدمات خود را با بیمه نامه معتبر و رایگان ارائه می دهد و بیمه نامه ای که الوبار ارائه می دهد تحت پوشش بیمه نامه بین المللی آسیا که یک بیمه نامه معتبر هست می باشد و تا سقف 500 میلیون تومان اثاث ها و لوازم مشتریان عزیز را بیمه می کند.

 

برای حمل اثاثیه به مارماریس دو روش وجود دارد که الوبار آن را انجام می دهد که شامل روش زمینی و هوایی می باشد که تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته است

 

باربری الوبار مشاوره رایگان به صورت صفر تا صد برای ارسال اثاثیه به مارماریس ارائه می دهد و با مشاوره تمام اطلاعاتی که مورد نیاز مشتریان باشد در اختیار قرار می دهد.

 

الوبار ارسال بار به مارماریس و اثاثیه به این شهر را با در کمترین زمان انجام می دهد و از تخصص های شرکت الوبار می باشد.

 

ارسال اثاثیه به مارماریس با کمترین هزینه
ارسال اثاثیه به مارماریس با کمترین هزینه

 

مدارک های مورد نیاز برای حمل اثاثیه به مارماریس

 

برای حمل اثاثیه به مارماریس داشتن یک سری مدارک مورد نیاز می باشد و نداشتن آن باعث مشکلاتی می شود.

 

مدارک های مورد نیاز :

  • کیملیک
  • پکینگ لیست
  • اصل پاسپورت، اصل شناسنامه، اصل کارت ملی

 

این مدارک ها برای ارسال اثاثیه به مارماریس بسیار لازم و ضروری می باشد مثلا کیملیک همان کارت اقامت در کشور ترکیه می باشد.

 

 

برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد مدارک های مورد نیاز در جهت حمل اثاثیه به مارماریس با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید.

 

هزینه ارسال اثاثیه به مارماریس

 

هزینه های ارسال اثاثیه به مارماریس به عوامل های بسیار مختلفی بستگی دارد و عوامل زیر بر هزینه تاثیر گذار می باشد.

 

عوامل های تاثیر گذار بر هزینه :

  • ارسال اثاث به صورت زمینی و هوایی
  • بیمه نامه بین المللی
  • طول مسافت
  • نوع اثاث و حجم اثاث
  • روش ارسال ( خرده بار – فول تراک )

 

این موارد ها برای هزینه حمل اثاثیه به مارماریس تاثیر گذار می باشد و برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد هزینه با کارشناسان بین المللی شرکت الوبار تماس بگیرید.

 

ارسال اثاثیه به مارماریس
ارسال اثاثیه به مارماریس

 

ارسال اثاثیه به صورت زمینی به مارماریس

 

ارسال اثاثیه به صورت زمینی به مارماریس در تمام روزهای هفته توسط باربری الوبار انجام می شود و اکثر مشتریان روش زمینی را برای ارسال اثاث هایشان انتخاب می کنند.

 

در روش زمینی به دلیل این که هزینه کمتری نسب به سایر روش ها دارد همین امر باعث می شود که مشتریان محترم آن را انتخاب نمایند.

 

در الوبار حمل اثاثیه به مارماریس به صورت زمینی با تریلی های ترانزیت و کامیونت های مسقف انجام می شود و ما ماشین ها را به صورت مجهز در اختیارتان قرار می دهیم.

 

ارسال اثاثیه به مارماریس به صورت زمینی را با شرکت بین المللی الوبار تجربه نمایید و دیگر نگران لوازم هایتان نباشید و آن ها را سالم در مقصد مورد نظرتان دریافت نمایید و الوبار خدمات ارسال اثاثیه به کوش آداسی  و ارسال اثاثیه به مرسین را هم به صورت زمینی در تمام روزهای هفته با تخفیف ویژه مثل حمل لوازم منزل به مارماریس انجام می دهد.

 

حمل لوازم منزل به مارماریس به صورت هوایی

 

یکی دیگر از روش هایی که باربری بین المللی الوبار ارائه می دهد حمل لوازم منزل به مارماریس به صورت هوایی می باشد.

 

در روش ارسال اثاثیه به مارماریس به صورت هوایی به دلیل قیمت بیش تری که نسبت به روش زمینی دارد مشتریان خیلی کمی هستند که این روش را انتخاب می کنند.

 

دلیل قیمت بیش تر روش هوایی می توان به نوع بار و وزن بار نیز اشاره کرد ولی از مزیت های خوب روش هوایی می توان به سریع رسیدن لوازم های منزل اشاره کرد.

 

در روش ارسال اثاثیه به صورت هوایی به مارماریس تمام لوازم ها را سم پاشی می کنند که دلیل آن هم جلوگیری از آفت می باشد.

 

باربری بین المللی الوبار حمل اثاثیه به مارماریس را به صورت هوایی از تمام فرودگاه های کشور انجام می دهد و برای کسب اطلاعات بیش تر تماس بگیرید.

 

الوبار ارسال اثاثیه به ازمیر را هم همانند شهر مارماریس به صورت هوایی در تمام روزهای هفته انجام می دهد و الوبار به تمام شهرهای ترکیه، لوازم منزل را به صورت هوایی ارسال می کند.

 

حمل لوازم منزل به مارماریس به صورت هوایی
حمل لوازم منزل به مارماریس به صورت هوایی

 

ارسال اثاثیه به مارماریس با بیمه نامه بین المللی

 

در باربری بین المللی الوبار ارسال اثاثیه به مارماریس با بیمه نامه بین المللی انجام می شود و الوبار بدون بیمه نامه هیچ باری را ارسال نمی کند.

 

بیمه نامه از موارد مهم و ضروری حمل و نقل بین المللی می باشد و حتما باربری را انتخاب نمایید که بیمه نامه بین المللی ارائه بدهد چرا که ممکن است در حین مسیر حوادث های مثل سرقت ، آب زدگی ، آتش سوزی ، حوادث های طبیعی و حوادث های غیر طبیعی رخ بدهد که باعث بشود لوازم ها آسیب ببیند.

 

بیمه نامه الوبار برای حمل اثاثیه به مارماریس ارائه می دهد تحت پوشش بیمه نامه بین المللی آسیا می باشد و تا سقف 50 میلیون تومان به صورت رایگان تمام لوزام ها را بیمه می کند.

 

با بیمه نامه بین المللی الوبار نگران ارسال اثاثیه به مارماریس و هزینه آن نباشید و لوازم هایتان را با خیالی راحت به الوبار بسپارید.

 

ارائه مشاوره رایگان برای ارسال اثاثیه به مارماریس در باربری الوبار

 

 

باربری بین المللی الوبار برای حمل اثاثیه به مارماریس مشاوره به صورت رایگان ارائه می دهد و کارشناسان بین المللی الوبار در خدمت مشتریان گرامی و همه افراد می باشند و مشاوره های لازم را ارائه می دهند و همه افراد راهنمایی می کنند.

 

مشاوره خوب باعث می شود که تصمیم خوب و مناسبی را برای ارسال اثاثیه به مارماریس بگیرید پس حتما از باربری بین المللی الوبار مشاوره بگیرید و مشاوره باعث کاهش هزینه هایتان هم خواهد شد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان و مشاوران بین المللی الوبار تماس بگیرید و هر اطلاعاتی که نیاز دارید را بدست بیاورید.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

ارسال اثاثیه به مارماریس را به الوبار بسپارید و اصلا نگران لوازم هایتان نباشید و باربری بین المللی الوبار تمام خدمات خود را با تخفیف ویژه و ارزانترین قیمت ارائه می دهد.

 

الوبار حمل لوازم منزل به مارماریس را بیمه نامه بین المللی ارائه می دهد و در روش زمینی مجهزترین ماشین را در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد.

 

مقالات دیگر :

ارسال اثاثیه به ترکیه

ارسال اثاثیه به استانبول

ارسال اثاثیه به آنتالیا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید