باربری ارومیه به استانبول

باربری ارومیه به استانبول با کمترین هزینه

حمل بار از ارومیه به استانبول با بیمه بین المللی

 

باربری بین المللی الوبار خدمات باربری ارومیه به استانبول را در تمام روزهای هفته با بیمه نامه بین المللی ارائه می دهد و حمل بار از ارومیه به استانبول را با تخفیف های بسیار ویژه نیز ارائه می دهد.

 

استانبول از شهرهای مهمی می باشد که ایرانیان زیادی به این شهر مهاجرت می کنند و همواره به دنبال شرکت هایی می گردند که اثاثیه منزلشان را جابجا کنند ما در ادامه به توضیح خدماتمان برای باربری ارومیه به استانبول می پردازیم.

باربری ارومیه به استانبول در تمام روز های هفته

 

الوبار در تمام روزهای هفته حمل بار از ارومیه به استانبول را با بهترین کیفیت به همراه بیمه نامه معتبر و بین المللی انجام می دهد.

 

برای باربری ارومیه به استانبول الوبار مشاوره رایگان صفر تا صد ارائه می دهد و مشاوران الوبار تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار می دهند.

 

الوبار باربری ارومیه به استانبول را به دو روش هوایی و زمینی انجام می دهد ولی روش زمینی کاربرد بیش تری دارد و اکثر مشتریان این روش را انتخاب می کنند.

 

ارسال بار به استانبول از ارومیه را به شرکت الوبار بسپارید و دیگر نگران بار و کالاهایتان نباشید چرا که الوبار متخصص در این زمینه می باشد.

 

باربری ارومیه به استانبول
باربری ارومیه به استانبول

 

باربری ارومیه به استانبول به صورت زمینی

 

الوبار خدمات حمل بار از ارومیه به استانبول را به صورت زمینی در کمترین زمان با کمترین نرخ کرایه انجام می دهد.

 

باربری بین المللی الوبار خدمات خود را هم به استانبول اروپایی و هم به استانبول آسیایی انجام می دهد و انواع ماشین های مجهز را برای حمل بار و اثاثتان در اختیارتان قرار می دهد.

 

تریلی های ترانزیت و کامیونت های مسقف مناسب ترین نوع ماشین برای باربری ارومیه به استانبول می باشند.

 

روش زمینی به دلیل این که قیمت کمتری نسبت به روش هوایی باربری ارومیه به استانبول دارد اکثر مشتریان این روش را انتخاب می کنند و برای کسب اطلاعات بیش تر با باربری بین المللی الوبار تماس بگیرید.

 

باربری ارومیه به استانبول به صورت زمینی
باربری ارومیه به استانبول به صورت زمینی

 

مدارک مورد نیاز برای باربری ارومیه به استانبول

 

برای باربری ارومیه به استانبول داشتن یک سری مدارک بسیار لازم می باشد و نداشتن آن ها مشکلاتی را نیز به وجود می آورد.

 

مدارک های مورد نیاز ارسال بار از ارومیه به استانبول شامل موارد زیر می باشند :

 

  1. کیملیک 
  2. پکینگ لیست
  3. اصل پاسپورت و شناسنامه و کارت ملی

 

داشتن این مدارک ها برای باربری ارومیه به استانبول مورد نیاز می باشد اما برای کسب اطلاعات بیش تر با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید.

مقالات پیشنهادی :

باربری از استانبول به ایران

حمل اثاثیه به ترکیه

کالاهای ممنوعه با از ارومیه به استانبول چه نوع بار و کالاهایی می باشد ؟

 

بار و کالاهایی ممنوعه شامل موارد زیر هستند و برای ارسال بار به ترکیه و شهر استانبول ممنوع می باشند :

 

  • لوازم های بهداشتی و آرایشی
  • شکلات و مواد خوراکی
  • سبزیجات و تنقلات
  • دخانیات و تنباکو

 

این موارد برای باربری ارومیه به استانبول ممنوع می باشند و آن ها را فقط به صورت مسافربری می توان ارسال کرد.

 

برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد موارد ممنوعه برای باربری ارومیه به استانبول با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

 

باربری ارومیه به استانبول
باربری ارومیه به استانبول

 

باربری ارومیه به استانبول به صورت هوایی

 

به دلیل این که خدمات باربری ارومیه به استانبول به صورت هوایی قیمت بیش تر نسبت به زمینی دارد اکثر مشتریان روش زمینی را انتخاب می کنند اما روش هوایی هم خوب مزیت های خود را دارد.

 

در روش حمل بار از ارومیه به استانبول به صورت هوایی بار و اثاث منزلتان خیلی سریع به دستتان می رسد.

 

در روش هوایی بار و اثاث بر اساس وزن و حجم محاسبه می شوند که همین باعث می شود که هزینه ارسال بار از ارومیه به استانبول به صورت هوایی بالا برود.

 

شرکت بین المللی الوبار در خدمات شما مشتریان عزیز برای باربری ارومیه به استانبول به صورت هوایی می باشد و خدمات خود را در کمترین زمان به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد.

 

الوبار به جز باربری ارومیه به استانبول خدمات باربری تبریز به ترکیه را هم را در تمام روزهای هفته انجام می دهد و خدمات باربری بین المللی الوبار بسیار گسترده می باشد.

 

باربری ارومیه به استانبول به صورت هوایی
باربری ارومیه به استانبول به صورت هوایی

 

باربری ارومیه به استانبول با بیمه نامه بین المللی

 

الوبار خدمات ارسال بار از ارومیه به استانبول را با بیمه نامه بین المللی معتبر ارائه می دهد و با بیمه نامه اگر مشکلی پیش بیاید جبران می شود.

 

بیمه نامه ای که الوبار برای باربری ارومیه به استانبول ارائه می دهد بیمه نامه بین المللی و معتبر آسیا می باشد و تمام بار و اثاثتان را الوبار بیمه می کند و باربری بین المللی الوبار تنها شرکتی می باشد که به بیمه نامه اهمیت زیادی می دهد.

 

با بیمه نامه بین المللی الوبار دیگر نگران بار و اثاثیه منزلتان نباشید و با انتخاب باربری بین المللی الوبار منتظر دریافت بار و اثاثتان به صورت سالم باشید.

 

نرخ کرایه باربری ارومیه به استانبول چقدر می شود ؟

 

نرخ کرایه به عوامل های گوناگونی بستگی دارد که باعث می شود که افزایش و یا کاهش پیدا کند به خاطر همین نمی توان نرخ دقیقی را برای ارسال بار از ارومیه به استانبول اعلام کرد.

 

از عوامل های تاثیر گذار بر نرخ کرایه باربری ارومیه به استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

  • طول مسافت 
  • روش زمینی و هوایی
  • بیمه نامه بین المللی
  • نوع بار و وزن بار
  • و …

اما با الوبار اصلا نگران نرخ کرایه حمل بار از ارومیه به استانبول نباشید و الوبار ارائه تخفیف ویژه نرخ کرایه را برای شما مشتریان محترم کاهش می دهد.

 

برای اطلاع از نرخ دقیق باربری ارومیه به استانبول با کارشناسان بین المللی شرکت الوبار تماس بگیرید.

 

باربری ارومیه به استانبول
باربری ارومیه به استانبول

 

باربری ارومیه به استانبول به صورت فول تراک

 

منظور از فول تراک همان باربری ارومیه به استانبول به صورت دربستی می باشد و در ارسال بارها به صورت فول تراک هیچ بار و کالاهای دیگری به جز بار و کالاهای شما مشتریان عزیز قرار نمی گیرد.

 

در روش فول تراک باربری ارومیه به استانبول به صورت فول تراک شرکت بین المللی الوبار مجهزترین کامیونت ها و تریلی ها ترانزیت را در اختیارتان قرار می دهد و با این نوع ماشین ها باربری ارومیه به استانبول را انجام می دهد.

 

خیلی از باربری بین المللی هستند که به اسم فول تراک بار افراد را می گیرند اما در کنار دیگر بارها قرار می دهند پس در انتخاب شرکت خوب خیلی دقت نمایید.

 

باربری ارومیه به استانبول به صورت فول تراک را با شرکت بین المللی الوبار تجربه کنید و دیگر نگران هزینه نباشید و بارهایتان را خیلی سریع در مقصد مورد نظرتان دریافت نمایید.

ارائه مشاوره رایگان برای حمل بار از ارومیه به استانبول

 

برای دریافت مشاوره رایگان در جهت حمل بار از ارومیه به استانبول می توانید با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید.

 

مشاوران و کارشناسان بین المللی الوبار تمام اطلاعات مورد نیاز را برای باربری ارومیه به استانبول به شما مشتریان عزیز می دهند و شما را به بهترین شکل راهنمایی می کنند.

 

با مشاوره می توانید هزینه کمتری را برای بار و اثاثتان پرداخت نمایید و انتخاب خوبی را برای باربری ارومیه به استانبول انجام بدهید و خدمات مشاوره الوبار به صورت رایگان و صفر تا صد می باشد.

 

مقالات دیگر :

باربری تبریز به ترکیه

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

ثبت سفارش در جهت باربری ارومیه به استانبول

 

برای ثبت سفارش در جهت باربری ارومیه به استانبول شما می توانید با کارشناسان بین المللی و متخصص الوبار تماس بگیرید و سفارشتان را خیلی سریع انجام بدهید.

 

کارشناسان الوبار در خدمت شما مشتریان بین المللیمان می باشند و اول تمام مشاوره های لازم را به شما می دهند و سپس سفارشتان را در مدت زمان کاملا کوتاه ثبت خواهند کرد.

 

شما پس از این که سفارش برای باربری ارومیه به استانبول ثبت کردید خیلی سریع شرکت بین المللی الوبار خدمات بارگیری را انجام می دهد.

 

باربری ارومیه به استانبول با کمترین نرخ کرایه به همراه تخفیف ویژه را از باربری بین المللی الوبار بخواهید و دیگر نگرانی نداشته باشید و الوبار خدمات باربری تهران به استانبول را هم ارائه می دهد و تمام خدمات الوبار به شهر استانبول از تمام نقاط ایران می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید