ارسال اثاثیه به آدرنه

ارسال اثاثیه به آدرنه

ارسال اثاثیه به آدرنه با کمترین هزینه در تمام روزهای هفته

 

ارسال اثاثیه به آدرنه در تمام روزهای هفته با کمترین هزینه به همراه بیمه نامه بین المللی توسط باربری الوبار انجام می شود.

 

 

حمل اثاثیه کاری تخصصی می باشد که بهتر است این کار را به باربری های بسپارید که متخصص در این زمینه باشند تا مشکلی برای اسبابتان پیش نیاید.

 

الوبار آماده خدمات رسانی به همه مشتریان گرامی در جهت حمل اثاثیه به آدرنه می باشد و خدمات خود را بیمه نامه بین المللی ارائه می دهد و بیمه نامه ای که الوبار ارائه می دهد تحت پوشش بیمه نامه آسیا و ایران می باشد

 

 

برای ارسال اثاثیه به آدرنه، الوبار دو روش را نیز ارائه می دهد که شامل :

 

  • ارسال به صورت زمینی
  • ارسال به صورت هوایی

 

الوبار با استفاده از این دو روش خدمات خود را به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد و یکی از خدمات رایگان باربری بین المللی الوبار مشاوره می باشد و با مشاوره تمام اطلاعات را در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد.

 

حمل اثاثیه به آدرنه را با باربری الوبار تجربه نمایید و الوبار متخصص ارسال بار به آدرنه و کشور ترکیه می باشد و خدمات خود را با تخفیف ویژه انجام می دهد.

 

مقاله پیشنهادی :

ارسال اثاثیه به ترکیه

 

ارسال اثاثیه به آدرنه با کمترین هزینه در تمام روزهای هفته
ارسال اثاثیه به آدرنه با کمترین هزینه در تمام روزهای هفته

 

 

حمل اثاثیه به آدرنه به صورت زمینی

 

ارسال اثاثیه به آدرنه به صورت زمینی در تمام روزهای هفته توسط باربری بین المللی الوبار انجام می شود و به دلیل این که روش زمینی هزینه کمتری نسبت به دیگر روش ها دارد انتخاب اکثر مشتریان محترم این روش می باشد.

 

 

در روش زمینی الوبار تریلی های ترانزیت و کامیونت های مسقف را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد و تریلی های ترانزیت بسیار برای حمل و نقل بین المللی به صورت زمینی مناسب می باشند.

 

 

باربری الوبار هم به صورت خرده بار و فول تراک خدمات ارسال اثاثیه به آدرنه را انجام می دهد و تخفیف های ویژه ای را برای این روش در نظر گرفته است.

 

 

ارسال لوزام منزل به آدرنه به صورت زمینی را با باربری بین المللی الوبار تجربه نمایید و الوبار ارسال اثاثیه به مارماریس را هم به صورت زمینی انجام می دهد.

 

 

حمل اثاثیه به آدرنه به صورت زمینی
حمل اثاثیه به آدرنه به صورت زمینی

 

هزینه ارسال اثاثیه به آدرنه چقدر می شود ؟

 

هزینه ارسال اثاثیه به آدرنه به عوامل های بسیار مختلفی بستگی دارد چرا که این عوامل باعث می شود که در تمام روزهای هفته هزینه متغیر باشد.

 

 

عوامل هایی که بر هزینه تاثیر می گذارد شامل :

 

  • نوع بار و وزن بار
  • روش ارسال ( زمینی – هوایی )
  • نوع ارسال ( گروپاژ – خرده بار )
  • هزینه بیمه نامه بین المللی

 

 

این موارد بر هزینه حمل اثاثیه به آدرنه تاثیر می گذارد و برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید و اطلاعات دقیق تر را بدست بیاورید.

 

 

الوبار تمام خدمات خود را با تخفیف ویژه و کمترین هزینه برای ارسال اثاثیه به آدرنه ارائه می دهد پس با ما اصلا نگران هزینه نباشید.

 

 

ارسال اثاثیه به آنتالیا هم در الوبار با کمترین هزینه همانند ارسال اثاثیه به آدرنه انجام می شود.

 

 

تماس با شرکت بین المللی الوبار
تماس با شرکت بین المللی الوبار

 

حمل لوازم منزل با بیمه نامه بین المللی به آدرنه

 

بیمه نامه از مواردی مهم و ضروری برای ارسال اثاثیه به آدرنه می باشد چرا که ممکن است حوادث هایی رخ بدهد که باعث بشود لوازم های منزل آسیب ببیند.

 

 

حوادثی که ممکن است هنگام حمل لوازم منزل به آدرنه رخ بدهد شامل موارد زیر می باشند :

 

  • آب زدگی
  • سرقت
  • حوادث طبیعی 
  • حوادث غیر طبیعی

 

 

بیمه نامه ای که الوبار ارائه می دهد شامل دو تا می باشد در داخل بیمه نامه ایران و در خارج بیمه نامه بین المللی آسیا می باشد.

 

 

الوبار تا سقف 500 میلیون به صورت رایگان تمام لوازم های منزل مشتریان گرامی را بیمه می کند و نگرانی آن ها را نیز برطرف می نماید.

 

 

حمل لوزام منزل با بیمه نامه بین المللی به آدرنه توسط باربری الوبار انجام می شود و اگر خسارتی وارد بشود بیمه نامه ما به صورت کامل آن را پرداخت می کند.

 

الوبار خدمات ارسال بار به مارماریس را هم مثل ارسال اثاثیه به آدرنه با بیمه نامه بین المللی انجام می دهد.

 

مدارک های مورد نیاز برای حمل اثاثیه به آدرنه

 

برای ارسال اثاثیه به آدرنه داشتن یک سری مدارک الزامی می باشد و نداشتن آن مشکلاتی را نیز به وجود می آورد.

 

مدارک های مورد نیاز شامل :

  • کیملیک
  • پکینگ لیست
  • پاسپورت
  • اصل کارت ملی
  • اصل شناسنامه

 

این ها مدارک های مورد نیاز برای حمل اثاثیه به آدرنه و حتی دیگر شهرها مثل ارسال اثاثیه به اسکندرون و ارسال اثاثیه به بورسا می باشد و برای کسب اطلاعات بیش تر با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید.

 

ارسال اثاثیه به صورت هوایی به آدرنه

 

یکی دیگر از روش های حمل اثاثیه به آدرنه روش هوایی می باشد که باربری بین المللی الوبار این روش را به صورت همه روزه ارائه می دهد.

 

 

در روش هوایی به دلیل اینکه هزینه را بر اساس نوع بار و وزن بار محاسبه می کنند همین باعث می شود قیمت بالا برود.

 

 

از مزیت های روش هوایی ارسال اثاثیه به آدرنه می توان به سریع رسیدن اسباب اشاره کرد اما به خاطر قیمتی که دارد مشتریان خیلی کمی این روش را انتخاب می کنند.

 

 

ارسال اثاثیه به صورت هوایی به آدرنه را به باربری الوبار بسپارید و در کوتاه ترین زمان آن را در مقصد مورد نظرتان دریافت نمایید.

 

از دیگر خدمات تخصصی باربری بین المللی الوبار ، ارسال اثاثیه به استانبول می باشد.

 

ارسال اثاثیه به آدرنه با مشاوره رایگان

 

خدمات مشاوره الوبار در تمام روزهای هفته برای حمل اثاثیه به آدرنه انجام می شود و مشاوران، کارشناسان بین المللی الوبار در خدمت تمام عزیزان می باشند.

 

 

با مشاوره هزینه کمتری برای ارسال اثاثیه به آدرنه پرداخت می نمایید و مشاوره خوب باعث این کار می شود پس حتما از ما مشاوره بگیرید.

 

 

مشاوران بین المللی پاسخ گوی تمام سوالات می باشند و تمام اطلاعات لازم را در اختیار همه عزیزان قرار می دهند.

 

 

برای دریافت مشاوره در جهت ارسال اثاثیه به آدرنه می توانید با مشاوران بین المللی الوبار تماس بگیرید و هر اطلاعاتی که نیاز دارید را بدست بیاورید.

 

 

باربری بین المللی الوبار ارسال اثاثیه به آدرنه را با کمترین هزینه به همراه تخفیف ویژه با بیمه نامه بین المللی رایگان انجام می دهد پس با الوبار دیگر نگرانی نداشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و استعلام قیمت
ارسال پیام
برای تماس ، لمس کنید