ارسال بار به اسکندرون

ارسال اثاثیه به اسکندرون

حمل اثاثیه به اسکندرون

 

ارسال اثاثیه به اسکندرون با تخفیف ویژه در تمام روزهای هفته با بیمه نامه بین المللی رایگان توسط باربری الوبار انجام می شود.

 

 

در ادامه به تمام موارد حمل اثاثیه به اسکندرون می پردازیم پس با ما همراه باشید و تمام اطلاعاتی که نیاز دارید را بدست بیاورید.

 

 

خدمات اثاثیه به خارج از کشور کاری تخصصی می باشد و باید حتما باربری بین المللی را انتخاب نمایید که متخصص در این زمینه باشند وگرنه به مشکل برمی خورید.

 

 

باربری بین المللی الوبار با داشتن سال ها تجربه و سابقه در این زمینه آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد و تمام تلاشش را می کند رضایت مشتریان عزیز را جلب نماید.

 

 

برای ارسال اثاثیه به اسکندرون الوبار بیمه نامه ای بین المللی تا سقف 500 میلیون تومان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه نامه آسیا ارائه می دهد.

 

 

برای ارسال لوازم منزل به اسکندرون الوبار مشاوره رایگان ارائه می دهد و با مشاوره تمام اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهد و مشاوران بین المللی الوبار پاسخ گوی تمام سوالات افراد می باشند.

 

 

ارسال اثاثیه به اسکندرون را با باربری بین المللی الوبار تجربه نمایید و دیگری نداشته باشید چرا که الوبار متخصص ارسال بار به اسکندرون می باشد.

 

ارسال اثاثیه به اسکندرون با تخفیف های بسیار ویژه
ارسال اثاثیه به اسکندرون با تخفیف های بسیار ویژه

 

 

روش های ارسال اثاثیه به اسکندرون

 

 

برای حمل اثاثیه به اسکندرون باربری بین المللی الوبار از طریق دو روش این کار را انجام می دهد که شامل موارد زیر می باشند :

 

  • ارسال به صورت زمینی
  • ارسال به صورت هوایی

 

هر کدام از این روش ها قیمت و شرایط خاص خود را دارند و در ادامه به توضیح ارسال اثاثیه به اسکندرون با استفاده از این دو روش می پردازیم.

 

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال اثاثیه به اسکندرون چیست ؟

 

برای ارسال لوازم برای اسکندرون داشتن بعضی از مدارک مورد نیاز می باشد و برای ترخیص لوازم و اثاث از گمرک بسیار مناسب می باشد.

 

مدارک های مورد نیاز :

 

  • کیملیک
  • پکینگ لیست
  • اصل کارت ملی
  • اصل پاسپورت 
  • اصل شناسنامه 

 

داشتن این مدارک برای ارسال اثاثیه به اسکندرون مورد نیاز می باشد و برای کسب اطلاعات بیش تر با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید.

 

 

ارسال لوازم منزل به اسکندرون به صورت زمینی

 

 

یکی از روش های باربری، ارسال لوازم منزل به اسکندرون به صورت زمینی می باشد و از پر کاربرد ترین روش ها می باشد و الوبار این خدمات را در تمام روزهای هفته انجام می دهد.

 

 

در روش زمینی باربری بین المللی الوبار دو نوع ماشین شامل کامیونت مسقف و تریلی ترانزیت را در اختیارتان به صورت مجهز قرار می دهد.  

 

 

دلیل این که روش ارسال اثاثیه به اسکندرون به صورت زمینی پرکاربرد هست فقط قیمت آن می باشد و هزینه کمتری نسبت به هوایی دارد.

 

 

حمل اثاثیه به اسکندرون به صورت زمینی را با الوبار تجربه کنید و الوبار خدمات ارسال اثاثیه به مانیسا را هم به صورت زمینی در تمام روزهای هفته انجام می دهد.

 

 

ارسال بار به اسکندرون
ارسال لوازم منزل به اسکندرون به صورت زمینی

 

ارسال اثاثیه به صورت هوایی برای اسکندرون

 

یکی دیگر از روش های حمل اثاثیه برای اسکندرون روش هوایی می باشد ولی به دلیل این که قیمت بیش تری نسبت به زمینی دارد مشتریان خیلی کمی هستند که این روش را انتخاب می کنند.

 

 

در روش ارسال اثاثیه به صورت هوایی برای اسکندرون هزینه را بر اساس حجم و وزن اثاث حساب می کنند که همین دلیل باعث افزایش قیمت می شود.

 

 

از مزیت های خوبی که روش هوایی دارد می توان به سریع رسیدن بار و کالاها به دستتان اشاره کرد و در کمترین زمان ممکن لوازم هایتان را در مقصد مورد نظرتان دریافت می کنید.

 

 

در روش هوایی به دلیل این که از آفت جلوگیری کنند ابتدا اثاث و لوازم ها را سم پاشی می کنند و سپس وارد هواپیما می کنند.

 

 

باربری الوبار آماده ارسال اثاثیه به اسکندرون به صورت هوایی در تمام روزهای هفته می باشد و لوازم هایتان را در مدت زمان کاملا کوتاه به دستتان می رساند.

 

ما به جز ارسال اثاثیه به اسکندرون ، ارسال اثاثیه به استانبول را هم به صورت هوایی در مدت زمان خیلی سریع انجام می دهیم.

 

ارسال اثاثیه به صورت هوایی برای اسکندرون

 

 

هزینه حمل اثاثیه به اسکندرون چقدر می شود ؟

 

هزینه حمل اثاثیه به اسکندرون به عوامل های مختلفی بستگی دارد به خاطر همین نمی توان قیمت مشخصی را اعلام نمود.

 

 

از عوامل هایی که بر هزینه ارسال اثاثیه به اسکندرون تاثیر می گذارد می توان به موارد های زیر اشاره کرد :

 

  • حمل به صورت زمینی
  • حمل بار به صورت هوایی
  • بیمه نامه بین المللی
  • حمل به صورت خرده بار
  • حمل به صورت فول تراک

 

 

این موارد بر هزینه ارسال اثاثیه به اسکندرون تاثیر گذار می باشد و باعث می شود که هزینه در حال متغیر باشد.

 

 

برای کسب اطلاعات بیش تر و دقیق تر در مورد هزینه ارسال اثاثیه به اسکندرون می توانید با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات دقیق تر را بدست بیاورید.

 

 

ارسال اثاثیه به اسکندرون با مشاوره رایگان

 

برای ارسال اثاثیه به اسکندرون الوبار مشاوره به صورت رایگان ارائه می دهد و مشاوران بین المللی الوبار در خدمت تمام عزیزان می باشند و پاسخ گوی تمام سوالات می باشند.

 

 

مشاوره خوب باعث کاهش هزینه ها می شود و بهتر است قبل از ارسال اثاثیه مشاوره بگیرید تا به مشکل نخورید و تمام اطلاعات را بدست بیاورید.

 

 

سعی کنید حتما از باربری بین المللی الوبار برای حمل اثاثیه منزل به اسکندرون مشاوره بگیرید و هر اطلاعاتی که نیاز دارید را از کارشناسان و مشاوران الوبار بپرسید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره رایگان با الوبار تماس بگیرید و خدمات مشاوره باربری بین المللی الوبار در تمام روزهای هفته می باشد.

 

 

ارسال اثاثیه به اسکندرون را به باربری الوبار بسپارید و با ما اصلا دیگر نگران قیمت و کیفیت نباشید چون که ما متخصص در این زمینه می باشیم.

 

 

مقالات دیگر :

ارسال اثاثیه به دنیزلی

ارسال اثاثیه به ترابزون

ارسال اثاثیه به ترکیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید