ارسال بار به فنلاند

ارسال بار به فنلاند با کمترین هزینه

حمل بار و کالا به فنلاند

یکی از تخصصی ترین خدمات شرکت بین المللی الوبار ، ارسال بار به فنلاند می باشد. الوبار خدمات حمل بار و کالا به فنلاند را با کمترین هزینه به همراه تخفیف ویژه برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

با استفاده از سه روش می توان ارسال بار به فنلاند را انجام داد :

  1. ارسال به صورت هوایی
  2. حمل به صورت زمینی 
  3. ارسال به صورت دریایی

 

نکته بسیار مهم و ضروری : شما مشتریان محترم باید برای ارسال بار به فنلاند ، باید فرم اظهارنامه گمرکی را با تمام جزئیات محتویات بسته خود تکمیل کنید. اگر تخصصی در این زمینه ندارید ، بهتر است از شرکت بین المللی الوبار کمک بگیرید.

 

یک از خدمات برتر الوبار نسب به دیگر شرکت های بین المللی ، ارائه بیمه نامه رایگان 500 میلیونی برای ارسال بار به فنلاند می باشد.

 

الوبار برای ارسال بار تجاری به فنلاند ، مشاوره به صورت تخصصی و رایگان ارائه می دهد و مشاوران حرفه ای الوبار تمام اطلاعات مورد نیاز برای ارسال بار به فنلاند را در اختیارتان قرار می دهند.

 

مدارک لازم برای ارسال بار به فنلاند

 

فنلاند شادترین کشور جهان ، فنلاند می باشد.. حدود 75 درصد از سطح فنلاند پوشیده از جنگل است و دارای بزرگترین مجمع الجزایر جهان و همچنین بزرگترین منطقه دریاچه اروپا و آخرین بیابان رام نشده، لاپلند است.

برای ارسال بار به فنلاند ، داشتن یک سری مدارک الزامی می باشد که این مدارک شامل :

  1. اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  2. اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  3. آدرس کامل فرستنده و گیرنده به همراه کد پستی ، Zip Code گیرنده و شماره تلفن
  4. پکینگ لیست

 

یکی از نکات مهم و ضروری برای ارسال بار به فنلاند در روش هوایی این است که در بعضی مواقع حضور مسافر به هنگام بازرسی بار و انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی الزامی می باشد.

 

این را هم بدانید که مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به بلژیک هم همین مواردی که در بالا اشاره کردیم می باشد.

 

مراحل ارسال بار به فنلاند

 

مراحل ارسال بار به فنلاند و حتی دیگر کشورها مثل ارسال بار به آلمان عبارتند از :

  1. مشاوره تخصصی و رایگان
  2. تهیه لیست بسته بندی قبل از ارسال بار به فنلاند
  3. صدور بیمه نامه بین المللی رایگان برای ارسال بار به فنلاند
  4.  سمپاشی کردن و صدور گواهینامه بین المللی هنگام حمل محموله هوایی
  5. تشریفات گمرکی
  6. ارسال بار به گمرک یا فرودگاه
  7. تحویل بار به هواپیمایی یا باربری زمینی و دریایی

 

مراحل ارسال بار به فنلاند
مراحل ارسال بار به فنلاند

هزینه ارسال بار به فنلاند

 

هزینه ارسال بار به فنلاند را نمی توان به طور دقیق اعلام کرد ، چرا که عوامل مختلفی وجود دارد که بر قیمت حمل بار به فنلاند تاثیر می گذارد.

 

عوامل تاثیر گذار بر هزینه ارسال بار به فنلاند عبارتند از :

  1. نوع محموله
  2. وزن بار
  3. شهر مقصد
  4. تشریفات گمرکی
  5. دریافت مجوزها
  6. نوع روش ارسال ( هوایی – زمینی – دریایی )
  7. حمل بار به صورت گروپاژ یا فول تراک

 

قیمت فریت بار هوایی به فنلاند شامل هزینه های مربوط به بسته بندی ، حمل محموله تا فرودگاه امام خمینی ، هزینه های مربوط به بارگیری ، هزینه ‌دریافت مجوزها و تشریفات گمرکی می باشد. در روش هوایی ارسال بار به فنلاند ، وزن محموله و نوع بار ، بیش ترین تاثیر در افزایش و یا کاهش قیمت دارند.

 

هزینه حمل بار زمینی به فنلاند ، بستگی به نوع بار و نوع ماشین باربری دارد ولی الوبار ، اصلا نگران هزینه نباشید چرا که تخفیفات ویژه ای را برای ارسال بار به فنلاند در نظر گرفته است.

 

برای اطلاع از قیمت ارسال بار به فنلاند با کارشناسان شرکت الوبار تماس بگیرید.

 

شرکت الوبار خدمات ارسال بار به سوئد را هم با کمترین قیمت همانند ارسال بار به فنلاند برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

ارسال بار به فنلاند با استفاده از روش هوایی

 

شرکت بین المللی الوبار خدمات ارسال بار به فنلاند با استفاده از روش هوایی را در کوتاه ترین زمان برای شما مشتریان گرامی انجام می دهد.

 

در باربری هوایی به فنلاند ، به دلیل این که بارها را بر اساس حجم و وزن محاسبه می کنند باعث می شود که قیمت حمل بار و کالا به فنلاند افزایش یابد و به خاطر همین مورد اکثر مشتریان روش زمینی را ترجیح می دهند.

 

در روش هوایی ارسال بار به فنلاند ، بارهای شما با استفاده از خطوط بین المللی هواپیمایی بارگیری و بین 3 تا 4 روز شما عزیزان تحویل داده می شود.

 

شما کافی است برای ارسال بار هوایی به فنلاند با شرکت المللی الوبار تماس بگیرید و سفارشتان در مدت زمان کوتاه انجام بدهید.

 

خدمات ارسال بار به روسیه هم در تمام روزهای هفته به صورت هوایی همانند ارسال بار به فنلاند انجام می شود.

 

ارسال بار به فنلاند با استفاده از روش هوایی
ارسال بار به فنلاند با استفاده از روش هوایی

 

انجام سمپاشی در حمل بار به فنلاند با استفاده از روش هوایی

 

در بسته بندی حمل بار به فنلاند با استفاده از روش هوایی ممکن است که از جعبه و پالت های چوبی استفاده شود به همین دلیل پس از پایان بسته بندی با استفاده از گاز و قرص های مخصوص سم پاشی انجام می شود.

 

این کار برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بار تا زمان رسیدن به مقصد انجام می شود و پس از آن ، گواهینامه ی معتبر صادر خواهد شد.

 

سمپاشی بار به دلیل جلوگیری از به وجود آمدن آفات در محموله صورت می گیرد پس از این بابت نگرانی در مورد ارسال بار به فنلاند با استفاده از روش هوایی نداشته باشید.

موارد ممنوعه در ارسال بار به فنلاند

 

یکی از نکات مهم و قابل توجه برای ارسال بار به فنلاند و حتی دیگر کشورها مثل ارسال بار به انگلستان ، اطلاع از موارد ممنوعه می باشد. ما در لیست زیر به موارد ممنوعه باربری به فنلاند اشاره کرده ایم : 

  1. مواد آرایشی
  2. سبزیجات 
  3. عرقیجات
  4. آثار اصیل ایرانی
  5. مواد خوراکی
  6. سلاح سرد
  7. سلاح گرم
  8. عطر و ادکلن
  9. تنباکو
  10. برنج

حمل این گونه محموله ها به کشور فنلاند از نظر قانونی ممنوعیت دارد و در صورتی که در وسایل شما باشد با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

 

نکته بسیار مهم برای ارسال بار به فنلاند این است که ، اگر مواد غذایی ذکر شده در بارهای شما وجود داشته باشد اداره گمرک آن ها را ضبط خواهد کرد.

 

انتخاب شرکت معتبر و مناسب در باربری به فنلاند

 

یکی از مهمترین موارد برای باربری به فنلاند ، انتخاب یک شرکت بین المللی می باشد.

 

با انتخاب یک شرکت معتبر و باسابقه می توانید اطمینان خاطر کامل در ارسال بار به فنلاند داشته باشید و همچنین پیش از انتخاب آن اطلاعات کامل درباره نحوه کار آن ها را حتما کسب نمایید.

 

داشتن یک پرسنل مجرب و حرفه ای ، مهم ترین قدم در ارسال بار به فنلاند می باشد و شما با انتخاب شرکت بین المللی الوبار می توانید بالاترین کیفیت را در ارسال بار به فنلاند تجربه کنید.

 

ارسال بار به فرانسه با کمترین قیمت به همراه تخفیف ویژه توسط باربری بین المللی الوبار همانند ارسال بار به فنلاند انجام می شود.

 

انتخاب شرکت معتبر و مناسب در باربری به فنلاند
انتخاب شرکت معتبر و مناسب در باربری به فنلاند

 

ارسال بار به فنلاند با مشاوره تخصصی

 

ارسال بار به فنلاند با مشاوره تخصصی توسط شرکت بین المللی انجام می شود. شما مشتریان گرامی باید این نکته را در نظر بگیرید که برای انجام باربری به هر روشی در مرحله اول ، باید با مشاوران و کارشناسان متخصص صحبت کنید. مشاوران می توانند بر اساس تمام صحبت های شما ، راهنمایی کامل را در جهت ارسال بار به فنلاند انجام دهند.

 

بر اساس نوع بار و ارزش آن مشاوران حرفه ای الوبار ، آن ها را بررسی کرده و توضیحات لازم را برای ارسال بار به فنلاند ارائه خواهند داد.

 

ارسال بار به فنلاند در شرکت بین المللی الوبار به کمک کارشناسان با سابقه کاری بالا به درستی صورت می گیرد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در جهت ارسال بار به فنلاند با شرکت بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز را بدست بیاورید.

 

برای ارسال بار به هلند هم مشاوره به صورت تخصصی در تمام روزهای هفته همانند ارسال بار به فنلاند ارائه می شود.

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

شرکت بین المللی الوبار با ارائه سرویس بسته بندی تخصصی ، تخفیف ویژه ، بیمه نامه بین المللی رایگان برای ارسال بار به فنلاند تمام تلاشش را می کند که رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کند. کارشناسان متخصص الوبار در امور بسته بندی، در منزل شما حضور پیدا می کنند. در صورتی که بار شما به مقداری باشد که ارسال بار به فنلاند با روش هوایی مقرون به صرفه باشد، بار را برای حمل هوایی بسته بندی و آماده می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید