ارسال بار به دنیزلی

ارسال بار به دنیزلی با بیمه رایگان بین المللی

حمل کالا و بار به دنیزلی با کمترین هزینه

 

الوبار حمل کالا و بار به دنیزلی را در سریع ترین زمان با تخفیف ویژه و کمترین هزینه در تمام روزهای هفته انجام می دهد.

 

ارسال بار به دنیزلی کاری تخصصی می باشد و شرکت های بین المللی باربری می توانند این کار را انجام بدهند و در ادامه به توضیح خدمات الوبار می پردازیم.

 

برای دنیزلی الوبار با استفاده از دو روش حمل انواع کالاها را انجام می دهد و این روش ها شامل :

 

  • ارسال به صورت زمینی
  • ارسال بار به صورت هوایی

 

در باربری الوبار ارسال بار به دنیزلی با بیمه نامه بین المللی انجام می شود و الوبار تا سقف 500 میلیون تومان به صورت رایگان بار و کالاها را بیمه می کند.

 

مشاوره به صورت رایگان در الوبار به صورت صفر تا صد می باشد و مشاوران بین المللی الوبار تمام اطلاعات در مورد حمل بار به دنیزلی را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهند.

 

بعضی از بارها و کالاها هستند که ارسالشان ممنوع می باشند و در این ادامه به موارد ممنوعه ارسال بار به دنیزلی هم اشاره خواهیم کرد پس با الوبار متخصص باربری به ترکیه همراه باشید.

 

حمل کالا و بار به دنیزلی در سریع ترین زمان
حمل کالا و بار به دنیزلی در سریع ترین زمان

 

موارد ممنوعه ارسال بار به دنیزلی چیست ؟

 

برای باربری به دنیزلی بعضی از موارد ممنوع هستند که ممنوع هستند و نمی توان آن ها را ارسال کرد که این موارد ممنوعه شامل :

 

  1. مواد بهداشتی
  2. لوازم آرایشی
  3. دخانیات و تنباکو
  4. مواد خوراکی
  5. ترشیجات

 

این موارد بالا بار و کالاهای ممنوعه می باشند و نمی توان آن ها را به دنیزلی حمل کرد و فقط به صورت مسافربری می توان آن را حمل کرد.

 

برای اطلاعات بیش تر در مورد موارد ممنوعه ارسال بار به دنیزلی با کارشناسان الوبار تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیازتان را بدست بیاورید.

 

باربری به دنیزلی به صورت زمینی

 

یکی از روش های باربری به دنیزلی روش زمینی می باشد که اکثر مشتریان به دلیل این که قیمت روش زمینی نسبت به هوایی کمتر است این روش را انتخاب می کنند.

 

در روش زمینی ارسال بار به دنیزلی الوبار ماشین های مثل کامیونت مسقف و تریلی ترانزیت را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

 

باربری بین المللی الوبار از تمام نقاط ایران خدمات حمل بار به دنیزلی را در مدت زمان کاملا کوتاه انجام می دهد و بارها، کالاها را سالم تحویلتان می دهد.

 

الوبار باربری به صورت زمینی را هم به صورت خرده بار و هم به صورت فول تراک انجام می دهد که در ادامه به توضیح این دو روش می پردازیم.

 

 

ارسال به صورت فول تراک و خرده بار 

 

در این روش بار و کالاهایتان را در کنار دیگر بارها قرار نمی دهند و بارتان در یک ماشین گذاشته می شود.

 

در روش خرده بار بار و کالاها را در کنار دیگر بارهای مشتریان قرار می دهند و قطعا هزینه کمتری هم نسبت به فول تراک دارد.

 

باربری بین المللی الوبار این دو روش فول تراک و خرده بار در تمام روزهای هفته انجام می دهد و به صورت سالم تحویل مشتریان گرامی قرار می دهد.

 

ارسال بار به دنیزلی به زمینی به صورت فول تراک – خرده بار را به باربری الوبار بسپارید و دیگر نگرانی نداشته باشید و الوبار خدمات باربری به استانبول را هم به صورت زمینی در مدت زمان کوتاه انجام می دهد.

 

ارسال بار به دنیزلی
ارسال بار به دنیزلی

 

ارسال بار به دنیزلی به صورت هوایی

 

الوبار به جز زمینی حمل بار به دنیزلی را هم به صورت هوایی در کوتاه ترین زمان انجام می دهد و در روش هوایی به دلیل قیمتی که دارد خیلی کم هستند مشتریانی که این روش را انتخاب نمایند.

 

در روش هوایی ارسال بار به دنیزلی هزینه را بر اساس وزن بار و حجم بار محاسبه می کنند که همین باعث می شود که هزینه بالا برود.

 

در روش هوایی بارها خیلی سریع به دستتان می رسد و برای ارسال خرده بار روش هوایی بسیار مناسب می باشد.

 

باربری بین المللی الوبار در خدمت تمام مشتریان محترم برای ارسال بار به صورت هوایی به دنیزلی می باشد و در تمام روزهای هفته این کار انجام می دهد.

 

خدمات ارسال بار به آنکارا هم همانند ارسال بار به دنیزلی با روش هوایی در تمام روزهای هفته انجام می شود.

 

ارسال بار به دنیزلی به صورت هوایی
ارسال بار به دنیزلی به صورت هوایی

 

بسته بندی در ارسال بار به دنیزلی

 

یکی دیگر از مراحل مهم و پر اهمیت برای ارسال بار به دنیزلی ، خدمات بسته بندی است.

 

ممکن است شما در این کار مهارت کافی نداشته باشید و با بسته بندی نادرست موجب خسارت بار خود بشوید پس بهترین است برای ارسال بار به دنیزلی بسته بندی را به شرکت های متخصص بسپارید.

 

برای بسته بندی در جهت حمل بار به دنیزلی لازم است از نایلون های حباب دار و جعبه های چوبی استفاده بشود و در برخی مواقع به جعبه های سفارشی برای بسته بندی بارها احتیاج است.

 

الوبار در ارسال بار به دنیزلی تمامی این امکانات را در اختیار دارد و خدمات بسته بندی را در مدت زمان کوتاه انجام می دهد.

 

خدمات بسته بندی ارسال بار به ازمیر و ارسال بار به آدانا هم همانند باربری به دنیزلی انجام می شود.

 

حمل بار با بیمه نامه بین المللی به دنیزلی

 

بیمه نامه از مواردی مهم می باشد که باربری بین المللی الوبار اهمیت زیادی به آن می دهد و برای باربری به دنیزلی تمام بار و کالاها را بیمه می کند.

 

بیمه نامه ای که الوبار برای ارسال به دنیزلی ارائه می دهد تحت پوشش بیمه نامه آسیا می باشد و تا سقف 500 میلیون تومان بار و کالاها را بیمه می کند.

 

به دلیل مسافت طولانی که هست بهتر است بار و کالاهایتان را به باربری های بسپارید که بیمه نامه داشته باشند تا اگر مشکلی پیش آمد بیمه هزینه خسارات را پرداخت کند.

 

حمل بار با بیمه نامه بین المللی معتبر به دنیزلی را از باربری بین المللی الوبار بخواهید و دیگر نگران بار و لوازم با ارزشتان نباشید.

 

به جز ارسال بار به دنیزلی ، الوبار خدمات ارسال به آنتالیا و ارسال بار به وان را هم با بیمه نامه بین المللی انجام می دهد.

 

ارسال بار به دنیزلی با مشاوره رایگان

 

باربری بین المللی الوبار برای ارسال بار به دنیزلی مشاوره به صورت رایگان ارائه می دهد و مشاوران بین المللی الوبار در خدمت تمام مشتریان محترم می باشند.

 

ما تمام اطلاعاتی که برای باربری به دنیزلی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهیم و شما را به بهترین شکل راهنمایی می کنیم.

 

شما کافی است با الوبار تماس بگیرید و مشاوره به صورت رایگان دریافت نمایید و مشاوران بین المللی الوبار در خدمت شما مشتریان گرامی می باشند.

 

ارسال بار به دنیزلی را به باربری بین المللی الوبار بسپارید و الوبار با داشتن سال ها تجربه و سابقه در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید