باربری تهران به استانبول

باربری تهران به استانبول

حمل بار از تهران به استانبول با کمترین هزینه

 

برای باربری تهران به استانبول بهتر است شرکت هایی را انتخاب نمایید که متخصص در این زمینه باشند تا بارهایتان هیچ آسیبی نبیند و کمترین هزینه را نیز ارائه بدهند.

 

 برای ارسال بار از تهران به استانبول یک سری نکات هست که باید خیلی دقت نمایید وگرنه به مشکل می خورید ما در ادامه به تمام موارد باربری تهران به استانبول اشاره خواهیم کرد.

 

مدارک های مورد نیاز برای باربری تهران به استانبول

 

برای باربری تهران به استانبول داشتن یک سری مدارک مورد نیاز می باشد و نداشتن آن ها در ترخیص بار و کالاها در گمرک مشکلاتی را به وجود می آورد.

 

مدارک های مورد نیاز برای حمل بار از تهران به استانبول شامل موارد زیر می باشند :

 

  1. کیملیک یا همان کارت اقامت موقت در کشور ترکیه
  2. پکینگ لیست
  3. اصل پاسپورت
  4. اصل کارت ملی و اصل شناسنامه 

 

این موارد بالا مدارک های مورد نیاز برای باربری تهران به استانبول می باشند و بهتر است که آن ها را داشته باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد مدارک های مورد نیاز برای ارسال بار از تهران به استانبول با کارشناسان بین المللی شرکت الوبار تماس بگیرید.

 

خدمات شرکت الوبار برای باربری تهران به استانبول

 

باربری تهران به استانبول را شرکت بین المللی الوبار به صورت زمینی و هوایی در تمام روزهای هفته برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

ما خدمات حمل بار از تهران به استانبول را با بیمه نامه بین المللی معتبر و مطمئن انجام می دهیم و بدون بیمه نامه هیچ باری را از تهران حمل نمی کنیم چرا که ممکن است در حین مسیر اتفاقاتی رخ بدهد که وجود بیمه نامه الزامی می باشد و بیمه تمام خسارات را جبران می نماید.

 

شرکت بین المللی الوبار ارسال بار از تهران به استانبول را با تخفیف ویژه و کمترین هزینه انجام می دهد و علاوه بر ارائه قیمت ارزان کیفیت را هم در نظر می گیرد و شرکت ما خدمات خود را با بهترین کیفیت انجام می دهد.

 

ارائه مشاوره از خدمات رایگان شرکت ما برای باربری از تهران به استانبول می باشد و شما با مشاوره می توانید تمام اطلاعات لازم را بدست بیاورید و انتخاب خوبی را انجام بدهید که باعث کاهش هزینه هایتان می شود.

 

شرکت ما متخصص ارسال بار به استانبول می باشد و خدمات خود را در کمترین زمان از تهران به شهر استانبول انجام می دهد.

 

باربری تهران به استانبول را به شرکت بین المللی ما بسپارید و دیگر نگران بارهایتان نباشید چرا که ما متخصص حمل و نقل بین المللی می باشیم.

 

باربری تهران به استانبول
باربری تهران به استانبول

 

باربری تهران به استانبول با کمترین هزینه

 

ما باربری تهران به استانبول را با کمترین هزینه به شما مشتریان محترم ارائه می دهیم و تمام خدمات ما به صورت ارزان می باشد.

 

شرکت هایی وجود دارند که خدمات باربری از تهران به استانبول را با کمترین هزینه انجام می دهند اما از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و نمی توانند بارهایتان صحیح و سالم تحویلتان بدهند.

 

شرکت ما به عنوان یک شرکت معتبر و مطمئن در زمینه حمل بار از تهران به استانبول شناخته شده است و خدماتمان را با کیفیت خوب و ارزانترین قیمت به شما مشتریان محترم ارائه می دهیم.

 

ما برای باربری تهران به استانبول تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته ایم و خدماتمان را با تخفیف ویژه به شما مشتریان محترم ارائه می دهیم.

 

حمل بار از تهران به استانبول را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت به همراه تخفیف ویژه با شرکت بین المللی الوبار تجربه نمایید.

 

مقالات پیشنهادی :

ارسال بار به ترکیه

حمل اثاثیه به ترکیه

 

باربری تهران به استانبول با کمترین هزینه
باربری تهران به استانبول با کمترین هزینه

 

 

ارسال بار از تهران به استانبول با بیمه نامه بین المللی

 

شرکت ما خدمات باربری تهران به استانبول را با بیمه نامه بین المللی به شما مشتریان محترم ارائه می دهد.

 

ما بدون بیمه نامه هیچ باری را از تهران به استانبول حمل نمی کنیم و تمام خدمات ما برای باربری تهران به ترکیه با بیمه نامه بین المللی می باشد.

 

ما در بالا هم اشاره کردیم ممکن است در حین راه حوادثی رخ بدهد که بارهایتان آسیب ببیند که به خاطر همین مورد وجود بیمه نامه برای باربری تهران به استانبول الزامی می باشد.

 

شرکت ما با ارائه بیمه نامه بین المللی آسیا نگرانی شما را نسبت به ارسال بار از تهران به استانبول برطرف می نماید و اگر در حین مسیر اتفاقی برای بارهایتان رخ بدهد بیمه ما آن را جبران می کند.

 

موارد ممنوعه باربری تهران به استانبول چیست؟

 

بارهایی هستند که نمی توان آن ها به استانبول حمل کرد و از موارد ممنوعه باربری تهران به استانبول می باشند.

 

موارد ممنوعه حمل بار از تهران به استانبول شامل موارد زیر می باشند :

 

  • مواد بهداشتی و آرایشی
  • مواد خوراکی مثل شکلات
  • دخانیات و تنباکو
  • سبزیجات و عرقیجات

 

موارد های ممنوعه برای باربری تهران به استانبول شامل موارد بالا می باشند ولی آن ها را می توان به صورت مسافربری حمل کرد.

 

برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد موارد ممنوعه در جهت باربری تهران به استانبول با کارشناسان بین المللی شرکت الوبار تماس بگیرید.

 

باربری تهران به استانبول به صورت هوایی 

 

شرکت بین المللی ما خدمات باربری از تهران به استانبول را به صورت هوایی در تمام روزهای هفته و هر موقع که مرز هوایی کشور ایران و ترکیه باز باشد انجام می دهد.

 

در باربری از تهران به استانبول به صورت هوایی به دلیل این که قیمت بیش تری نسبت به ارسال بار از تهران به استانبول به صورت زمینی دارد اکثر مشتریان گرامی روش هوایی را انتخاب نمی کنند.

 

از مزیت هایی که حمل بار از تهران به استانبول به صورت هوایی دارد این است که خیلی سریع بارهایتان را دریافت می کنید.

 

باربری تهران به استانبول به صورت هوایی را به شرکت ما بسپارید و اگر خیلی عجله دارید و زمان برایتان اهمیت دارد این روش را انتخاب نمایید.

 

باربری تهران به استانبول به صورت هوایی 
باربری تهران به استانبول به صورت هوایی

 

حمل بار از تهران به استانبول به صورت زمینی

 

شرکت ما خدمات ارسال بار از تهران به استانبول را به صورت زمینی در تمام روزهای هفته با کامیونت های مسقف و تریلی های ترانزیت انجام می دهیم.

 

شرکت ما ماشین های مجهز به همراه رانندگان حرفه ای و آشنا به جاده را باربری تهران به استانبول در اختیارتان قرار می دهد تا شما نگرانی نسبت به بارهایتان نداشته باشید.

 

ما از تمام نقاط تهران خدمات به استانبول را انجام می دهیم و بارهای شما را از مرزهای ایران به کشور ترکیه ارسال می کنیم.

 

حمل بار از تهران به استانبول به صورت زمینی به دلیل این که هزینه کمتری نسبت به هوایی دارد اکثر مشتریان این روش را انتخاب می نمایند.

 

باربری از استانبول به ترکیه را به صورت زمینی با شرکت بین المللی ما با بهترین کیفیت و کمترین هزینه تجربه نمایید و دیگر نگران بارهایتان نباشید چرا که ما متخصص در این زمینه هستیم.

 

حمل بار از تهران به استانبول به صورت زمینی
حمل بار از تهران به استانبول به صورت زمینی

 

باربری تهران به استانبول به صورت فول تراک

 

در روش زمینی باربری تهران به استانبول به دو صورت می توان بارها را ارسال کرد که به دو صورت فول تراک یا دربستی یا خرده بار می باشند.

 

در روش فول تراک یا همان دربستی بارها را در داخل یک تریلی ترانزیت قرار می دهند و تمام آن بارهای شما مشتریان گرامی می باشد و به جز بار و کالای شما هیچ بار دیگری را در داخل تریلی یا کامیون قرار نمی دهند.

 

خیلی از شرکت ها هستند که باربری تهران به استانبول به صورت فول تراک انجام نمی دهند و هزینه فول تراک را از شما می گیرند اما در داخل دیگر بارها قرار می دهند پس در انتخاب شرکت خوب خیلی دقت کنید.

 

شرکت بین المللی الوبار با داشتن سال ها تجربه و سابقه در زمینه باربری تهران به استانبول، خدمات خود را به فول تراک (صورت دربستی) با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت انجام می دهد.

 

حمل بار از تهران به استانبول به صورت فول تراک را با الوبار تجربه کنید و بار، کالاهایتان را به صورت سالم در مقصد مورد نظرتان دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

باربری تهران به استانبول

باربری تهران به استانبول

باربری تهران به استانبول

باربری تهران به استانبول
باربری تهران به استانبول

ارائه مشاوره رایگان برای ارسال بار از تهران به استانبول

 

شرکت ما خدمات مشاوره رایگان را برای حمل بار از تهران به استانبول به شما مشتریان گرامی در تمام روزهای هفته ارائه می دهد.

 

با مشاوره شما می توانید انتخاب مناسبی را برای باربری از تهران به استانبول انجام بدهید و همین انتخاب خوب باعث می شود که هزینه کمتری را هم پرداخت نمایید.

 

مشاوران و کارشناسان حرفه ای ما در خدمت شما مشتریان محترم برای باربری تهران به استانبول می باشند و راهنمایی های لازم را به شما می دهند.

 

برای دریافت مشاوره رایگان برای باربری تهران به استانبول با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

ثبت سفارش در جهت باربری از تهران به استانبول

 

شما می توانید برای ثبت سفارش حمل بار از تهران به استانبول با شرکت ما تماس بگیرید و سفارشتان را انجام بدهید.

 

کارشناسان بین المللی و متخصص ما در خدمت شما مشتریان محترم برای باربری از تهران به استانبول می باشند و قبل از ثبت سفارش تمام مشاوره های لازم را به شما می دهند.

 

ما خدمات ارسال بار از تهران به استانبول را در تمام روزهای هفته در کوتاه ترین زمان انجام می دهیم و شرکت ما متخصص باربری تهران به استانبول می باشد و ما خدمات ارسال خرده بار به استانبول را هم انجام می دهیم.

 

باربری تهران به استانبول را با باربری معتبر الوبار تجربه نمایید و دیگر نگران بار و کالاهایتان و هزینه آن ها نباشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید